Komunikaty PR

Żabka największą siecią handlową z opcją click&collect

2020-12-07  |  12:30
Biuro prasowe

Od teraz każdy, siedząc w domu, będzie mógł zrobić zakupy w sieci Żabka. Wystarczy poprzez aplikację mobilną żappka złożyć zamówienie i odebrać zakupione produkty w najbliższym lub zlokalizowanym najbardziej „po drodze” sklepie. Od 6 grudnia br. Żabka rozszerza testy usługi „Zamów i Odbierz” na wszystkie blisko 6800 sklepów sieci na terenie całej Polski. Rozwiązanie jest konsekwencją i kolejnym etapem transformacji cyfrowej, która zachodzi w firmie. To naturalna odpowiedź Żabki na potrzeby konsumentów i franczyzobiorców, by – zwłaszcza w dobie pandemii – zakupy realizować jeszcze wygodniej, szybciej i bezpieczniej.

Korzystanie z usługi „Zamów i Odbierz” ma wiele zalet, zwłaszcza w obecnej sytuacji epidemiologicznej. Pozwala na skrócenie czasu zakupów i samego pobytu w sklepie oraz zwiększenie ich bezpieczeństwa poprzez skrócenie kontaktu ze sprzedawcą oraz płatność bezgotówkową. Ponadto zakupy dokonywane w ten sposób są niezwykle wygodne – klient nie musi pakować produktów, może złożyć zamówienie w domowym zaciszu, a następnie odebrać je w dogodnym dla siebie czasie i sklepie Żabka.

Dynamiczny rozwój rynku e-commerce, a przede wszystkim zapoczątkowana przez nas kilka lat temu transformacja cyfrowa, sprawiają, że w Żabce nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, by jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów. Sytuacja epidemiologiczna, z którą mierzymy się niemal od początku roku, stała się dla nas dodatkowym bodźcem do przyspieszenia naszych działań w tym obszarze. W kwietniu uruchomiliśmy testowo usługę „Zamów i odbierz”, umożliwiającą klientom zakupy za pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już blisko 4  mln użytkowników. Obecnie, kiedy mamy do czynienia z koniecznością zachowania dystansu społecznego oraz zwiększonymi oczekiwaniami dotyczącymi bezpieczeństwa zakupów, spotkała się ona z bardzo dobrym przyjęciem naszych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć testy na wszystkie blisko 6800  placówek sieci Żabka w Polsce – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. finansowych i rozwoju w Żabka Polska.

Usługa „Zamów i odbierz” dostępna jest dla wszystkich użytkowników aplikacji mobilnej żappka. Klienci, którzy zdecydują się na dokonanie zakupów w tej formie, mają gwarancję, że otrzymają zamówienie skompletowane z najwyższej jakości produktów – o długich terminach przydatności i odpowiednio, bezpiecznie spakowanych. Zamówienie jest gotowe do obioru już po 15 minutach od momentu jego złożenia, a czas na odebranie zakupów to 2 godziny od chwili otrzymania informacji o jego gotowości. Status zamówienia na bieżąco można śledzić w aplikacji żappka. Gotowe produkty, spakowane w torbę, można odebrać w wybranym przez siebie sklepie bez kolejki. Płatność realizowana jest na miejscu w sklepie, w bezpieczny bezgotówkowy sposób.

Żabka rozpoczęła test usługi „Zamów i odbierz” w kwietniu br., oferując ją początkowo w 20 sklepach w Warszawie, a następnie rozszerzając o nowe lokalizacje w kolejnych miastach. Od 6 grudnia br. w ramach testu mogą z niej korzystać klienci w całej Polsce – zarówno w aglomeracjach, jak i w małych miejscowościach.

Sieć Żabka nieustannie poszukuje rozwiązań, które mają poprawić komfort i satysfakcję z zakupów, ale także zadbać o tak ważne w aktualnej sytuacji bezpieczeństwo klientów, franczyzobiorców i pracowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.