Żabka z kartą MultiSport dla franczyzobiorców, pracowników sklepów i ich rodzin
Żabka wprowadza kolejny benefit dla ponad 7000 franczyzobiorców - od teraz przedsiębiorcy współpracujący z siecią mogą skorzystać z Karty MultiSport na atrakcyjnych warunkach. Dzięki temu zyskują możliwość aktywności fizycznej w ponad 4500 obiektów sportowych i rekreacyjnych Benefit Systems w całej Polsce, w tym z zajęć fitnessu, siłowni czy basenów. To kolejny element oferty franczyzowej Żabki dla przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldem sieci, obok m.in. ubezpieczenia LuxMed czy Karty Mikroflota Orlen. Z oferty MultiSport będą również mogli skorzystać członkowie ich rodzin oraz pracownicy.
- Staramy się zadbać o wszystkie obszary rozwoju naszych franczyzobiorców zgodnie z ideą franczyzocentryczności. Wspieramy rozwój ich kompetencji i poszerzamy wiedzę w ramach różnych programów szkoleniowych. Wprowadzamy też innowacyjne narzędzia ułatwiające na co dzień prowadzenie sklepów. Nieustannie poszerzamy wachlarz benefitów – tym razem o takie, które franczyzobiorcy będą mogli zaproponować również swoim pracownikom. Jest to z pewnością jedna z ciekawych form premiowania osób zatrudnionych i dodatek wynagradzający trud ich pracy - podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Pomysł rozszerzenia programu MultiSport o udostępnienie go przedsiębiorcom prowadzącym sklepy i ich pracownikom został pozytywnie zaopiniowany przez franczyzobiorców i przedstawicieli sieci. Cena za skorzystanie z oferty jest bardzo atrakcyjna, a w jej ramach franczyzobiorcy, pracownicy oraz członkowie ich rodzin będą mogli wybrać z szerokiego wachlarza proponowanych kart. Dla pierwszych 30 franczyzobiorców, którzy wykupią je dla swoich pracowników Żabka wspólnie z Benefit Systems przygotowała dodatkowo specjalne nagrody w postaci zestawów sportowych. Po dopełnieniu formalności zainteresowani będą mogli skorzystać z karty już od września br.
Współpraca z Żabką - to się opłaca
Franczyzobiorcy Żabki mogą liczyć na szereg innych benefitów. Użytkują m.in. Kartę Mikroflota PKN Orlen - zapewnia ona komfort bezgotówkowego zakupu paliwa czy innych produktów na 2500 stacji objętych programem, nie tylko w Polsce, ale i zagranicą. W sieci obowiązuje też prywatna opieka zdrowotna z LuxMed, z której na preferencyjnych warunkach mogą korzystać franczyzobiorcy oraz ich rodziny. Do dyspozycji mają niemal 300 placówek LuxMed i Medycyny Rodzinnej działających na terenie całego kraju, a także infolinię medyczną. W sieci działa też Employee Assistance Program, inicjatywa bezpłatnego i poufnego doradztwa z zakresu spraw psychologicznych, prawnych czy finansowych. Mogą też korzystać ze zniżek w sieciach sklepów Orange - z atrakcyjnej oferty na użytkowanie kart telefonicznych w ofercie bez limitu czy użytkować specjalną platformę Lyreco pozwalającą na szybki zakup profesjonalnych środków czystości oraz materiałów biurowych.
Franczyza dobrym pomysłem na biznes
Pośród narzędzi wspierających franczyzobiorców w obszarze zatrudnienia sieć oferuje dwa dedykowane programy. W przypadku braków kadrowych, dzięki programowi „Tu i Teraz” - we współpracy z Agencjami Pracy, sieć deleguje dodatkowe osoby do okresowego wsparcia poszczególnych placówek, które zgłaszają takie zapotrzebowanie m.in. w okresach okołoświątecznych. Natomiast, poszukując osób do pracy na stałe, przedsiębiorcy prowadzący sklepy pod szyldem Żabka, mogą skorzystać z inicjatywy „Praca za rogiem”, która pozwala im znaleźć odpowiednich kandydatów z okolicy.
Auto na start od Żabki
Od kilku miesięcy, w ramach rozwoju franczyzy na wsi, obowiązuje w sieci nowa inicjatywa: Auto na start, której głównym założeniem jest ułatwianie franczyzobiorcom dojazdów do sklepów zlokalizowanych w niewielkich miejscowościach. Współpracujący z siecią przedsiębiorcy mogą skorzystać z opcji dzierżawy auta osobowego na okres 12-miesięcy, a koszty wynajmu, serwisu oraz paliwa (2 baki w miesiącu) pokrywane są przez Żabkę. Prowadzący sklep wnosi tylko niewielką opłatę z tytułu leasingu samochodu.
Więcej o korzyściach z franczyzy z Żabką na: https://www.zabka.pl/franczyza
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.