Komunikaty PR

Z Hiszpanii do Krakowa, czyli Galeria Krakowska z salonem Mayoral

2020-09-30  |  16:06
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

W Galerii Krakowskiej został otwarty sklep Mayoral. Salon hiszpańskiej marki, która jest liderem w branży mody dziecięcej na Półwyspie Iberyjskim, oferuje kolekcje Baby, Mini, Junior oraz Shoes. To wszystko na ponad 80 mkw. powierzchni.

Salon Mayoral w Galerii Krakowskiej oferuje całą gamę ubranek i dodatków dla dziewczynek i chłopców, które zawarte są w liniach: Baby (6-36 miesięcy), Mini (2-9 lat), Junior (8-16 lat) oraz Shoes (w rozmiarach od 18 do 40). Artykuły marki Mayoral odznaczają się ciekawym hiszpańskim wzornictwem, wyjątkowym doborem materiałów i wygodą. Wszystkie artykuły Mayoral zostały zaprojektowane w siedzibie marki w Maladze. Przy opracowaniu wzorów priorytetem jest bezpieczeństwo dzieci, którym dedykowany jest asortyment, dlatego ubrania wykonane są z najwyższej jakości tkanin z dbałością o detale.

Wystrój salonu w Galerii Krakowskiej utrzymany jest w nowoczesnym stylu przy zachowaniu przytulnej atmosfery. Powierzchnia jest przestronna, a asortyment eksponowany jest na wieszakach, w formie kompozycji odzieżowych i manekinach na witrynie. Wnętrze jest oświetlane przez żarówki led o ciepłej barwie i niskim zużyciu energii.

Marka dokłada wszelkich starań, aby wdrażać nowe zasady zrównoważonego rozwoju: używa toreb i kopert z papieru pochodzącego z lasów z kontrolowaną wycinką drzew oraz drukowanego przy użyciu atramentów wodnych, bardziej przyjaznych dla środowiska. Do dekoracji wystawy wykorzystuje kartony z recyklingu i drewniane meble z certyfikatem PEFC, a także rozwija kompletny plan stopniowej eliminacji plastiku. 

W tym roku Mayoral świętuje 80 lecie istnienia. Hiszpańska firma obecna jest w ponad 100 krajach za pośrednictwem 260 sklepów pod marką Mayoral oraz najlepszych sklepów wielomarkowych na całym świecie (10.000). Sklep w Galerii Krakowskiej znajduje się na poziomie +1.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.