YOPE na AMAZON UK
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Od stycznia produkty polskiej marki YOPE są dostępne w jej oficjalnym sklepie na AMAZON UK. Debiut na platformie to kolejny krok w długofalowej strategii sprzedażowej na świecie. Dotychczas kosmetyki i środki czystości YOPE dostępne były stacjonarnie w sklepach sieciowych na terenie Wielkiej Brytanii, a portfolio produktowe obejmowało kategorie: pielęgnacja ciała, włosów oraz sprzątanie domu.
„Wielka Brytania to jeden z naszych kluczowych rynków eksportowych. Naturalnym krokiem było więc otwarcie się na nowe możliwości sprzedaży, jakie daje własny sklep na platformie Amazon UK. Zależało nam, aby samodzielnie zarządzać kontem na platformie, mając pełny wpływ na wszelkie strategiczne decyzje. Wymagało to oczywiście wielu miesięcy przygotowań: rozpoznania rynku, planowania produkcji i logistyki na skalę światową oraz dopracowania procedur eksportowych. Dodatkowo zadbaliśmy o zbudowanie atrakcyjnego dla klienta storefrontu , a także o wsparcie marketingowe na platformie. To kolejny etap, dzięki któremu realizujemy cel globalnej rozpoznawalności marki. ” – mówi Maciej Dulski, Chief Digital Officer YOPE
Wśród dostępnych na Amazon UK produktów YOPE znajdują się pielęgnacyjne bestsellery marki: naturalne mydła w płynie i żele pod prysznic, kremy do rąk, balsamy i masła do ciała oraz szampony i odżywki do włosów. Oferta sprzedażowa obejmuje także produkty do sprzątania domu, takie jak: uniwersalne płyny do czyszczenia, płyny do mycia łazienki, płyny do podłóg oraz płyn do szyb.
„Otwarcie naszego sklepu na platformie Amazon UK to tylko początek ambitnej przygody YOPE ze światowymi marketplace’ami na całym globie. Nowe otwarcia wkrótce!” – dodaje Maciej Dulski.
Produkty YOPE są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, w tym w m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Nagasaki/Japonia/ oraz Hong-Kongu /Chiny/.
Kontakt dla mediów:
Anna Korzeń
anna.korzen@yope.me

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.