Komunikaty PR

Żabka rozwija smart rozwiązania dla franczyzobiorców

2022-06-21  |  14:00
Biuro prasowe

Żabka dostarcza franczyzobiorcom prowadzącym sklepy pod jej szyldem szereg nowoczesnych narzędzi, które wspierają zarządzanie przez nich placówkami oraz ułatwiają codzienne obowiązki ich pracownikom. Wśród smart rozwiązań jest m.in. aplikacja Cyberstore, Optiplan, czujniki ruchu wewnątrz i na zewnątrz sklepu czy specjalne słuchawki dla personelu. Aby zwiększać wiedzę na temat inteligentnych narzędzi w placówkach sieci, Żabka stworzyła cykl krótkich filmów poświęconych poszczególnym rozwiązaniom.

- Zgodnie z ideą franczyzocentryczności niezwykle ważny jest dla nas nieustanny rozwój działających pod naszym szyldem przedsiębiorców, odpowiadanie na ich oczekiwania i zapewnianie komfortu oraz bezpieczeństwa w prowadzonych przez nich placówkach. Innowacyjność to kluczowy element rozwoju naszej sieci. Łączymy te obszary, dostarczając franczyzobiorcom nowe rozwiązania usprawniające zarządzanie sklepami, a także wspomagające pracę ich personelu. Dzięki nim mogą dostosowywać się do zmian czy wyzwań rynkowych oraz natychmiast reagować na potrzeby klientów - podkreśla Damian Rybak, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców w Żabka Polska.

Stworzony przez sieć mini serial video dotyczący technologii smart w placówkach sieci Żabka dostępny będzie na kanale sieci m.in. na YouTube oraz stronie https://www.zabka.pl/franczyza/opinie-naszych-franczyzobiorcow.

Filmy w lekki i dostępny sposób pokazują istniejące w sieci rozwiązania i wyjaśniają działanie skomplikowanej na pierwszy rzut oka technologii, jak np. aplikacji Cyberstore, stanowiącej zdalne centrum zarządzania sklepem za pomocą smartfona, czy urządzenia Optiplan, dzięki któremu można sprawniej realizować i planować zadania w sklepie. Pozostałe odcinki serii ukazują inteligentne narzędzia, które dostępne są na ten moment w wybranych lokalizacjach. Przykładowo w Żabce Smart działającej przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu badane są obecnie nowe rozwiązania, w tym czujniki zalania wodą, automatyczny pomiar temperatury w sklepie i jej dostosowanie do warunków atmosferycznych, pomiar zużycia energii czy komunikacja za pośrednictwem słuchawek – dzięki nim personel placówki może skoncentrować się jeszcze bardziej na obsłudze klienta, a tym samym konsument może wygodnie i szybko dokonać zakupów. Sieć wybierze najbardziej efektywne rozwiązania i zaadaptuje je w kolejnych placówkach w różnych częściach Polski.

Więcej o franczyzie z siecią na www.zabka.pl/franczyza

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając  ponad 4000 nowych sklepów  w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.