Komunikaty PR

Żabka zapewnia dodatkowy bonus finansowy na dobry start

2021-11-05  |  13:30
Biuro prasowe

Siłę Żabki tworzą franczyzobiorcy prowadzący w całym kraju placówki pod jej szyldem. Doceniając ich ogromy wkład w rozwój organizacji, sieć postanowiła wesprzeć ich jeszcze bardziej na samym początku prowadzenia własnej działalności. Od 1 listopada br. wszyscy nowi franczyzobiorcy zyskują dodatkowe 10 tys. zł bonusu finansowego z okazji otwarcia ich placówki. Jednocześnie nadal mogą liczyć na 17 tys. zł przychodu gwarantowanego miesięcznie przez pierwszy rok współpracy z siecią. Żabka skutecznie wspiera przedsiębiorczość Polaków i mimo trudnej sytuacji na rynku daje możliwość prowadzenia stabilnego biznesu, zapewniając atrakcyjne warunki współpracy. Jest także pierwszą siecią w Polsce, która udostępniła przedsiębiorcom ubezpieczenie od ryzyka finansowego „Polisę na biznes”.

Jesteśmy dumni z kolejnych przedsiębiorczych osób, które dzięki Żabce realizują swoje marzenie o własnym biznesie. Chcemy razem z nimi świętować ten ważny, nowy rozdział w ich życiu, jakim jest otwarcie placówki pod naszym szyldem. W ramach naszej oferty dajemy im niezbędne narzędzia do stabilnego rozwoju, w tym szkolenia, sprawdzony przez lata model biznesowy i gwarancję przychodów w wysokości 17 tys. zł. miesięcznie. Teraz wszyscy nowi franczyzobiorcy otrzymują od nas również na start 10 tys. zł., które mogą przeznaczyć na dowolny cel. Wierzymy, że to dodatkowe wsparcie finansowe pozwoli pewniej stawiać pierwsze kroki w biznesie – zaznacza Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Oferowane przez Żabkę wsparcie zwiększa szansę powodzenia biznesu i ułatwia start na rynku także osobom bez wcześniejszego doświadczenia w handlu. Jak wynika z danych sieci, na 10 nowych przedsiębiorców aż 9 po pierwszym roku osiąga satysfakcjonujący poziom rozwoju sklepu. Dodatkowy bonus w wysokości 10 tys. zł, który nowi przedsiębiorcy otrzymują na początku współpracy, mogą przeznaczyć na rozwój biznesu czy pokrycie kosztów zatrudnienia pracowników.

Wszyscy kandydaci na franczyzobiorców muszą przejść pomyślnie etap rekrutacji i szkoleń oraz wnieść wkład własny wynoszący ok. 5 tys. zł, który wydatkowany jest na zakup kasy fiskalnej czy koncesji (ta refundowana jest po 3 miesiącach). Nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci zyskują tak jak do tej pory, poza bonusem w wysokości 10 tys. zł, przychód gwarantowany w wysokości 17 tys. zł miesięcznie przez pierwszy rok działalności. Otrzymują również nowoczesny, w pełni wyposażony i umeblowany sklep w starannie dobieranej lokalizacji. Sieć przekazuje im także swój know-how, zaplecze marketingowe i logistyczne oraz możliwość działania pod znaną marką, która przyciąga klientów. Dodatkowo, niedawno sieć wprowadziła nowy produkt w celu ochrony współpracujących z nią przedsiębiorców.  Jako jedyna sieć franczyzowa oferuje współpracującym z nią partnerom ubezpieczenie „Polisa na biznes”, gwarantując ochronę w przypadku wystąpienia ujemnego salda po rozwiązaniu umowy. Polisa na biznes dostępna jest dla wszystkich franczyzobiorców, a została  przygotowana we współpracy z TUW PZUW.

Współpracujący z Żabką zyskują pełne wsparcie franczyzodawcy na każdym etapie współpracy. Codziennie mogą zwracać się z trudnościami w zarządzaniu placówką do specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, czy też bezpośrednio do Partnerów ds. sprzedaży, z którymi pozostają w stałym kontakcie. Przedsiębiorcy korzystają także z szeregu narzędzi ułatwiających prowadzenie przez nich placówek, jak na przykład aplikacja Cyberstore. Sieci zależy także na ciągłym podnoszeniu kompetencji franczyzobiorców, dlatego przez cały okres współpracy mają szansę korzystać z dedykowanych szkoleń dostępnych na nowoczesnej platformie edukacyjnej.

Dołączenie do grona franczyzobiorców poprzedza etap rekrutacji i szkoleń, w czasie którego kandydaci zapoznają się z modelem biznesowym oraz zasadami współpracy z Żabką. Każdy przedsiębiorca decydujący się na poprowadzenie swojego sklepu w ramach franczyzy może w każdej chwili zrezygnować, co nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami. Po podpisaniu umowy obie strony obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia. Sieć liczy obecnie ponad 6000 franczyzobiorców prowadzących ponad 7600 sklepów w całej Polsce.

Więcej o franczyzie z Żabką na www.zabka.pl/franczyza

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.