Zielone Arkady z największą siecią burgerowni w Polsce
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Bobby Burger – największa polska sieć burgerowni otworzyła swój lokal w Zielonych Arkadach, który jest jednocześnie pierwszą restauracją w regionie, zlokalizowaną w centrum handlowym. Od połowy grudnia klienci mogą składać zamówienia na wynos, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy. Po podboju serc gastronomicznych 19 polskich miast, przyszedł czas na Zielone Arkady – największe centrum handlowe w regionie.
Przestrzeń burgerowni Bobby Burger w Zielonych Arkadach wyróżnia streetowa grafika na ścianie bocznej, nawiązująca do charakteru marki. Restauracja, której powierzchnia wynosi 30 mkw. jest utrzymana w spójnym klimacie firmy w taki sposób, aby wizyta w niej była nowym doświadczeniem dla klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu spójności i standaryzacji produktów.
W menu burgerowni w Zielonych Arkadach – obok klasycznych burgerów ze 100% wołowiną – klienci znajdą propozycje drobiowe, burgery wegetariańskie oraz pozycję, która jest w pełni wegańska. Dodatkowo każdego burgera można dowolnie modyfikować i zmieniać go według własnych preferencji i zwyczajów żywieniowych. Asortyment obejmuje również szeroką ofertę autorskich sosów oraz dodatki w postaci frytek, onion ringsów, mozzarella sticksów czy wegańskich nuggetsów.
Bobby Burger w Zielonych Arkadach jest drugim lokalem sieci w Bydgoszczy, ale pierwszym zlokalizowanym w centrum handlowym. Nowy punkt zlokalizowany jest na pierwszym piętrze w strefie gastronomicznej.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.