Komunikaty PR

Żabka członkiem Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego

2022-10-28  |  08:00
Biuro prasowe

Żabka Polska przystąpiła do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego (MPKU), którego celem jest popularyzacja idei uczenia się przez całe życie oraz wspólne działanie na rzecz rozwoju edukacyjnego i zawodowego Małopolan w każdym wieku. Dołączając do Partnerstwa, Żabka, jako doświadczona, działająca od ponad 20 lat firma, lider rynku modern covenience, chce inspirować, dzielić się wiedzą i kompetencjami, a także wymieniać się doświadczeniami oraz dobrymi praktykami. Dzięki przyjętemu modelowi biznesowemu i formatowi franczyzy, Żabka od lat wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Firma realizuje też szereg inicjatyw edukacyjnych skierowanych do swoich pracowników, ich dzieci czy współpracujących z siecią franczyzobiorców oraz ich zespołów.

– Żabka od lat stawia na edukację i rozwój osobisty swoich pracowników i franczyzobiorców, a jednocześnie chce pomagać tam, gdzie lokalne społeczności tej pomocy potrzebują. Dołączenie do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego stwarza nam wiele możliwości w sferze rozwoju i edukacji, poprzez wymianę doświadczeń, wiedzy i inicjatyw z innymi instytucjami. Wierzymy, że możemy mieć wpływ na kreowanie świadomości przedsiębiorczej i biznesowej wśród mieszkańców województwa małopolskiego, ale również w skali ogólnopolskiej. Dodatkowo MPKU porusza wiele istotnych kwestii dotyczących społeczeństwa, na które zwracamy uwagę również wewnątrz organizacji – mówi Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu ds. Strategii Personalnej Grupy Żabka.

W ramach Partnerstwa Żabka wzięła udział m.in. w Ogólnopolskim Tygodniu Kariery w Małopolsce (OTK), który odbył się w dniach 17-23 października 2022 r. pod hasłem: „Złap za stery do swojej kariery”. Firma przygotowała dla uczestników OTK warsztaty pt. „Efektywna komunikacja – typologia rozmówcy” oraz webinar „Franczyza Żabki pomysłem na biznes”. Oba spotkania odbyły się w formule online.

O Partnerstwie

Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego działa od 2008 roku i skupia instytucje rynku pracy, edukacji i szkoleń. Są wśród nich instytucje publiczne i prywatne, m.in. szkoły, centra kształcenia praktycznego, centra kształcenia ustawicznego, uczelnie, firmy szkoleniowe, związki pracodawców, fundacje, stowarzyszenia, biblioteki, muzea, centra kultury, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, powiatowe urzędy pracy, a także Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie. Partnerstwo ma charakter otwarty, dobrowolny, apolityczny. Jego członkowie wspólnie działają na rzecz rynku pracy i uczenia się przez całe życie.

Żabka motywuje do rozwoju i promuje przedsiębiorczość

Grupa Żabka wypełnia swoje zobowiązania i osiąga kolejne sukcesy dzięki zaangażowaniu utalentowanych i ambitnych pracowników oraz współpracowników, w tym franczyzobiorców, tworzących jej zespół. Dlatego wspiera ich rozwój osobisty i zawodowy, oferując pod parasolem Akademii Żabki szereg programów i szkoleń dostosowanych do potrzeb.

Grupa tworzy także ekosystem rozwiązań, który wspiera osoby przedsiębiorcze – zarówno te, które po raz pierwszy otwierają swój pierwszy biznes we współpracy z Żabką, jak również te, które mają za sobą wiele lat doświadczeń zawodowych i poszukują możliwości rozwoju na własny rachunek. Na prowadzenie własnego biznesu w ramach franczyzy z Żabką zdecydowało się już ponad 7400 przedsiębiorców. Żabka wraz z siecią franczyzobiorców tworzy obecnie miejsca pracy dla ponad 45,4 tys. osób, umożliwiając im rozwój zawodowy w różnorodnym, inkluzywnym i odpowiedzialnie zarządzanym środowisku.

Od lat Żabka wspiera również młodzież, która z uwagi na trudną sytuację społeczną ma utrudniony start w dorosłe życie. To do młodych ludzi powyżej 16. roku życia skierowany jest program „Bezpieczny staż z Żabką”, w ramach którego mogą oni odbyć staż w wybranym sklepie i dzięki temu postawić pierwsze kroki ku samodzielności. Program realizowany jest wspólnie z Fundacją Samodzielni Robinsonowie, przy zaangażowaniu franczyzobiorców sieci, którzy jako mentorzy i opiekunowie stażystów dzielą się swoim doświadczeniem i pomagają budować kompetencje przedsiębiorcze. W trakcie ośmiu edycji programu zorganizowane zostały staże dla 146 Robinsonek i Robinsonów.

Jednym z elementów działań z obszaru zaangażowania społecznego Żabki jest także Program Stypendialny Żabki. Jest on skierowany do ambitnych i uzdolnionych dzieci franczyzobiorców, pracowników i współpracowników, którzy dzięki comiesięcznemu wsparciu mogą rozwijać swoje niezwykłe pasje i umiejętności.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.