Komunikaty PR

Żabka zapewnia dodatkowy bonus finansowy na dobry start

2021-11-05  |  13:30
Biuro prasowe

Siłę Żabki tworzą franczyzobiorcy prowadzący w całym kraju placówki pod jej szyldem. Doceniając ich ogromy wkład w rozwój organizacji, sieć postanowiła wesprzeć ich jeszcze bardziej na samym początku prowadzenia własnej działalności. Od 1 listopada br. wszyscy nowi franczyzobiorcy zyskują dodatkowe 10 tys. zł bonusu finansowego z okazji otwarcia ich placówki. Jednocześnie nadal mogą liczyć na 17 tys. zł przychodu gwarantowanego miesięcznie przez pierwszy rok współpracy z siecią. Żabka skutecznie wspiera przedsiębiorczość Polaków i mimo trudnej sytuacji na rynku daje możliwość prowadzenia stabilnego biznesu, zapewniając atrakcyjne warunki współpracy. Jest także pierwszą siecią w Polsce, która udostępniła przedsiębiorcom ubezpieczenie od ryzyka finansowego „Polisę na biznes”.

Jesteśmy dumni z kolejnych przedsiębiorczych osób, które dzięki Żabce realizują swoje marzenie o własnym biznesie. Chcemy razem z nimi świętować ten ważny, nowy rozdział w ich życiu, jakim jest otwarcie placówki pod naszym szyldem. W ramach naszej oferty dajemy im niezbędne narzędzia do stabilnego rozwoju, w tym szkolenia, sprawdzony przez lata model biznesowy i gwarancję przychodów w wysokości 17 tys. zł. miesięcznie. Teraz wszyscy nowi franczyzobiorcy otrzymują od nas również na start 10 tys. zł., które mogą przeznaczyć na dowolny cel. Wierzymy, że to dodatkowe wsparcie finansowe pozwoli pewniej stawiać pierwsze kroki w biznesie – zaznacza Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Oferowane przez Żabkę wsparcie zwiększa szansę powodzenia biznesu i ułatwia start na rynku także osobom bez wcześniejszego doświadczenia w handlu. Jak wynika z danych sieci, na 10 nowych przedsiębiorców aż 9 po pierwszym roku osiąga satysfakcjonujący poziom rozwoju sklepu. Dodatkowy bonus w wysokości 10 tys. zł, który nowi przedsiębiorcy otrzymują na początku współpracy, mogą przeznaczyć na rozwój biznesu czy pokrycie kosztów zatrudnienia pracowników.

Wszyscy kandydaci na franczyzobiorców muszą przejść pomyślnie etap rekrutacji i szkoleń oraz wnieść wkład własny wynoszący ok. 5 tys. zł, który wydatkowany jest na zakup kasy fiskalnej czy koncesji (ta refundowana jest po 3 miesiącach). Nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci zyskują tak jak do tej pory, poza bonusem w wysokości 10 tys. zł, przychód gwarantowany w wysokości 17 tys. zł miesięcznie przez pierwszy rok działalności. Otrzymują również nowoczesny, w pełni wyposażony i umeblowany sklep w starannie dobieranej lokalizacji. Sieć przekazuje im także swój know-how, zaplecze marketingowe i logistyczne oraz możliwość działania pod znaną marką, która przyciąga klientów. Dodatkowo, niedawno sieć wprowadziła nowy produkt w celu ochrony współpracujących z nią przedsiębiorców.  Jako jedyna sieć franczyzowa oferuje współpracującym z nią partnerom ubezpieczenie „Polisa na biznes”, gwarantując ochronę w przypadku wystąpienia ujemnego salda po rozwiązaniu umowy. Polisa na biznes dostępna jest dla wszystkich franczyzobiorców, a została  przygotowana we współpracy z TUW PZUW.

Współpracujący z Żabką zyskują pełne wsparcie franczyzodawcy na każdym etapie współpracy. Codziennie mogą zwracać się z trudnościami w zarządzaniu placówką do specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, czy też bezpośrednio do Partnerów ds. sprzedaży, z którymi pozostają w stałym kontakcie. Przedsiębiorcy korzystają także z szeregu narzędzi ułatwiających prowadzenie przez nich placówek, jak na przykład aplikacja Cyberstore. Sieci zależy także na ciągłym podnoszeniu kompetencji franczyzobiorców, dlatego przez cały okres współpracy mają szansę korzystać z dedykowanych szkoleń dostępnych na nowoczesnej platformie edukacyjnej.

Dołączenie do grona franczyzobiorców poprzedza etap rekrutacji i szkoleń, w czasie którego kandydaci zapoznają się z modelem biznesowym oraz zasadami współpracy z Żabką. Każdy przedsiębiorca decydujący się na poprowadzenie swojego sklepu w ramach franczyzy może w każdej chwili zrezygnować, co nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami. Po podpisaniu umowy obie strony obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia. Sieć liczy obecnie ponad 6000 franczyzobiorców prowadzących ponad 7600 sklepów w całej Polsce.

Więcej o franczyzie z Żabką na www.zabka.pl/franczyza

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki Biuro prasowe
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za
Handel Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
2024-05-14 | 14:50

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci
Handel Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
2024-05-14 | 13:50

Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”

W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc1. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.