Z Hiszpanii do Krakowa, czyli Galeria Krakowska z salonem Mayoral
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
W Galerii Krakowskiej został otwarty sklep Mayoral. Salon hiszpańskiej marki, która jest liderem w branży mody dziecięcej na Półwyspie Iberyjskim, oferuje kolekcje Baby, Mini, Junior oraz Shoes. To wszystko na ponad 80 mkw. powierzchni.
Salon Mayoral w Galerii Krakowskiej oferuje całą gamę ubranek i dodatków dla dziewczynek i chłopców, które zawarte są w liniach: Baby (6-36 miesięcy), Mini (2-9 lat), Junior (8-16 lat) oraz Shoes (w rozmiarach od 18 do 40). Artykuły marki Mayoral odznaczają się ciekawym hiszpańskim wzornictwem, wyjątkowym doborem materiałów i wygodą. Wszystkie artykuły Mayoral zostały zaprojektowane w siedzibie marki w Maladze. Przy opracowaniu wzorów priorytetem jest bezpieczeństwo dzieci, którym dedykowany jest asortyment, dlatego ubrania wykonane są z najwyższej jakości tkanin z dbałością o detale.
Wystrój salonu w Galerii Krakowskiej utrzymany jest w nowoczesnym stylu przy zachowaniu przytulnej atmosfery. Powierzchnia jest przestronna, a asortyment eksponowany jest na wieszakach, w formie kompozycji odzieżowych i manekinach na witrynie. Wnętrze jest oświetlane przez żarówki led o ciepłej barwie i niskim zużyciu energii.
Marka dokłada wszelkich starań, aby wdrażać nowe zasady zrównoważonego rozwoju: używa toreb i kopert z papieru pochodzącego z lasów z kontrolowaną wycinką drzew oraz drukowanego przy użyciu atramentów wodnych, bardziej przyjaznych dla środowiska. Do dekoracji wystawy wykorzystuje kartony z recyklingu i drewniane meble z certyfikatem PEFC, a także rozwija kompletny plan stopniowej eliminacji plastiku.
W tym roku Mayoral świętuje 80 lecie istnienia. Hiszpańska firma obecna jest w ponad 100 krajach za pośrednictwem 260 sklepów pod marką Mayoral oraz najlepszych sklepów wielomarkowych na całym świecie (10.000). Sklep w Galerii Krakowskiej znajduje się na poziomie +1.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.