Komunikaty PR

Żabka Jush partnerem programów Meczyki.pl – współpraca potrwa do końca mundialu

2022-09-28  |  10:00

Aplikacja Żabka Jush, umożliwiająca ekspresowe zakupy online nawiązała współpracę z portalem Meczyki.pl. Wspólne działania zaczęły się przy okazji meczu Polska - Holandia w Lidze Narodów i potrwają do końca Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze (20 listopada – 18 grudnia). Marka będzie obecna między innymi w programach na żywo, które będą nadawane prosto z Kataru.

W ramach współpracy z portalem Meczyki.pl aplikacja Żabka Jush będzie widoczna we flagowych programach portalu na kanale YouTube, w tym m.in.: „Pogadajmy o piłce”, „Sportowy poranek”, a także w „Raportach z Kataru”, które będą prowadzone na żywo prosto ze studia w Katarze. W ten sposób marka chce dotrzeć do potencjalnych użytkowników usługi, której główną zaletą jest ekspresowy czas dostawy. Cały proces realizacji zakupów – od momentu złożenia zamówienia do przybycia kuriera z potrzebnymi produktami – zajmuje nawet 15 minut, czyli dokładnie tyle, ile trwa przerwa w meczu piłki nożnej. 

Na początku programów prowadzący zapowiedzą, że partnerem danego odcinka jest Żabka Jush. Dodatkowo informacja o współpracy pojawi się  na specjalnych planszach i grafikach w trakcie transmisji oraz na ekranie w studiu. Ponadto marka będzie promowana w serwisach społecznościowych portalu. Przewidziane są również aktywacje, które mają zachęcić widzów kanału do przetestowania aplikacji.

Meczyki.pl to dzisiaj jeden z ważniejszych portali stricte sportowych w Polsce. Każdego dnia dostarcza swoim widzom najważniejsze informacje z piłkarskiego świata. Polacy żyją piłką nożną i namiętnie ją komentują. Dlatego perspektywa zbliżającego się mundialu to znakomita okazja do zaprezentowania naszej usługi. Chcemy pokazać, że nikt nie musi tracić sportowych emocji, żeby zaopatrzyć się w potrzebne do kibicowania produkty. Wystarczy aplikacja Żabka Jush, kilka kliknięć i kurier z zamówieniem pojawi się nawet w 15 minut – mówi Kamil Bąkowski, marketing & eCommerce director w Lite e-Commerce.

Meczyki.pl to jeden z największych portali sportowych w Polsce. Każdego miesiąca serwis odwiedza średnio 5-6 milionów unikalnych użytkowników, którzy generują ponad 65 milionów odsłon. Portal pod koniec marca br. zadebiutował na YouTube. Od tego czasu kanał zasubskrybowało 86 tys. użytkowników, a udostępnione materiały zostały obejrzane ponad 13,5 mln razy. Trzon redakcji stanowią Tomasz Włodarczyk, jeden z najpopularniejszych newsmanów w kraju oraz legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Janusz Basałaj. Na stałe z portalem współpracuje również szereg uznanych ekspertów, w tym znani z kanału „Foot Truck” Łukasz Wiśniowski i Kuba Polkowski.

Zakupy „na jush” w sześciu miastach

Aplikacja Żabka Jush, stworzona przez Lite e-Commerce, działa w sześciu miastach w Polsce. Usługa debiutowała niecały rok temu w Warszawie, a od tego czasu rozszerzyła zasięg swojej działalności o Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań i Piaseczno. Klienci Żabki Jush mogą wybierać z ponad 1500 różnych produktów – od artykułów spożywczych, w tym świeżych owoców i warzyw oraz pieczywa, poprzez chemię gospodarczą i kosmetyki. Zabiegane osoby na pewno docenią szeroki wybór dań gotowych, również w wersji wegetariańskiej.

Jesienna promocja Żabka Jush

Każdy użytkownik Żabki Jush może zaoszczędzić pieniądze dzięki akcji promocyjnej Więcej pakujesz, więcej zyskujesz. W jej ramach osoba, która zrobi zakupy poprzez aplikację za określoną kwotę, dostanie rabat. Jest on zależny od wartości koszyka. Im większa jest jego wartość, tym większą zniżkę dostaniemy. W obecnej promocji są trzy pułapy cenowe, a w każdym z nich na klientów czeka po pięć kuponów:

  • za zakupy za min. 40 zł użytkownik dostanie 10 zł rabatu;
  • za zakupy za min. 55 zł użytkownik dostanie 15 zł rabatu;
  • za zakupy za min. 70 zł użytkownik dostanie 20 zł rabatu;

Dodatkowo cały czas obowiązuje atrakcyjny próg darmowej dostawy, którą objęte jest każde zamówienie powyżej 35 zł.

Promocja obowiązuje do 31.09.2022 r. do godziny 22:59. Regulamin promocji dostępny jest na stronie: https://jush.pl/regulamin-promocji-wrzesien

 

Lite e-Commerce Sp. z o.o. - to spółka w Grupie Żabka odpowiedzialna za tworzenie rozwiązań e-commerce. Spółka skupia się na tworzeniu technologii, budowie produktów oraz zarządzaniu operacjami e-Commerce w ramach Grupy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.