Komunikaty PR

Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki

2020-11-17  |  13:30
Biuro prasowe

W trosce o klientów, franczyzobiorców oraz pracowników Żabka – jako pierwsza sieć handlowa w Polsce – wprowadziła w sierpniu br. program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach „Bezpieczeństwo i Higiena +” stworzony we współpracy z niezależną, akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV Nord Polska. Pozytywne wyniki przeprowadzonych audytów już w 2/3 sklepów sieci świadczą o wysokim poziomie świadomości oraz zaangażowania franczyzobiorców i pracowników sklepów Żabka w kwestie higieny i bezpieczeństwa oraz profilaktyki działań zapobiegających rozwojowi Sars-CoV-2.

Celem programu „Bezpieczeństwo i Higiena +” jest podwyższenie standardów bezpieczeństwa higienicznego oraz zwiększenie zaufania do sieci, sklepów oraz oferty produktów. Audyty w sklepach wykonywane są we współpracy z niezależną akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV NORD. Program obejmuje kompleksowe podejście do kwestii higieny i bezpieczeństwa.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w obliczu pandemii oczekują jeszcze wyższej niż dotąd jakości obsługi oraz komfortu w dokonywaniu zakupów, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie w naszych placówkach ponadstandardowego na rynku audytu higienicznego w ramach programu „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Po trzech miesiącach od jego uruchomienia znakomita większość sklepów Żabka przeszły pozytywną ocenę audytorów, która jest dodatkową gwarancją bezpiecznych zakupów i zachowania najwyższych norm higienicznych. Jednocześnie kontynuujemy audyt i wierzymy, że już wkrótce wszystkie sklepy naszej sieci będą mogły pochwalić się zdobyciem znaku BiH+ od TÜV NORD, potwierdzającego spełnienie wymagań programu – mówi Joanna Kasowska, Dyrektor ds. Zarządzania Jakością i Środowiskiem Żabka Polska.

Podejmowane w ramach programu działania wykraczają poza ogólnie przyjęte wymogi sanitarno-epidemiologiczne, dotyczą również działań zapobiegających rozwojowi SARS-CoV-2. Nowe placówki są poddawane ocenie nie wcześniej niż po 2 miesiącach od rozpoczęcia działalności. Audytorzy sprawdzają w sklepach m.in. czystość sali sprzedaży, mebli oraz pozostałych pomieszczeń, na stoisku Żabka Café czy w jego otoczeniu. Weryfikują również stan techniczny wyposażenia placówek, a także kontrolują, czy zapewniają one środki ochrony osobistej dla klientów i pracowników.

Programem objęte zostały wszystkie etapy łańcucha żywnościowego począwszy od produkcji marek własnych, obszaru magazynowania i dystrybucji, a na sprzedaży w placówkach handlowych kończąc. Oznacza to, że audytowi realizowanemu w ramach programu poddawane są nie tylko sklepy Żabka, ale także centrala firmy, centra logistyczne, terminale przeładunkowe oraz wytypowani dostawcy produktów marek własnych.

Od marca br. Żabka, dbając o bezpieczeństwo w sklepach, nieustannie przekazuje wszystkim franczyzobiorcom: maseczki, płyny do dezynfekcji, rękawiczki czy przyłbice. Sklepy wyposażono także w szyby ochronne z pleksi, bezdotykowe stacje do dezynfekcji oraz rękawice czy woreczki foliowe dla klientów, które są dostępne przy wejściu razem ze środkami do dezynfekcji. Klienci są informowani o konieczności zakrywania nosa i ust za pośrednictwem materiałów marketingowych umieszczonych w witrynach sklepów, jak i wewnątrz. Regularnie  franczyzobiorcom przekazywane są  informacje o aktualnych zaleceniach WHO oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.

Działania sieci przekładają się na bardzo pozytywne wyniki satysfakcji franczyzobiorców mierzonych wskaźnikiem NPS (net promoter score). Wyniki prowadzonego od początku br. badania mystery shopping wskazują na coraz większą satysfakcję z zakupów, przekładającą się na skłonność do polecania zakupów w Żabce innym. Dbanie o bezpieczeństwo klientów i personelu sklepów oraz działania związane z podniesieniem standardów higieny i profilaktyki zapobiegających rozprzestrzenianiu się COVID-19 jest, obok wysokich wymagań w zakresie wyglądu sklepu, doboru asortymentu czy jakości obsługi, podstawą zaufania klientów do marki Żabka.

Więcej informacji na: https://www.zabka.pl/program-bezpieczenstwo-i-higiena

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.