Żabka ma patent na udaną majówkę
Majówka, a wraz z nią sezon na grillowanie, zbliżają się wielkimi krokami. Z tej okazji sieć Żabka przygotowała dla wszystkich amatorów ucztowania na świeżym powietrzu specjalną ofertą, która obowiązuje od 27 kwietnia br. i potrwa przez cały sezon grillowy. Znalazły się w niej m.in. królujące na rusztach soczyste kiełbasy, delikatne sery, wzbogacające smak potraw ketchupy i sosy oraz bogaty wybór napojów i słonych przekąsek. Klienci zaopatrzą się w sklepach Żabka także w jednorazowy grill oraz niezbędne akcesoria. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Grill bez spiny na patencie”.
Mięsne specjały
Klasyką rusztu jest oczywiście kiełbasa. Żabka ma w ofercie m.in. kiełbasę śląską Morliny, kiełbasę morlińską z piersią kurczaka Morliny, kiełbasę śląską extra Tarczyński, kiełbaski wędzone z kurczaka Morliny oraz kiełbaski z pieprzem Morliny. Dostępne są także kaszanka grillowa Olewnik i boczek wędzony Morliny.
Zrób zakupy za 30 zł i odbierz kiełbasę za 5 zł
W dniach od 29 kwietnia do 3 maja br. klienci, którzy dokonają zakupów o wartości 30 zł, będą mogli odebrać za jedyne 5 zł wybraną kiełbasę grillową. Akcją promocyjną objętych jest siedem kiełbas od uznanych producentów: Goodvalley, Morliny, Olewnik, Tarczyński i Yano. W pojedynczej transakcji można nabyć wyłącznie 1 sztukę produktu promocyjnego. Akcja obowiązuje do wyczerpania zapasów, a jej regulamin dostępny jest na stronie www.zabka.pl/akcje-promocyjna
Bezmięsna alternatywa
Mniej tradycyjnym grillowiczom Żabka proponuje m.in. sery Président – brie: naturalny i z czosnkiem oraz camembert: naturalny i z zielonym pieprzem. Idealnie sprawdzą się nie tylko smażone na grillu, ale także jako składnik sałatek.
Aromatyczne dodatki
Do wzbogacenia smaków potraw z grilla sieć proponuje m.in. pikantny lub łagodny ketchup oraz różne rodzaje sosów od marki Heinz.
Niezbędne akcesoria
Klienci, oprócz produktów, z których można przygotować posiłki, mogą zakupić w sklepach Żabka także niezbędne akcesoria: grill piknikowy jednorazowy, węgiel drzewny i brykiet z węgla drzewnego, a także składający się z naczyń i sztućców ekologiczny zestaw piknikowy. Grillowanie jeszcze nigdy nie było tak proste i łatwe do przygotowania!
Dzięki patentom Żabki, grillujesz bez spiny
Ofercie grillowej Żabki towarzyszyć będzie kampania marketingowa, której hasło przewodnie to „Grill bez spiny na patencie”. Za jej pomocą Żabka wraz z ambasadorami pokazuje, jak bezstresowo i na luzie przygotować grilla, który mile zaskoczy naszych znajomych i nas samych.
Kampania realizowana jest w TV, radiu, internecie, w sklepach Żabka, kanałach własnych Żabki oraz w aplikacji mobilnej Żappka. Jej elementami są m.in. spot digitalowy, wielka mapa grillowania tworzona wraz z fanami na Facebooku przy wykorzystaniu bota oraz patenty na grilla z Żabką, publikowane w social mediach przez ambasadorów akcji.
Okołoweekendowe niespodzianki
W trakcie kampanii Żabka planuje także kolejne promocje okołoweekendowe dla klientów, o których będzie informować na bieżąco w swoich kanałach komunikacji.
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
_______________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509
Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok
Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.