Żabka nagrodziła Mistrzów Jakości wśród franczyzobiorców
Ponad 2,4 tys. franczyzobiorców zostało nagrodzonych finansowo w programie „Liga Mistrzów Jakości” Żabki. Wyłaniając zwycięzców, brano pod uwagę przede wszystkim utrzymywanie najwyższych standardów, wzorową jakość prowadzenia sklepu, indywidualne podejście do klienta i otwartość na jego potrzeby, a co za tym idzie osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych. Pula nagród wynosiła aż 5 milionów złotych.
– Doceniamy zaangażowanie naszych franczyzobiorców i ich pracowników w utrzymywanie jak najwyższych standardów w prowadzonych sklepach. Dzięki temu jeszcze lepiej odpowiadamy na potrzeby naszych klientów i podnosimy jakość świadczonych przez nas usług. Jednocześnie, poprzez szereg inicjatyw dedykowanych współpracującym z nami franczyzobiorcom, motywujemy ich do rozwoju, budujemy konkurencyjność na lokalnych rynkach i wspieramy ich przedsiębiorczość – podkreśla Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Program ruszył w styczniu br. i od początku cieszył się dużym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców. Finałowa Gala, podczas której zostali ogłoszeni zwycięzcy, miała miejsce 19 lipca br.
W konkursie wzięło udział ponad 6000 franczyzobiorców sieci, walcząc w swoich Regionach Sprzedaży o tytuły Mistrzów Jakości. Nagrodzonych zostało przeszło 2,5 tysiąca franczyzobiorców, ale miano Mistrza trafiło do 8 najlepszych reprezentantów poszczególnych Regionów. Rywalizacja trwała 6 miesięcy, a o miejscu w rankingu zdecydowały ułamki punktów
– „Liga Mistrzów Jakości” to kolejna, ciekawa inicjatywa sieci, w której aktywnie uczestniczyłam. Niezwykle ważne jest dla nas – przedsiębiorców prowadzących swoje sklepy, że z jednej strony sieć nas wspiera w zarządzaniu placówkami, a z drugiej – motywuje do rozwoju oraz podnoszenia standardów i jakości obsługi. To oczywiście nie byłoby możliwe bez zaangażowania i wysiłku ze strony franczyzobiorców oraz naszych pracowników – zaznacza Małgorzata Chrzanowska, franczyzobiorczyni z Bydgoszczy i zwyciężczyni konkursu w swoim regionie.
W konkursowej punktacji brane pod uwagę były wyniki w obszarze utrzymywania standardów w placówkach, wizyt tajemniczego klienta czy realizacji zalecanych szkoleń na dedykowanej platformie e-learningowej. Przez 6 miesięcy trwania programu franczyzobiorcy mogli uczestniczyć w szkoleniach poświęconych takim zagadnieniom jak: finanse sklepu, rozwój sprzedaży czy dbałość o urządzenia i sprzęt sklepowy. W tym czasie regularnie sprawdzany był także poziom utrzymania standardów prowadzonych przez nich placówek. Sieć na bieżąco realizowała Regionalne Rankingi Jakości, odrębne dla każdego Regionu Sprzedaży. Nad prawidłowością konkursu pieczę sprawowała Komisja Konkursowa, w której skład weszli przedstawiciele m.in. Działu Wsparcia Sprzedaży i Działu Rozwoju Franczyzobiorców.
Zwycięzcy i zwyciężczynie otrzymali nagrody finansowe. Ich wysokość uzależniona jest od miejsca zajętego przez franczyzobiorcę w Regionalnym Rankingu. Nagroda za pierwsze miejsca wyniosła 15 000 zł, drugie – 13 000 zł, zaś trzecie – 10 000 zł.
Kolejny etap konkursu rozpoczął się na początku lipca i potrwa do końca grudnia br.
Więcej o franczyzie z Żabką na: https://www.zabka.pl/franczyza.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.