Żabka zapewnia dodatkowy bonus finansowy na dobry start
Siłę Żabki tworzą franczyzobiorcy prowadzący w całym kraju placówki pod jej szyldem. Doceniając ich ogromy wkład w rozwój organizacji, sieć postanowiła wesprzeć ich jeszcze bardziej na samym początku prowadzenia własnej działalności. Od 1 listopada br. wszyscy nowi franczyzobiorcy zyskują dodatkowe 10 tys. zł bonusu finansowego z okazji otwarcia ich placówki. Jednocześnie nadal mogą liczyć na 17 tys. zł przychodu gwarantowanego miesięcznie przez pierwszy rok współpracy z siecią. Żabka skutecznie wspiera przedsiębiorczość Polaków i mimo trudnej sytuacji na rynku daje możliwość prowadzenia stabilnego biznesu, zapewniając atrakcyjne warunki współpracy. Jest także pierwszą siecią w Polsce, która udostępniła przedsiębiorcom ubezpieczenie od ryzyka finansowego „Polisę na biznes”.
– Jesteśmy dumni z kolejnych przedsiębiorczych osób, które dzięki Żabce realizują swoje marzenie o własnym biznesie. Chcemy razem z nimi świętować ten ważny, nowy rozdział w ich życiu, jakim jest otwarcie placówki pod naszym szyldem. W ramach naszej oferty dajemy im niezbędne narzędzia do stabilnego rozwoju, w tym szkolenia, sprawdzony przez lata model biznesowy i gwarancję przychodów w wysokości 17 tys. zł. miesięcznie. Teraz wszyscy nowi franczyzobiorcy otrzymują od nas również na start 10 tys. zł., które mogą przeznaczyć na dowolny cel. Wierzymy, że to dodatkowe wsparcie finansowe pozwoli pewniej stawiać pierwsze kroki w biznesie – zaznacza Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Oferowane przez Żabkę wsparcie zwiększa szansę powodzenia biznesu i ułatwia start na rynku także osobom bez wcześniejszego doświadczenia w handlu. Jak wynika z danych sieci, na 10 nowych przedsiębiorców aż 9 po pierwszym roku osiąga satysfakcjonujący poziom rozwoju sklepu. Dodatkowy bonus w wysokości 10 tys. zł, który nowi przedsiębiorcy otrzymują na początku współpracy, mogą przeznaczyć na rozwój biznesu czy pokrycie kosztów zatrudnienia pracowników.
Wszyscy kandydaci na franczyzobiorców muszą przejść pomyślnie etap rekrutacji i szkoleń oraz wnieść wkład własny wynoszący ok. 5 tys. zł, który wydatkowany jest na zakup kasy fiskalnej czy koncesji (ta refundowana jest po 3 miesiącach). Nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci zyskują tak jak do tej pory, poza bonusem w wysokości 10 tys. zł, przychód gwarantowany w wysokości 17 tys. zł miesięcznie przez pierwszy rok działalności. Otrzymują również nowoczesny, w pełni wyposażony i umeblowany sklep w starannie dobieranej lokalizacji. Sieć przekazuje im także swój know-how, zaplecze marketingowe i logistyczne oraz możliwość działania pod znaną marką, która przyciąga klientów. Dodatkowo, niedawno sieć wprowadziła nowy produkt w celu ochrony współpracujących z nią przedsiębiorców. Jako jedyna sieć franczyzowa oferuje współpracującym z nią partnerom ubezpieczenie „Polisa na biznes”, gwarantując ochronę w przypadku wystąpienia ujemnego salda po rozwiązaniu umowy. Polisa na biznes dostępna jest dla wszystkich franczyzobiorców, a została przygotowana we współpracy z TUW PZUW.
Współpracujący z Żabką zyskują pełne wsparcie franczyzodawcy na każdym etapie współpracy. Codziennie mogą zwracać się z trudnościami w zarządzaniu placówką do specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, czy też bezpośrednio do Partnerów ds. sprzedaży, z którymi pozostają w stałym kontakcie. Przedsiębiorcy korzystają także z szeregu narzędzi ułatwiających prowadzenie przez nich placówek, jak na przykład aplikacja Cyberstore. Sieci zależy także na ciągłym podnoszeniu kompetencji franczyzobiorców, dlatego przez cały okres współpracy mają szansę korzystać z dedykowanych szkoleń dostępnych na nowoczesnej platformie edukacyjnej.
Dołączenie do grona franczyzobiorców poprzedza etap rekrutacji i szkoleń, w czasie którego kandydaci zapoznają się z modelem biznesowym oraz zasadami współpracy z Żabką. Każdy przedsiębiorca decydujący się na poprowadzenie swojego sklepu w ramach franczyzy może w każdej chwili zrezygnować, co nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami. Po podpisaniu umowy obie strony obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia. Sieć liczy obecnie ponad 6000 franczyzobiorców prowadzących ponad 7600 sklepów w całej Polsce.
Więcej o franczyzie z Żabką na www.zabka.pl/franczyza
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.