Wzrost przychodów MIRACULUM w I kwartale o 11 proc. r/r.
Notowana na rynku głównym GPW prawie 100-letnia firma kosmetyczna Miraculum w I kwartale 2021 roku osiągnęła 7,4 mln zł przychodów. Jest to wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 11 proc. Dzięki skutecznym działaniom optymalizującym działalność, strata z działalności operacyjnej zmniejszyła się o 33 proc. do 0,53 mln. Spółka aktywnie pracuje nad nowymi liniami produktowymi, rozszerzeniem kanałów dystrybucji, aktywnie działa też w social mediach. Systematyczny wzrost przychodów w ostatnich miesiącach potwierdza słuszność przyjętej i konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju.
- Miraculum konsekwentnie realizuje założenia poprawy sytuacji ekonomicznej i rozwoju sprzedaży. Miniony kwartał zdecydowanie wpisuje się w ten trend. Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników, szczególnie mając na uwadze, że miniony kwartał wciąż był czasem pandemii i niepewnych nastrojów konsumenckich. Możemy zaryzykować stwierdzenie, że obecnie spółka Miraculum jest w bardzo dobrym miejscu do dalszego rozwoju i z tej perspektywy w najlepszej sytuacji od kilku lat a każdy kolejny kwartał przybliża nas do uzyskania trwałej rentowności – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
W minionych miesiącach Miraculum zrealizowała cykl współprac z sieciami handlowymi w tym największą w historii akcję marketingową z siecią ROSSMANN. Kosmetyki z portfolio Miraculum pojawiły się także w sieciach: LIDL czy ALDI. Od stycznia br. spółka poszerzyła również dostępność kosmetyków na rynkach zagranicznych. Miraculum nawiązało współpracę z dużą siecią drogeryjną na Ukrainie i w Hiszpanii. Spółka podpisała również umowę z sieciami domów towarowych w USA. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, perfumy CHOPIN dostępne są na platformie Amazon w USA, a za chwilę będą dostępne w kolejnych krajach m.in. w ZEA.
Miraculum zapowiada dalszy rozwój sieci sprzedaży w tym kolejne współprace z sieciami handlowymi. W ramach realizacji przyjętej strategii rozwoju spółka zamierza odświeżyć i dalej rozwijać portfolio marek.
- Jeśli chodzi o to, co nas czeka w nadchodzących miesiącach to już dziś możemy powiedzieć o kolejnej, zbliżającej się współpracy z siecią Intermarche w ramach obchodów 50-lecia marki Pani Walewska. Na rynek trafiły już balsamy po goleniu z nowej, odświeżonej linii Wars. Planujemy też dalsze działania związane z rebrandingiem tej marki, między innymi właśnie finalizujemy umowę z nowym ambasadorem – będzie to znana osoba ze świata show-biznesu. Już niebawem nasze portfolio powiększy się o kolejne wdrożenia produktowe w markach Pani Walewska, Miraculum, JOKO czy WARS. Nasze działania wzbudzają zainteresowanie sieci sprzedaży w Polsce i zagranicą i już niedługo spodziewamy się tego wymiernych efektów – dodaje Ziemski.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.