Komunikaty PR

Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki

2020-11-17  |  13:30
Biuro prasowe

W trosce o klientów, franczyzobiorców oraz pracowników Żabka – jako pierwsza sieć handlowa w Polsce – wprowadziła w sierpniu br. program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach „Bezpieczeństwo i Higiena +” stworzony we współpracy z niezależną, akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV Nord Polska. Pozytywne wyniki przeprowadzonych audytów już w 2/3 sklepów sieci świadczą o wysokim poziomie świadomości oraz zaangażowania franczyzobiorców i pracowników sklepów Żabka w kwestie higieny i bezpieczeństwa oraz profilaktyki działań zapobiegających rozwojowi Sars-CoV-2.

Celem programu „Bezpieczeństwo i Higiena +” jest podwyższenie standardów bezpieczeństwa higienicznego oraz zwiększenie zaufania do sieci, sklepów oraz oferty produktów. Audyty w sklepach wykonywane są we współpracy z niezależną akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV NORD. Program obejmuje kompleksowe podejście do kwestii higieny i bezpieczeństwa.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w obliczu pandemii oczekują jeszcze wyższej niż dotąd jakości obsługi oraz komfortu w dokonywaniu zakupów, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie w naszych placówkach ponadstandardowego na rynku audytu higienicznego w ramach programu „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Po trzech miesiącach od jego uruchomienia znakomita większość sklepów Żabka przeszły pozytywną ocenę audytorów, która jest dodatkową gwarancją bezpiecznych zakupów i zachowania najwyższych norm higienicznych. Jednocześnie kontynuujemy audyt i wierzymy, że już wkrótce wszystkie sklepy naszej sieci będą mogły pochwalić się zdobyciem znaku BiH+ od TÜV NORD, potwierdzającego spełnienie wymagań programu – mówi Joanna Kasowska, Dyrektor ds. Zarządzania Jakością i Środowiskiem Żabka Polska.

Podejmowane w ramach programu działania wykraczają poza ogólnie przyjęte wymogi sanitarno-epidemiologiczne, dotyczą również działań zapobiegających rozwojowi SARS-CoV-2. Nowe placówki są poddawane ocenie nie wcześniej niż po 2 miesiącach od rozpoczęcia działalności. Audytorzy sprawdzają w sklepach m.in. czystość sali sprzedaży, mebli oraz pozostałych pomieszczeń, na stoisku Żabka Café czy w jego otoczeniu. Weryfikują również stan techniczny wyposażenia placówek, a także kontrolują, czy zapewniają one środki ochrony osobistej dla klientów i pracowników.

Programem objęte zostały wszystkie etapy łańcucha żywnościowego począwszy od produkcji marek własnych, obszaru magazynowania i dystrybucji, a na sprzedaży w placówkach handlowych kończąc. Oznacza to, że audytowi realizowanemu w ramach programu poddawane są nie tylko sklepy Żabka, ale także centrala firmy, centra logistyczne, terminale przeładunkowe oraz wytypowani dostawcy produktów marek własnych.

Od marca br. Żabka, dbając o bezpieczeństwo w sklepach, nieustannie przekazuje wszystkim franczyzobiorcom: maseczki, płyny do dezynfekcji, rękawiczki czy przyłbice. Sklepy wyposażono także w szyby ochronne z pleksi, bezdotykowe stacje do dezynfekcji oraz rękawice czy woreczki foliowe dla klientów, które są dostępne przy wejściu razem ze środkami do dezynfekcji. Klienci są informowani o konieczności zakrywania nosa i ust za pośrednictwem materiałów marketingowych umieszczonych w witrynach sklepów, jak i wewnątrz. Regularnie  franczyzobiorcom przekazywane są  informacje o aktualnych zaleceniach WHO oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.

Działania sieci przekładają się na bardzo pozytywne wyniki satysfakcji franczyzobiorców mierzonych wskaźnikiem NPS (net promoter score). Wyniki prowadzonego od początku br. badania mystery shopping wskazują na coraz większą satysfakcję z zakupów, przekładającą się na skłonność do polecania zakupów w Żabce innym. Dbanie o bezpieczeństwo klientów i personelu sklepów oraz działania związane z podniesieniem standardów higieny i profilaktyki zapobiegających rozprzestrzenianiu się COVID-19 jest, obok wysokich wymagań w zakresie wyglądu sklepu, doboru asortymentu czy jakości obsługi, podstawą zaufania klientów do marki Żabka.

Więcej informacji na: https://www.zabka.pl/program-bezpieczenstwo-i-higiena

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.