Żabka ma patent na udaną majówkę
Majówka, a wraz z nią sezon na grillowanie, zbliżają się wielkimi krokami. Z tej okazji sieć Żabka przygotowała dla wszystkich amatorów ucztowania na świeżym powietrzu specjalną ofertą, która obowiązuje od 27 kwietnia br. i potrwa przez cały sezon grillowy. Znalazły się w niej m.in. królujące na rusztach soczyste kiełbasy, delikatne sery, wzbogacające smak potraw ketchupy i sosy oraz bogaty wybór napojów i słonych przekąsek. Klienci zaopatrzą się w sklepach Żabka także w jednorazowy grill oraz niezbędne akcesoria. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Grill bez spiny na patencie”.
Mięsne specjały
Klasyką rusztu jest oczywiście kiełbasa. Żabka ma w ofercie m.in. kiełbasę śląską Morliny, kiełbasę morlińską z piersią kurczaka Morliny, kiełbasę śląską extra Tarczyński, kiełbaski wędzone z kurczaka Morliny oraz kiełbaski z pieprzem Morliny. Dostępne są także kaszanka grillowa Olewnik i boczek wędzony Morliny.
Zrób zakupy za 30 zł i odbierz kiełbasę za 5 zł
W dniach od 29 kwietnia do 3 maja br. klienci, którzy dokonają zakupów o wartości 30 zł, będą mogli odebrać za jedyne 5 zł wybraną kiełbasę grillową. Akcją promocyjną objętych jest siedem kiełbas od uznanych producentów: Goodvalley, Morliny, Olewnik, Tarczyński i Yano. W pojedynczej transakcji można nabyć wyłącznie 1 sztukę produktu promocyjnego. Akcja obowiązuje do wyczerpania zapasów, a jej regulamin dostępny jest na stronie www.zabka.pl/akcje-promocyjna
Bezmięsna alternatywa
Mniej tradycyjnym grillowiczom Żabka proponuje m.in. sery Président – brie: naturalny i z czosnkiem oraz camembert: naturalny i z zielonym pieprzem. Idealnie sprawdzą się nie tylko smażone na grillu, ale także jako składnik sałatek.
Aromatyczne dodatki
Do wzbogacenia smaków potraw z grilla sieć proponuje m.in. pikantny lub łagodny ketchup oraz różne rodzaje sosów od marki Heinz.
Niezbędne akcesoria
Klienci, oprócz produktów, z których można przygotować posiłki, mogą zakupić w sklepach Żabka także niezbędne akcesoria: grill piknikowy jednorazowy, węgiel drzewny i brykiet z węgla drzewnego, a także składający się z naczyń i sztućców ekologiczny zestaw piknikowy. Grillowanie jeszcze nigdy nie było tak proste i łatwe do przygotowania!
Dzięki patentom Żabki, grillujesz bez spiny
Ofercie grillowej Żabki towarzyszyć będzie kampania marketingowa, której hasło przewodnie to „Grill bez spiny na patencie”. Za jej pomocą Żabka wraz z ambasadorami pokazuje, jak bezstresowo i na luzie przygotować grilla, który mile zaskoczy naszych znajomych i nas samych.
Kampania realizowana jest w TV, radiu, internecie, w sklepach Żabka, kanałach własnych Żabki oraz w aplikacji mobilnej Żappka. Jej elementami są m.in. spot digitalowy, wielka mapa grillowania tworzona wraz z fanami na Facebooku przy wykorzystaniu bota oraz patenty na grilla z Żabką, publikowane w social mediach przez ambasadorów akcji.
Okołoweekendowe niespodzianki
W trakcie kampanii Żabka planuje także kolejne promocje okołoweekendowe dla klientów, o których będzie informować na bieżąco w swoich kanałach komunikacji.
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
_______________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.