Komunikaty PR

Żabka umożliwia klientom zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem

2022-08-18  |  09:30
Biuro prasowe

Od 17 sierpnia br. w sklepach sieci w całym kraju rozpoczęła się promocja, w trakcie trwania której klienci zapłacą mniej za wybraną kawę i inne gorące napoje, jeśli przygotują je we własnym kubku, z którym przyjdą do sklepu. Klienci każdorazowo oszczędzą 1 zł przy zakupie dowolnego gorącego napoju. Akcja potrwa do 14 września br. i obowiązuje w sklepach sieci Żabka.

W Żabce promujemy odpowiedzialne zachowania i wspieramy klientów w podejmowaniu świadomych i dobrych decyzji. Dlatego zachęcamy do przychodzenia do Żabki po kawę z własnymi kubkami. Są one jednym z rozwiązań, dzięki którym możemy mieć bezpośredni wpływ na minimalizację produkcji odpadów. Promocyjna cena jest dodatkową zachętą do tego, aby możliwość zamówienia kawy we własnym kubku powoli stawała się dobrym przyzwyczajeniem –  mówi Jarosław Serednicki, dyrektor marketingu w Żabka Polska.

Kawa w ulubionym kubku smakuje lepiej!

Żabka, która liczy już ponad 8500 sklepów w całej Polsce, serwuje klientom kawę i inne gorące napoje w każdej ze swoich placówek. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, żeby w drodze do pracy czy na spotkanie wpaść po coś ciepłego na wynos we własnym kubku. W ulubionym smakuje przecież lepiej! Kawa na raz, ale kubek niekoniecznie.

Według najnowszych badań Café Monitor 2022[1] dotyczących zwyczajów związanych ze spożyciem kawy w Polsce, Żabka plasuje się pośród trzech najczęściej wymienianych miejsc, do których można się udać, aby wypić kawę.

Aż 89% respondentów kojarzy Żabkę jako miejsce serwujące kawę

Wspomniane badanie wskazuje, że Żabka jest jednym z trzech liderów, najpopularniejszych i najczęściej odwiedzanych spośród miejsc serwujących kawę. Jej przewagą jest to, że „jest blisko domu, kawa jest tańsza niż gdzie indziej, a obsługa szybka i miła”. Do tego kawę można kupić przy okazji innych zakupów. Z analiz sprzedażowych sieci wynika, że klienci najczęściej sięgają po caffé latte, a ulubioną porą zakupu w tygodniu jest 8:00-9:00 oraz 11:00-12:00 w trakcie weekendu.

Aż 89% respondentów kojarzy Żabkę jako miejsce serwujące kawę. 6% respondentów pije kawę z Żabki każdego dnia, 32% kilka razy w tygodniu, a 40% kilka razy w miesiącu.

Badani deklarują też, że średnio wypijają 2,5 kawy dziennie. Wskaźnik ten jest bardzo zbliżony niezależnie od ich płci, miejsca zamieszkania czy wykształcenia. Statystycznie najwięcej kawy piją osoby w wieku 40-49 lat, a najmniej – w wieku 16-19 lat. Ponad połowa Polaków chociaż raz w miesiącu spożywa kawę poza domem, a 9% kobiet i 10% mężczyzn deklaruje, że kawę „na mieście” pije każdego dnia.

Twój kubek – Twój (dobry) wybór

Kawa z Żabki to 100% arabica, której ziarna pochodzą z małych farm ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Posiada także certyfikat Rainforest Alliance. Jest nie tylko smaczna, ale też konkurencyjna cenowo. Aktualnie jeszcze bardziej – ze względu na promocję „Z Twoim kubkiem płacisz 1 zł mniej”. Obejmuje ona wszystkie gorące napoje takie jak: espresso, kawa czarna, kawa z mlekiem, latte, cappuccino, herbata, czekolada. Promocja nie obowiązuje w autonomicznych sklepach Żabka Nano.


[1] Raport z badania syndykatowego ARC Rynek i Opinia Warszawa 2022.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.