Żabka z kartą MultiSport dla franczyzobiorców, pracowników sklepów i ich rodzin
Żabka wprowadza kolejny benefit dla ponad 7000 franczyzobiorców - od teraz przedsiębiorcy współpracujący z siecią mogą skorzystać z Karty MultiSport na atrakcyjnych warunkach. Dzięki temu zyskują możliwość aktywności fizycznej w ponad 4500 obiektów sportowych i rekreacyjnych Benefit Systems w całej Polsce, w tym z zajęć fitnessu, siłowni czy basenów. To kolejny element oferty franczyzowej Żabki dla przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldem sieci, obok m.in. ubezpieczenia LuxMed czy Karty Mikroflota Orlen. Z oferty MultiSport będą również mogli skorzystać członkowie ich rodzin oraz pracownicy.
- Staramy się zadbać o wszystkie obszary rozwoju naszych franczyzobiorców zgodnie z ideą franczyzocentryczności. Wspieramy rozwój ich kompetencji i poszerzamy wiedzę w ramach różnych programów szkoleniowych. Wprowadzamy też innowacyjne narzędzia ułatwiające na co dzień prowadzenie sklepów. Nieustannie poszerzamy wachlarz benefitów – tym razem o takie, które franczyzobiorcy będą mogli zaproponować również swoim pracownikom. Jest to z pewnością jedna z ciekawych form premiowania osób zatrudnionych i dodatek wynagradzający trud ich pracy - podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Pomysł rozszerzenia programu MultiSport o udostępnienie go przedsiębiorcom prowadzącym sklepy i ich pracownikom został pozytywnie zaopiniowany przez franczyzobiorców i przedstawicieli sieci. Cena za skorzystanie z oferty jest bardzo atrakcyjna, a w jej ramach franczyzobiorcy, pracownicy oraz członkowie ich rodzin będą mogli wybrać z szerokiego wachlarza proponowanych kart. Dla pierwszych 30 franczyzobiorców, którzy wykupią je dla swoich pracowników Żabka wspólnie z Benefit Systems przygotowała dodatkowo specjalne nagrody w postaci zestawów sportowych. Po dopełnieniu formalności zainteresowani będą mogli skorzystać z karty już od września br.
Współpraca z Żabką - to się opłaca
Franczyzobiorcy Żabki mogą liczyć na szereg innych benefitów. Użytkują m.in. Kartę Mikroflota PKN Orlen - zapewnia ona komfort bezgotówkowego zakupu paliwa czy innych produktów na 2500 stacji objętych programem, nie tylko w Polsce, ale i zagranicą. W sieci obowiązuje też prywatna opieka zdrowotna z LuxMed, z której na preferencyjnych warunkach mogą korzystać franczyzobiorcy oraz ich rodziny. Do dyspozycji mają niemal 300 placówek LuxMed i Medycyny Rodzinnej działających na terenie całego kraju, a także infolinię medyczną. W sieci działa też Employee Assistance Program, inicjatywa bezpłatnego i poufnego doradztwa z zakresu spraw psychologicznych, prawnych czy finansowych. Mogą też korzystać ze zniżek w sieciach sklepów Orange - z atrakcyjnej oferty na użytkowanie kart telefonicznych w ofercie bez limitu czy użytkować specjalną platformę Lyreco pozwalającą na szybki zakup profesjonalnych środków czystości oraz materiałów biurowych.
Franczyza dobrym pomysłem na biznes
Pośród narzędzi wspierających franczyzobiorców w obszarze zatrudnienia sieć oferuje dwa dedykowane programy. W przypadku braków kadrowych, dzięki programowi „Tu i Teraz” - we współpracy z Agencjami Pracy, sieć deleguje dodatkowe osoby do okresowego wsparcia poszczególnych placówek, które zgłaszają takie zapotrzebowanie m.in. w okresach okołoświątecznych. Natomiast, poszukując osób do pracy na stałe, przedsiębiorcy prowadzący sklepy pod szyldem Żabka, mogą skorzystać z inicjatywy „Praca za rogiem”, która pozwala im znaleźć odpowiednich kandydatów z okolicy.
Auto na start od Żabki
Od kilku miesięcy, w ramach rozwoju franczyzy na wsi, obowiązuje w sieci nowa inicjatywa: Auto na start, której głównym założeniem jest ułatwianie franczyzobiorcom dojazdów do sklepów zlokalizowanych w niewielkich miejscowościach. Współpracujący z siecią przedsiębiorcy mogą skorzystać z opcji dzierżawy auta osobowego na okres 12-miesięcy, a koszty wynajmu, serwisu oraz paliwa (2 baki w miesiącu) pokrywane są przez Żabkę. Prowadzący sklep wnosi tylko niewielką opłatę z tytułu leasingu samochodu.
Więcej o korzyściach z franczyzy z Żabką na: https://www.zabka.pl/franczyza

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.