Komunikaty PR

Żabka ruszyła nad morze promować dobre żywienie i zrównoważony styl życia

2022-07-22  |  13:30
Biuro prasowe

Dziwnów to pierwsza z pięciu miejscowości nad Bałtykiem, do której zawitała Żabka w ramach tegorocznej edycji „Projektu Plaża”, realizowanego przez Telewizję TVN. Sieć zaprasza wypoczywających nad polskim morzem do odwiedzin w specjalnie przygotowanej strefie w miasteczku TVN na plaży, w której na dzieci i dorosłych czekać będą liczne atrakcje, konkursy z nagrodami oraz degustacja płynnych przekąsek Foodini. Jednocześnie zaprasza do „Strefy Letniego Kina i Muzyki", w której w mobilnej Żabce można zaopatrzyć się w smaczne i pożywne produkty. W kolejnych tygodniach wakacji strefa Żabki pojawi się również w Kołobrzegu, Władysławowie, Krynicy Morskiej i Gdańsku, a mobilna Żabka dotrze też na „Top of The Top Sopot Festival”.

Strefa Żabki w 5 nadmorskich miejscowościach

Sieć Żabka została jednym ze sponsorów tegorocznej edycji „Projektu Plaża”, realizowanego przez Telewizję TVN. W ramach współpracy w pięciu nadmorskich lokalizacjach w ramach miasteczka TVN stworzone zostaną specjalne strefy Żabki, w których planowane są aktywności dla dzieci i dorosłych m.in. konkursy z nagrodami, quizy wiedzy z zakresu dobrego żywienia i ekologii oraz degustacja produktów marki własnej Foodini.

Rozmowy o dobrym żywieniu i zrównoważonym stylu życia

W ramach „Projektu Plaża” przewidziano też serię wejść live ze strefy Żabki podczas programów „Dzień Dobry Wakacje” oraz relacji w „Co za Tydzień”. Ich gośćmi będą przedstawiciele Żabki oraz eksperci w zakresie dobrego żywienia i zrównoważonego stylu życia.

Dobre żywienie nie musi kojarzyć się z trudnymi, wymagającymi wiedzy i czasu zakupami, a także czasochłonnym procesem przygotowania posiłków. Również podczas wakacji chcemy ułatwiać naszym klientom dokonywanie lepszych wyborów żywieniowych i sprawiać, że będą one jak najwygodniejsze. Dlatego oferujemy im m.in. produkty naszej marki Foodini – to pyszna propozycja płynnej przekąski na bazie soczystych owoców, którą łatwo można zmieścić do torby na plażę. Może być ona jedną z pięciu zalecanych dzieciom i dorosłym codziennych porcji warzyw i owoców, jednocześnie zapewniając całą masę owocowej przyjemności – mówi Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Grupy Żabka.

Oprócz swojej strefy na plaży, Żabka wraz ze swoim sklepem mobilnym obecna będzie również w „Strefie Kina Letniego i Muzyki”, oferując specjalny asortyment, dostosowany do potrzeb osób wypoczywających nad morzem.

Pięć przystanków Projektu Plaża, na których Żabka będzie obecna ze swoją strefą, działającą od piątku do niedzieli w godzinach 9:00-17:00, to:

  • 22-24 lipca – Dziwnów – zejście na plażę przy ul. Reymonta lub ul. Kochanowskiego,
  • 29-31 lipca – Kołobrzeg – plaża centralna przy molo, wejście nr 19,
  • 5-7 sierpnia – Władysławowo – zejście na plażę nr 1 przy ul. Hryniewieckiego,
  • 12-14 sierpnia – Krynica Morska – zejście na plażę przy ul. Marynarzy,
  • 19-21 sierpnia – Gdańsk – Stogi, zejście na plażę nr 26, przedłużenie ul. Nowotnej.

Mobilna Żabka także na Festiwalu w Sopocie

Drugi rok z rzędu Żabka pojawi się także na „Top of the Top Sopot Festival”. Mobilna Żabka dostępna będzie dla uczestników i gości sopockiego festiwalu od 16 do 18 sierpnia br. Dzięki niej klienci będą mogli w czasie festiwalu przekąsić hot doga, napić się świeżo mielonej kawy z ekspresu czy kupić ulubioną przekąskę np. Foodini.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Producenci drobiu obawiają się liberalizacji handlu z Mercosurem i Ukrainą. Ostrzegają przed zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego w UE

Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać zagrożeniem dla polskich i europejskich producentów drobiu – ocenia Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Dziś 25 proc. mięsa z piersi kurczaka spożywanego w UE pochodzi z krajów spoza Wspólnoty – ocenia AVEC. Dodatkowy kontyngent z krajów Ameryki Południowej w wysokości 180 tys. t oznacza, że łącznie importowalibyśmy do UE 1,1 mln t mięsa drobiowego. Unijnych producentów niepokoją też stosunki handlowe z Ukrainą.

Prawo

Eksperci apelują o zmiany w konstrukcji podatków od nieruchomości. Danina od wartości byłaby bardziej sprawiedliwa i transparentna

Polska jest jednym z nielicznych unijnych państw, gdzie wysokość podatku od nieruchomości zależy od jej powierzchni, a nie wartości. Dyskusja nad zmianą systemu toczy się w Polsce od kilku dekad, ale hamują ją przede wszystkim obawy społeczne o wzrost daniny. Eksperci jednak przekonują, że podwyżki podatku od nieruchomości nie muszą iść w parze ze zmianą, a nowe rozwiązanie byłoby bardziej sprawiedliwe i z korzyścią dla transparentności rynku oraz samorządów.

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.