Żabka ruszyła nad morze promować dobre żywienie i zrównoważony styl życia
Dziwnów to pierwsza z pięciu miejscowości nad Bałtykiem, do której zawitała Żabka w ramach tegorocznej edycji „Projektu Plaża”, realizowanego przez Telewizję TVN. Sieć zaprasza wypoczywających nad polskim morzem do odwiedzin w specjalnie przygotowanej strefie w miasteczku TVN na plaży, w której na dzieci i dorosłych czekać będą liczne atrakcje, konkursy z nagrodami oraz degustacja płynnych przekąsek Foodini. Jednocześnie zaprasza do „Strefy Letniego Kina i Muzyki", w której w mobilnej Żabce można zaopatrzyć się w smaczne i pożywne produkty. W kolejnych tygodniach wakacji strefa Żabki pojawi się również w Kołobrzegu, Władysławowie, Krynicy Morskiej i Gdańsku, a mobilna Żabka dotrze też na „Top of The Top Sopot Festival”.
Strefa Żabki w 5 nadmorskich miejscowościach
Sieć Żabka została jednym ze sponsorów tegorocznej edycji „Projektu Plaża”, realizowanego przez Telewizję TVN. W ramach współpracy w pięciu nadmorskich lokalizacjach w ramach miasteczka TVN stworzone zostaną specjalne strefy Żabki, w których planowane są aktywności dla dzieci i dorosłych m.in. konkursy z nagrodami, quizy wiedzy z zakresu dobrego żywienia i ekologii oraz degustacja produktów marki własnej Foodini.
Rozmowy o dobrym żywieniu i zrównoważonym stylu życia
W ramach „Projektu Plaża” przewidziano też serię wejść live ze strefy Żabki podczas programów „Dzień Dobry Wakacje” oraz relacji w „Co za Tydzień”. Ich gośćmi będą przedstawiciele Żabki oraz eksperci w zakresie dobrego żywienia i zrównoważonego stylu życia.
– Dobre żywienie nie musi kojarzyć się z trudnymi, wymagającymi wiedzy i czasu zakupami, a także czasochłonnym procesem przygotowania posiłków. Również podczas wakacji chcemy ułatwiać naszym klientom dokonywanie lepszych wyborów żywieniowych i sprawiać, że będą one jak najwygodniejsze. Dlatego oferujemy im m.in. produkty naszej marki Foodini – to pyszna propozycja płynnej przekąski na bazie soczystych owoców, którą łatwo można zmieścić do torby na plażę. Może być ona jedną z pięciu zalecanych dzieciom i dorosłym codziennych porcji warzyw i owoców, jednocześnie zapewniając całą masę owocowej przyjemności – mówi Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Grupy Żabka.
Oprócz swojej strefy na plaży, Żabka wraz ze swoim sklepem mobilnym obecna będzie również w „Strefie Kina Letniego i Muzyki”, oferując specjalny asortyment, dostosowany do potrzeb osób wypoczywających nad morzem.
Pięć przystanków Projektu Plaża, na których Żabka będzie obecna ze swoją strefą, działającą od piątku do niedzieli w godzinach 9:00-17:00, to:
- 22-24 lipca – Dziwnów – zejście na plażę przy ul. Reymonta lub ul. Kochanowskiego,
- 29-31 lipca – Kołobrzeg – plaża centralna przy molo, wejście nr 19,
- 5-7 sierpnia – Władysławowo – zejście na plażę nr 1 przy ul. Hryniewieckiego,
- 12-14 sierpnia – Krynica Morska – zejście na plażę przy ul. Marynarzy,
- 19-21 sierpnia – Gdańsk – Stogi, zejście na plażę nr 26, przedłużenie ul. Nowotnej.
Mobilna Żabka także na Festiwalu w Sopocie
Drugi rok z rzędu Żabka pojawi się także na „Top of the Top Sopot Festival”. Mobilna Żabka dostępna będzie dla uczestników i gości sopockiego festiwalu od 16 do 18 sierpnia br. Dzięki niej klienci będą mogli w czasie festiwalu przekąsić hot doga, napić się świeżo mielonej kawy z ekspresu czy kupić ulubioną przekąskę np. Foodini.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.