Komunikaty PR

Żabka wspiera lokalne piekarnie

2021-07-26  |  10:30
Biuro prasowe

Pieczywo to kategoria produktów, po które klienci sklepów Żabka sięgają każdego dnia. Wśród najczęściej sprzedawanych produktów w tej kategorii są wypiekane w sklepie bułki: kajzerka, pszenna i grahamka. Konsumenci chętnie wybierają również chleby, szczególnie regionalne. Sklepy Żabka zapewniają stały dostęp do świeżego pieczywa, stawiając na współpracę ze sprawdzonymi lokalnymi piekarniami, gwarantującymi ulubiony przez klientów smak oraz wysoką jakość swoich wypieków. Wśród dostawców pieczywa, którzy rozwijają się we współpracy z siecią Żabka i jej franczyzobiorcami, są m.in. piekarnie Bochen i Pellowski z Pomorza, Szabelski z Warmii i Mazur, Piekuś z Kujaw, Putka z Mazowsza i Familijna z Dolnego Śląska. Wszystkie to przedsiębiorstwa z wieloletnimi tradycjami.

Pieczywo jest ważnym elementem posiłków Polaków. Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez kanapki ze świeżej bułki lub ulubionego chleba. Chleb jest także ważnym dodatkiem do zup, sałatek czy sosów. Klienci Żabki bardzo często odwiedzają sklepy, aby nabyć świeże pieczywo na śniadanie lub kolację.

Klienci mojego sklepu chętnie wybierają chleby z lokalnych piekarni, gdyż oferują one naprawdę wysokojakościowe wyroby, wytwarzane tradycyjnymi metodami. Dużą popularnością cieszą się także wypiekane na miejscu w sklepie bułki, które można nabyć nawet w godzinach popołudniowych i wieczornych. Cieszę się, że mogę współpracować z innymi firmami z regionu. To ważne, aby lokalny biznes się wspierał – mówi Agnieszka Tomaszewska, franczyzobiorczyni sklepu w Raszynie.

Sieci Żabka zależy na tym, aby klienci mogli znaleźć swoje ulubione pieczywo w najbliższej Żabce, dlatego stawia na współpracę ze sprawdzonymi, lokalnymi piekarniami. Każdy franczyzobiorca prowadzący sklep ma do dyspozycji przynajmniej dwie rekomendowane piekarnie z jego okolicy i do niego należy wybór, jaki chleb trafi na sklepową półkę. Sieć zwraca baczną uwagę na preferencje smakowe klientów, dlatego w każdym z regionów kraju współpracę z wybranymi piekarniami poprzedzają liczne badania, testy i degustacje tak, aby dostarczane przez nie pieczywo sprostało oczekiwaniom klientów i wymogom jakościowym sieci.

Obecnie, w zależności od regionu, na półkach sklepów Żabka klienci mogą znaleźć chleby m.in. takich firm jak Bochen, Pellowski, Szabelski, Piekuś, Putka czy Familijna. Wszystkie przedsiębiorstwa to lokalne piekarnie z wieloletnimi tradycjami. Charakteryzują się tym, że stawiają na doskonały smak, naturalne składniki i dopracowane w szczegółach receptury. Na co dzień we współpracujących z lokalnymi piekarniami sklepach Żabka można znaleźć pochodzące z nich pieczywo w 4-5 rodzajach.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7300 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail:  biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Wittchen rośnie dzięki e-commerce, w 2023 roku zwiększyła przychody o 15% Biuro prasowe
2024-04-19 | 07:00

Grupa Wittchen rośnie dzięki e-commerce, w 2023 roku zwiększyła przychody o 15%

Grupa Wittchen w 2023 roku zwiększyła przychody o 15% r/r do ponad 467 mln zł, poprawiając jednocześnie marżę brutto na sprzedaży, która sięgnęła 63,5%. Wypracowany w minionym
Handel Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP
2024-04-18 | 12:00

Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP

Do grona najemców w Manufakturze dołączył prawdziwy słodki fenomen na światowym rynku. Candy Pop, bo o nim mowa, oferuje gamę słodyczy, napojów, przekąsek i słodkich
Handel Carrefour inwestuje w zaawansowany CRM - innowacja i klient w sercu strategii
2024-04-18 | 11:24

Carrefour inwestuje w zaawansowany CRM - innowacja i klient w sercu strategii

Zgodnie z założeniem globalnej strategii "Carrefour 2026”, firma kontynuuje swoją transformację cyfrową na polskim rynku. Sieć uruchomiła zaawansowany system CRM, pozwalający na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.