Komunikaty PR

Żabka ma patent na udaną majówkę

2022-04-29  |  10:40
Biuro prasowe

Majówka, a wraz z nią sezon na grillowanie, zbliżają się wielkimi krokami. Z tej okazji sieć Żabka przygotowała dla wszystkich amatorów ucztowania na świeżym powietrzu specjalną ofertą, która obowiązuje od 27 kwietnia br. i potrwa przez cały sezon grillowy. Znalazły się w niej m.in. królujące na rusztach soczyste kiełbasy, delikatne sery, wzbogacające smak potraw ketchupy i sosy oraz bogaty wybór napojów i słonych przekąsek. Klienci zaopatrzą się w sklepach Żabka także w jednorazowy grill oraz niezbędne akcesoria. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Grill bez spiny na patencie”.

Mięsne specjały

Klasyką rusztu jest oczywiście kiełbasa. Żabka ma w ofercie m.in. kiełbasę śląską Morliny, kiełbasę morlińską z piersią kurczaka Morliny, kiełbasę śląską extra Tarczyński, kiełbaski wędzone z kurczaka Morliny oraz kiełbaski z pieprzem Morliny. Dostępne są także kaszanka grillowa Olewnik i boczek wędzony Morliny.

Zrób zakupy za 30 zł i odbierz kiełbasę za 5 zł

W dniach od 29 kwietnia do 3 maja br.  klienci, którzy dokonają zakupów o wartości 30 zł, będą mogli odebrać za jedyne 5 zł wybraną kiełbasę grillową. Akcją promocyjną objętych jest siedem kiełbas od uznanych producentów: Goodvalley, Morliny, Olewnik, Tarczyński i Yano. W pojedynczej transakcji można nabyć wyłącznie 1 sztukę produktu promocyjnego. Akcja obowiązuje do wyczerpania zapasów, a jej regulamin dostępny jest na stronie www.zabka.pl/akcje-promocyjna

Bezmięsna alternatywa

Mniej tradycyjnym grillowiczom Żabka proponuje m.in. sery Président – brie: naturalny i z czosnkiem oraz camembert: naturalny i z zielonym pieprzem. Idealnie sprawdzą się nie tylko smażone na grillu, ale także jako składnik sałatek.

Aromatyczne dodatki

Do wzbogacenia smaków potraw z grilla sieć proponuje m.in. pikantny lub łagodny ketchup oraz różne rodzaje sosów od marki Heinz.

Niezbędne akcesoria

Klienci, oprócz produktów, z których można przygotować posiłki, mogą zakupić w sklepach Żabka także niezbędne akcesoria: grill piknikowy jednorazowy, węgiel drzewny i brykiet z węgla drzewnego, a także składający się z naczyń i sztućców ekologiczny zestaw piknikowy. Grillowanie jeszcze nigdy nie było tak proste i łatwe do przygotowania!

Dzięki patentom Żabki, grillujesz bez spiny

Ofercie grillowej Żabki towarzyszyć będzie kampania marketingowa, której hasło przewodnie to „Grill bez spiny na patencie”. Za jej pomocą Żabka wraz z ambasadorami pokazuje, jak bezstresowo i na luzie przygotować grilla, który mile zaskoczy naszych znajomych i nas samych.

Kampania realizowana jest w TV, radiu, internecie, w sklepach Żabka, kanałach własnych Żabki oraz w aplikacji mobilnej Żappka. Jej elementami są m.in. spot digitalowy, wielka mapa grillowania tworzona wraz z fanami na Facebooku przy wykorzystaniu bota oraz patenty na grilla z Żabką, publikowane w social mediach przez ambasadorów akcji.

Okołoweekendowe niespodzianki

W trakcie kampanii Żabka planuje także kolejne promocje okołoweekendowe dla klientów, o których będzie informować na bieżąco w swoich kanałach komunikacji.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając  ponad 4000 nowych sklepów  w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

_______________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.