Komunikaty PR

Wzrost przychodów MIRACULUM w I kwartale o 11 proc. r/r.

2021-05-14  |  01:00
Biuro prasowe

Notowana na rynku głównym GPW prawie 100-letnia firma kosmetyczna Miraculum w I kwartale 2021 roku osiągnęła 7,4 mln zł przychodów. Jest to wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 11 proc. Dzięki skutecznym działaniom optymalizującym działalność, strata z działalności operacyjnej zmniejszyła się o 33 proc. do 0,53 mln. Spółka aktywnie pracuje nad nowymi liniami produktowymi, rozszerzeniem kanałów dystrybucji, aktywnie działa też w social mediach. Systematyczny wzrost przychodów w ostatnich miesiącach potwierdza słuszność przyjętej i konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju.

- Miraculum konsekwentnie realizuje założenia poprawy sytuacji ekonomicznej i rozwoju sprzedaży. Miniony kwartał zdecydowanie wpisuje się w ten trend. Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników, szczególnie mając na uwadze, że miniony kwartał wciąż był czasem pandemii i niepewnych nastrojów konsumenckich. Możemy zaryzykować stwierdzenie, że obecnie spółka Miraculum jest w bardzo dobrym miejscu do dalszego rozwoju i z tej perspektywy w najlepszej sytuacji od kilku lat a każdy kolejny kwartał przybliża nas do uzyskania trwałej rentowności – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.

W minionych miesiącach Miraculum zrealizowała cykl współprac z sieciami handlowymi w tym największą w historii akcję marketingową z siecią ROSSMANN. Kosmetyki z portfolio Miraculum pojawiły się także w sieciach: LIDL czy ALDI. Od stycznia br. spółka poszerzyła również dostępność kosmetyków na rynkach zagranicznych. Miraculum nawiązało współpracę z dużą siecią drogeryjną na Ukrainie i w Hiszpanii. Spółka podpisała również umowę z sieciami domów towarowych w USA. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, perfumy CHOPIN dostępne są na platformie Amazon w USA, a za chwilę będą dostępne w kolejnych krajach m.in. w ZEA.

Miraculum zapowiada dalszy rozwój sieci sprzedaży w tym kolejne współprace z sieciami handlowymi. W ramach realizacji przyjętej strategii rozwoju spółka zamierza odświeżyć i dalej rozwijać portfolio marek.

- Jeśli chodzi o to, co nas czeka w nadchodzących miesiącach to już dziś możemy powiedzieć o kolejnej, zbliżającej się współpracy z siecią Intermarche w ramach obchodów 50-lecia marki Pani Walewska. Na rynek trafiły już balsamy po goleniu z nowej, odświeżonej linii Wars. Planujemy też dalsze działania związane z rebrandingiem tej marki, między innymi właśnie finalizujemy umowę z nowym ambasadorem – będzie to znana osoba ze świata show-biznesu. Już niebawem nasze portfolio powiększy się o kolejne wdrożenia produktowe w markach Pani Walewska, Miraculum, JOKO czy WARS. Nasze działania wzbudzają zainteresowanie sieci sprzedaży w Polsce i zagranicą i już niedługo spodziewamy się tego wymiernych efektów  – dodaje Ziemski.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.