Komunikaty PR

YOPE for GOOD

2022-02-01  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl

Znana z prospołecznych i proekologicznych działań marka kosmetyczna YOPE deklaruje, że od 2022 roku przeznaczać będzie 1% swojego obrotu na działania dla Ziemi i dla społeczności. W tym roku to ponad pół miliona złotych. Deklaracja jest częścią nowej strategii marki: #YOPEforGOOD.

Zmierzyć dobro

Marka w ramach 1% inwestuje w odpowiedzialny produkt - nowoczesne ekologiczne opakowania, certyfikowane składniki; w prężnie rozwijającą się sieć stacji refill; w akcje charytatywne i społeczne, wsparcie finansowe oraz rzeczowe na rzecz fundacji; w promocję i komunikację wartości.

Paweł Kosowicz, współwłaściciel marki

„Ten 1% procent jest dla nas ważny. Zawierają się w nim nasze działania związane z wprowadzaniem ekologicznych rozwiązań wokół produktów, ale też kwoty i pomoc rzeczowa przeznaczana na działania społeczne i charytatywne. Po raz pierwszy policzyliśmy, ile przeznaczamy na inicjatywy z zakresu zrównoważonego rozwoju – w skali roku może to być nawet ponad pół miliona złotych.”

Firma YOPE deklaruje, że od powstania firmy jej działaniom przyświeca filozofia dobrego życia – dbanie o siebie, o bliskich, o dom, a przy tym o społeczność i o Planetę, na której żyjemy. Ta filozofia wyraża się nie tylko w naturalnych kosmetykach i ekologicznych środkach czystości YOPE, ale też w licznych działaniach firmy.

#YOPEforGOOD

Opakowania YOPE wykonane są między innymi z plastiku pochodzącego w 100% z recyklingu, ze szkła i z bio-plastiku, etykiety drukowane są na folii z trzciny cukrowej, a dzięki stacjom refill marka udostępnia klientom możliwość ponownego napełniania opakowań swoimi produktami. Ale nie tylko wokół samych produktów YOPE dzieje się dużo dobrego.

Firma aktywnie wspiera fundacje działające na rzecz środowiska czy społeczności. Wspólnie z Fundacją Łąka od 2018 roku w ramach akcji #beeYOPE wspiera dzikie pszczoły i edukuje o tym, jak ważne dla naszego ekosystemu są łąki kwietne. Z fundacją Las na Zawsze w 2022 posadzi pierwszy hektar lasu, w 2020 zakupiła specjalistyczny sprzęt dla strażaków w Dolinie Biebrzy, a w 2021 wsparła fundację Mysikrólik i jej ośrodek rehabilitacji dzikich zwierząt.

YOPE cały czas wspiera osoby z grup wykluczonych – seniorów, matki dzieci z niepełnosprawnościami i imigrantów we współpracy z fundacją Ocalenie. Szeroko w social mediach promuje idee rodzicielstwa bliskości, świadomości ciała, mówi o zdrowiu kobiet i ubóstwie menstruacyjnym. O tematach ważnych dla marki i dla jej konsumentów.

Joanna Pawełczak, w YOPE odpowiedzialna za działania CSR

„Społeczna odpowiedzialność to istotna kwestia dla konsumentów, którzy w decyzjach zakupowych zwracają uwagę nie tylko na jakość produktu, ale również na wartości i realne działania stojące za daną marką. Odbiorcy patrzą firmom na ręce i roz-liczają z konkretnych działań. Nie wystarczą już okrągłe hasła o „przyczynianiu się do zrównoważonego rozwoju”. Nabierają znaczenia stojące za deklaracjami liczby, które są elementem transparentności marki i budowania zaufania wśród konsumentów.”

No dobrze, a co dalej?

Plany YOPE na 2022 rok obejmują między innymi:

  • dalszą współpracę z fundacjami i zaangażowanie w kolejne akcje społeczne i charytatywne;
  • redukcję ilości plastiku używanego w opakowaniach nawet o 30% - oznacza to zmniejszenie ilości używanego plastiku rocznie przynajmniej o 10 ton!
  • zwiększenie ilości opakowań pochodzących z recyklingu
  • rozwinięcie sieci stacji refill – w 2022 roku będzie ich aż 200 w całej Polsce.

Karolina Kuklińska-Kosowicz, prezeska YOPE

„Dlaczego to robimy? Żyjemy z mężem tak by dbać o siebie, o naszą rodzinę, społeczność i o środowisko. Tę filozofię dobrego życia przenieśliśmy do YOPE. To marka z duszą autentyczną, bardzo o nas, którą tworzą też ludzie zaangażowani w ważne dla nas sprawy. Pomagamy innym, bo możemy to robić i wspólnie działać na rzecz lepszej przyszłości. Uważam, że tak trzeba. Po prostu.”

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.