Komunikaty PR

Żabka rozwija smart rozwiązania dla franczyzobiorców

2022-06-21  |  14:00
Biuro prasowe

Żabka dostarcza franczyzobiorcom prowadzącym sklepy pod jej szyldem szereg nowoczesnych narzędzi, które wspierają zarządzanie przez nich placówkami oraz ułatwiają codzienne obowiązki ich pracownikom. Wśród smart rozwiązań jest m.in. aplikacja Cyberstore, Optiplan, czujniki ruchu wewnątrz i na zewnątrz sklepu czy specjalne słuchawki dla personelu. Aby zwiększać wiedzę na temat inteligentnych narzędzi w placówkach sieci, Żabka stworzyła cykl krótkich filmów poświęconych poszczególnym rozwiązaniom.

- Zgodnie z ideą franczyzocentryczności niezwykle ważny jest dla nas nieustanny rozwój działających pod naszym szyldem przedsiębiorców, odpowiadanie na ich oczekiwania i zapewnianie komfortu oraz bezpieczeństwa w prowadzonych przez nich placówkach. Innowacyjność to kluczowy element rozwoju naszej sieci. Łączymy te obszary, dostarczając franczyzobiorcom nowe rozwiązania usprawniające zarządzanie sklepami, a także wspomagające pracę ich personelu. Dzięki nim mogą dostosowywać się do zmian czy wyzwań rynkowych oraz natychmiast reagować na potrzeby klientów - podkreśla Damian Rybak, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców w Żabka Polska.

Stworzony przez sieć mini serial video dotyczący technologii smart w placówkach sieci Żabka dostępny będzie na kanale sieci m.in. na YouTube oraz stronie https://www.zabka.pl/franczyza/opinie-naszych-franczyzobiorcow.

Filmy w lekki i dostępny sposób pokazują istniejące w sieci rozwiązania i wyjaśniają działanie skomplikowanej na pierwszy rzut oka technologii, jak np. aplikacji Cyberstore, stanowiącej zdalne centrum zarządzania sklepem za pomocą smartfona, czy urządzenia Optiplan, dzięki któremu można sprawniej realizować i planować zadania w sklepie. Pozostałe odcinki serii ukazują inteligentne narzędzia, które dostępne są na ten moment w wybranych lokalizacjach. Przykładowo w Żabce Smart działającej przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu badane są obecnie nowe rozwiązania, w tym czujniki zalania wodą, automatyczny pomiar temperatury w sklepie i jej dostosowanie do warunków atmosferycznych, pomiar zużycia energii czy komunikacja za pośrednictwem słuchawek – dzięki nim personel placówki może skoncentrować się jeszcze bardziej na obsłudze klienta, a tym samym konsument może wygodnie i szybko dokonać zakupów. Sieć wybierze najbardziej efektywne rozwiązania i zaadaptuje je w kolejnych placówkach w różnych częściach Polski.

Więcej o franczyzie z siecią na www.zabka.pl/franczyza

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając  ponad 4000 nowych sklepów  w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.