Komunikaty PR

Żabka Jush partnerem programów Meczyki.pl – współpraca potrwa do końca mundialu

2022-09-28  |  10:00

Aplikacja Żabka Jush, umożliwiająca ekspresowe zakupy online nawiązała współpracę z portalem Meczyki.pl. Wspólne działania zaczęły się przy okazji meczu Polska - Holandia w Lidze Narodów i potrwają do końca Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze (20 listopada – 18 grudnia). Marka będzie obecna między innymi w programach na żywo, które będą nadawane prosto z Kataru.

W ramach współpracy z portalem Meczyki.pl aplikacja Żabka Jush będzie widoczna we flagowych programach portalu na kanale YouTube, w tym m.in.: „Pogadajmy o piłce”, „Sportowy poranek”, a także w „Raportach z Kataru”, które będą prowadzone na żywo prosto ze studia w Katarze. W ten sposób marka chce dotrzeć do potencjalnych użytkowników usługi, której główną zaletą jest ekspresowy czas dostawy. Cały proces realizacji zakupów – od momentu złożenia zamówienia do przybycia kuriera z potrzebnymi produktami – zajmuje nawet 15 minut, czyli dokładnie tyle, ile trwa przerwa w meczu piłki nożnej. 

Na początku programów prowadzący zapowiedzą, że partnerem danego odcinka jest Żabka Jush. Dodatkowo informacja o współpracy pojawi się  na specjalnych planszach i grafikach w trakcie transmisji oraz na ekranie w studiu. Ponadto marka będzie promowana w serwisach społecznościowych portalu. Przewidziane są również aktywacje, które mają zachęcić widzów kanału do przetestowania aplikacji.

Meczyki.pl to dzisiaj jeden z ważniejszych portali stricte sportowych w Polsce. Każdego dnia dostarcza swoim widzom najważniejsze informacje z piłkarskiego świata. Polacy żyją piłką nożną i namiętnie ją komentują. Dlatego perspektywa zbliżającego się mundialu to znakomita okazja do zaprezentowania naszej usługi. Chcemy pokazać, że nikt nie musi tracić sportowych emocji, żeby zaopatrzyć się w potrzebne do kibicowania produkty. Wystarczy aplikacja Żabka Jush, kilka kliknięć i kurier z zamówieniem pojawi się nawet w 15 minut – mówi Kamil Bąkowski, marketing & eCommerce director w Lite e-Commerce.

Meczyki.pl to jeden z największych portali sportowych w Polsce. Każdego miesiąca serwis odwiedza średnio 5-6 milionów unikalnych użytkowników, którzy generują ponad 65 milionów odsłon. Portal pod koniec marca br. zadebiutował na YouTube. Od tego czasu kanał zasubskrybowało 86 tys. użytkowników, a udostępnione materiały zostały obejrzane ponad 13,5 mln razy. Trzon redakcji stanowią Tomasz Włodarczyk, jeden z najpopularniejszych newsmanów w kraju oraz legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Janusz Basałaj. Na stałe z portalem współpracuje również szereg uznanych ekspertów, w tym znani z kanału „Foot Truck” Łukasz Wiśniowski i Kuba Polkowski.

Zakupy „na jush” w sześciu miastach

Aplikacja Żabka Jush, stworzona przez Lite e-Commerce, działa w sześciu miastach w Polsce. Usługa debiutowała niecały rok temu w Warszawie, a od tego czasu rozszerzyła zasięg swojej działalności o Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań i Piaseczno. Klienci Żabki Jush mogą wybierać z ponad 1500 różnych produktów – od artykułów spożywczych, w tym świeżych owoców i warzyw oraz pieczywa, poprzez chemię gospodarczą i kosmetyki. Zabiegane osoby na pewno docenią szeroki wybór dań gotowych, również w wersji wegetariańskiej.

Jesienna promocja Żabka Jush

Każdy użytkownik Żabki Jush może zaoszczędzić pieniądze dzięki akcji promocyjnej Więcej pakujesz, więcej zyskujesz. W jej ramach osoba, która zrobi zakupy poprzez aplikację za określoną kwotę, dostanie rabat. Jest on zależny od wartości koszyka. Im większa jest jego wartość, tym większą zniżkę dostaniemy. W obecnej promocji są trzy pułapy cenowe, a w każdym z nich na klientów czeka po pięć kuponów:

  • za zakupy za min. 40 zł użytkownik dostanie 10 zł rabatu;
  • za zakupy za min. 55 zł użytkownik dostanie 15 zł rabatu;
  • za zakupy za min. 70 zł użytkownik dostanie 20 zł rabatu;

Dodatkowo cały czas obowiązuje atrakcyjny próg darmowej dostawy, którą objęte jest każde zamówienie powyżej 35 zł.

Promocja obowiązuje do 31.09.2022 r. do godziny 22:59. Regulamin promocji dostępny jest na stronie: https://jush.pl/regulamin-promocji-wrzesien

 

Lite e-Commerce Sp. z o.o. - to spółka w Grupie Żabka odpowiedzialna za tworzenie rozwiązań e-commerce. Spółka skupia się na tworzeniu technologii, budowie produktów oraz zarządzaniu operacjami e-Commerce w ramach Grupy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.