Zgarnij 10 tys. zł na zakupy lub piłkę z autografem Jurka Dudka w loterii Żabki
Klienci Żabki uwielbiają loterie! Nic dziwnego, skoro w tych organizowanych przez sieć nie ma przegranych, a każdy los niesie ze sobą nagrodę! W loterii nagrodą główną są bony na zakupy w sklepach Żabka o wartości 10 000 zł. Klienci sieci mogą także „zdrapać” konsole PlayStation5 z grą FIFA, piłki z autografem Jerzego Dudka, bony na zakupy oraz kody rabatowe na wybrane produkty. W sumie czeka ponad 4,6 mln nagród. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić w Żabce cztery piwa i odebrać zdrapkę. Sieć przygotowała coś specjalnego dla użytkowników aplikacji – z żappką każdy wygrywa podwójnie! Zabawa trwa do 6 lipca br. lub do wyczerpania zdrapek.
Zdrapkę otrzyma każdy, kto w czasie jednorazowych zakupów nabył minimum cztery sztuki dowolnych piw marki: Heineken, Żywiec, Warka, Desperados. W loterii biorą udział puszki, butelki i wielopaki.
Poza nagrodami głównymi, czyli 30 bonami na zakupy w sklepach Żabka o wartości 10 000 zł, na klientów sieci czeka także 50 konsol PlayStation5 z grą FIFA, 100 piłek z autografem Jerzego Dudka oraz 1 000 bonów na zakupy w Żabce o wartości 100 zł. Do wygrania jest także 4,6 mln kodów rabatowych na produkty chętnie kupowane zwłaszcza w sezonie letnim, czyli z kategorii piwo, napoje, lody, a także na kawę czy hot-doga. Kody promocyjne obejmują wybrane produkty takich marek, jak: Rockstar, Pepsi, Mirinda, Mountain Dew, Coca-Cola, Fuze Tea, Tymbark, Mentos, Hit, Mieszko, Halls, Familijne, Góralki, Magnum, Big Milk, Itac, Beskidzkie, Felix, Lays, Tarczyński.
Kupując większą liczbę promocyjnych produktów, klient otrzyma liczbę zdrapek odpowiadającą wielokrotności dokonanego zakupu. W ramach jednej transakcji wydawanych jest maksymalnie sześć zdrapek. Osoby, które przy kasie zeskanują aplikację, otrzymają zdrapkę, a drugą dostaną w aplikacji żappka.
Szczegóły i regulamin loterii dostępne są na stronie, oferta przeznaczona dla osób pełnoletnich https://www.milionynagrod.pl/

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.