Komunikaty PR

YOPE na AMAZON UK

2021-02-05  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Do pobrania YOPE_UK ( 1.1 MB )

Od stycznia produkty polskiej marki YOPE są dostępne w jej oficjalnym sklepie na AMAZON UK. Debiut na platformie to kolejny krok w długofalowej strategii sprzedażowej na świecie. Dotychczas kosmetyki i środki czystości YOPE dostępne były stacjonarnie w sklepach sieciowych na terenie Wielkiej Brytanii, a portfolio produktowe obejmowało kategorie: pielęgnacja ciała, włosów oraz sprzątanie domu.

Wielka Brytania to jeden z naszych kluczowych rynków eksportowych. Naturalnym krokiem było więc otwarcie się na nowe możliwości sprzedaży, jakie daje własny sklep na platformie Amazon UK. Zależało nam, aby samodzielnie zarządzać kontem na platformie, mając pełny wpływ na wszelkie strategiczne decyzje. Wymagało to oczywiście wielu miesięcy przygotowań: rozpoznania rynku, planowania produkcji i logistyki na skalę światową oraz dopracowania procedur eksportowych. Dodatkowo zadbaliśmy o zbudowanie atrakcyjnego dla klienta storefrontu , a także o wsparcie marketingowe na platformie. To kolejny etap, dzięki któremu realizujemy cel globalnej rozpoznawalności marki. ” – mówi Maciej Dulski, Chief Digital Officer YOPE

Wśród dostępnych na Amazon UK produktów YOPE znajdują się pielęgnacyjne bestsellery marki: naturalne mydła w płynie i żele pod prysznic, kremy do rąk, balsamy i masła do ciała oraz szampony i odżywki do włosów. Oferta sprzedażowa obejmuje także produkty do sprzątania domu, takie jak: uniwersalne płyny do czyszczenia, płyny do mycia łazienki, płyny do podłóg oraz płyn do szyb.

Otwarcie naszego sklepu na platformie Amazon UK to tylko początek ambitnej przygody YOPE ze światowymi marketplace’ami na całym globie. Nowe otwarcia wkrótce!” – dodaje Maciej Dulski.

Produkty YOPE są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, w tym w m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Nagasaki/Japonia/ oraz Hong-Kongu /Chiny/.  

Kontakt dla mediów:

Anna Korzeń

anna.korzen@yope.me

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.