Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki
W ubiegłym roku Żabka obsłużyła ponad 12 mln paczek, a to dowód na to, że ta niezwykle wygodna i, co szczególnie ważne w czasie pandemii COVID-19, bezpieczna forma dostawy, stale zyskuje na popularności wśród klientów. Sieć Żabka postanowiła jeszcze bardziej ułatwić i przyspieszyć ten proces, dodając do aplikacji mobilnej żappka nową funkcjonalność – możliwość śledzenia zamawianych przesyłek. Wprowadzenie nowej usługi w aplikacji żappka to kolejny krok w transformacji cyfrowej sieci.
Od teraz w aplikacji żappka można zbierać żappsy, odbierać nagrody, płacić, a także śledzić i odbierać paczki. Nowa funkcjonalność – Żappka Post – pozwoli sieci na usprawnienie procesu odbioru przesyłek, a dla jej klientów oznacza wygodny i bezpieczny, bo bezdotykowy, odbiór paczek obok domu.
By skorzystać z nowej możliwości, należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał w aplikacji powiadomienia o statusie swoich przesyłek wysyłanych do sklepów sieci wraz z informacją, do kiedy może je odebrać. W aplikacji będzie także można podejrzeć kod, upoważniający do odbioru paczek. Oznacza to, że nie trzeba już będzie przeglądać SMS-ów, by ten numer odnaleźć, co znacznie przyspieszy cały proces. Dodatkowo w aplikacji, na mapie widoczna będzie lokalizacja sklepu, w którym czeka nasza paczka. Po użyciu opcji „nawiguj” zostaniemy poprowadzeni pod wskazany adres Żabki.
Za implementację funkcjonalności Żappka Post i integrację z systemami kurierskimi byli odpowiedzialni partnerzy technologiczni Żabki – Future Mind oraz Point Pack.
Polscy konsumenci coraz chętniej robią zakupy w sklepach internetowych: z badania przeprowadzonego przez IQS na zlecenie Żabka Polska wynika, że ponad 90 proc. dorosłych Polaków kupuje w sieci oraz, co jest konsekwencją tego trendu, odbiera lub nadaje paczki[1]. Jednocześnie klienci zwracają dziś uwagę na wygodę i szybkość usługi. Badania wskazują, że 69 proc. respondentów przyznaje, że to właśnie wygoda podczas dokonywania zakupów jest dla nich bardzo ważna, a 65 proc. pytanych szuka rozwiązań, które ułatwiają im życie.[2]
[1] Źródło: Badanie przeprowadzone przez IQS
[2] Źródło: Badanie własne Żabka Polska przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1067 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości. Termin realizacji: 10-13 sierpnia 2018. Metoda: CAWI.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.