Komunikaty PR

Żabka ma patent na udaną majówkę

2022-04-29  |  10:40
Biuro prasowe

Majówka, a wraz z nią sezon na grillowanie, zbliżają się wielkimi krokami. Z tej okazji sieć Żabka przygotowała dla wszystkich amatorów ucztowania na świeżym powietrzu specjalną ofertą, która obowiązuje od 27 kwietnia br. i potrwa przez cały sezon grillowy. Znalazły się w niej m.in. królujące na rusztach soczyste kiełbasy, delikatne sery, wzbogacające smak potraw ketchupy i sosy oraz bogaty wybór napojów i słonych przekąsek. Klienci zaopatrzą się w sklepach Żabka także w jednorazowy grill oraz niezbędne akcesoria. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Grill bez spiny na patencie”.

Mięsne specjały

Klasyką rusztu jest oczywiście kiełbasa. Żabka ma w ofercie m.in. kiełbasę śląską Morliny, kiełbasę morlińską z piersią kurczaka Morliny, kiełbasę śląską extra Tarczyński, kiełbaski wędzone z kurczaka Morliny oraz kiełbaski z pieprzem Morliny. Dostępne są także kaszanka grillowa Olewnik i boczek wędzony Morliny.

Zrób zakupy za 30 zł i odbierz kiełbasę za 5 zł

W dniach od 29 kwietnia do 3 maja br.  klienci, którzy dokonają zakupów o wartości 30 zł, będą mogli odebrać za jedyne 5 zł wybraną kiełbasę grillową. Akcją promocyjną objętych jest siedem kiełbas od uznanych producentów: Goodvalley, Morliny, Olewnik, Tarczyński i Yano. W pojedynczej transakcji można nabyć wyłącznie 1 sztukę produktu promocyjnego. Akcja obowiązuje do wyczerpania zapasów, a jej regulamin dostępny jest na stronie www.zabka.pl/akcje-promocyjna

Bezmięsna alternatywa

Mniej tradycyjnym grillowiczom Żabka proponuje m.in. sery Président – brie: naturalny i z czosnkiem oraz camembert: naturalny i z zielonym pieprzem. Idealnie sprawdzą się nie tylko smażone na grillu, ale także jako składnik sałatek.

Aromatyczne dodatki

Do wzbogacenia smaków potraw z grilla sieć proponuje m.in. pikantny lub łagodny ketchup oraz różne rodzaje sosów od marki Heinz.

Niezbędne akcesoria

Klienci, oprócz produktów, z których można przygotować posiłki, mogą zakupić w sklepach Żabka także niezbędne akcesoria: grill piknikowy jednorazowy, węgiel drzewny i brykiet z węgla drzewnego, a także składający się z naczyń i sztućców ekologiczny zestaw piknikowy. Grillowanie jeszcze nigdy nie było tak proste i łatwe do przygotowania!

Dzięki patentom Żabki, grillujesz bez spiny

Ofercie grillowej Żabki towarzyszyć będzie kampania marketingowa, której hasło przewodnie to „Grill bez spiny na patencie”. Za jej pomocą Żabka wraz z ambasadorami pokazuje, jak bezstresowo i na luzie przygotować grilla, który mile zaskoczy naszych znajomych i nas samych.

Kampania realizowana jest w TV, radiu, internecie, w sklepach Żabka, kanałach własnych Żabki oraz w aplikacji mobilnej Żappka. Jej elementami są m.in. spot digitalowy, wielka mapa grillowania tworzona wraz z fanami na Facebooku przy wykorzystaniu bota oraz patenty na grilla z Żabką, publikowane w social mediach przez ambasadorów akcji.

Okołoweekendowe niespodzianki

W trakcie kampanii Żabka planuje także kolejne promocje okołoweekendowe dla klientów, o których będzie informować na bieżąco w swoich kanałach komunikacji.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając  ponad 4000 nowych sklepów  w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

_______________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą! Biuro prasowe
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.
Handel Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
2024-07-04 | 12:15

Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych

Salesforce wprowadził nowe, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Consumer Goods Cloud. Sprawia one, że każdy krok procesu wprowadzania produktów na rynek - od planowania, aż do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.