„Zapakuj na prezent” – Answear.com rusza z wyjątkową usługą
Nie trzeba mieć zdolności plastycznych czy niesamowitego pomysłu, aby sprawić radość i zaskoczyć bliską osobę. W ramach usługi „Zapakuj na prezent” Answear.com będzie pakował złożone w sklepie internetowym zamówienia w specjalne torby prezentowe i dostarczał pod wskazany adres.
Urodziny, rocznica, nadchodzące święta – w ciągu roku zdarza się wiele momentów, które wymagają celebracji i prezentów. Answear.com wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i uruchamia wyjątkową usługę „Zapakuj na prezent”, w myśl strategii „Lifespiration Starts Here”, w której prezentuje gotowe rozwiązania jak żyć ciekawiej, aktywniej i odważniej. Dzięki niej, zamówienia klientów mogą zostać zapakowane w designerską i trwałą torbę prezentową oraz ozdobny papier, a następnie dostarczone pod wskazany adres. Dzięki estetycznemu opakowaniu całość będzie gotowa do wręczenia jako prezent. Co więcej, Answear.com oferuje możliwość dostarczenia prezentu od razu do obdarowanej osoby.
Jak skorzystać z opcji pakowania na prezent?
Usługa „Zapakuj na prezent” jest dostępna w Answear.com przez cały rok. Aby z niej skorzystać, wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Koszt usługi wynosi 19,99 zł. W ozdobnej torbie prezentowej zostaną umieszczone wszystkie produkty wchodzące w skład jednego zamówienia. Wszystkie produkty przed spakowaniem zostaną dokładnie sprawdzone, nie będą mieć także widocznych cen, aby mogły dotrzeć do obdarowanej osoby w najbardziej inspirującym wydaniu.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie dedykowanej usłudze:
https://answear.com/zapakuj-na-prezent
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.