Zgarnij 10 tys. zł na zakupy lub piłkę z autografem Jurka Dudka w loterii Żabki
Klienci Żabki uwielbiają loterie! Nic dziwnego, skoro w tych organizowanych przez sieć nie ma przegranych, a każdy los niesie ze sobą nagrodę! W loterii nagrodą główną są bony na zakupy w sklepach Żabka o wartości 10 000 zł. Klienci sieci mogą także „zdrapać” konsole PlayStation5 z grą FIFA, piłki z autografem Jerzego Dudka, bony na zakupy oraz kody rabatowe na wybrane produkty. W sumie czeka ponad 4,6 mln nagród. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić w Żabce cztery piwa i odebrać zdrapkę. Sieć przygotowała coś specjalnego dla użytkowników aplikacji – z żappką każdy wygrywa podwójnie! Zabawa trwa do 6 lipca br. lub do wyczerpania zdrapek.
Zdrapkę otrzyma każdy, kto w czasie jednorazowych zakupów nabył minimum cztery sztuki dowolnych piw marki: Heineken, Żywiec, Warka, Desperados. W loterii biorą udział puszki, butelki i wielopaki.
Poza nagrodami głównymi, czyli 30 bonami na zakupy w sklepach Żabka o wartości 10 000 zł, na klientów sieci czeka także 50 konsol PlayStation5 z grą FIFA, 100 piłek z autografem Jerzego Dudka oraz 1 000 bonów na zakupy w Żabce o wartości 100 zł. Do wygrania jest także 4,6 mln kodów rabatowych na produkty chętnie kupowane zwłaszcza w sezonie letnim, czyli z kategorii piwo, napoje, lody, a także na kawę czy hot-doga. Kody promocyjne obejmują wybrane produkty takich marek, jak: Rockstar, Pepsi, Mirinda, Mountain Dew, Coca-Cola, Fuze Tea, Tymbark, Mentos, Hit, Mieszko, Halls, Familijne, Góralki, Magnum, Big Milk, Itac, Beskidzkie, Felix, Lays, Tarczyński.
Kupując większą liczbę promocyjnych produktów, klient otrzyma liczbę zdrapek odpowiadającą wielokrotności dokonanego zakupu. W ramach jednej transakcji wydawanych jest maksymalnie sześć zdrapek. Osoby, które przy kasie zeskanują aplikację, otrzymają zdrapkę, a drugą dostaną w aplikacji żappka.
Szczegóły i regulamin loterii dostępne są na stronie, oferta przeznaczona dla osób pełnoletnich https://www.milionynagrod.pl/

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.