Zielone Arkady z największą siecią burgerowni w Polsce
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Bobby Burger – największa polska sieć burgerowni otworzyła swój lokal w Zielonych Arkadach, który jest jednocześnie pierwszą restauracją w regionie, zlokalizowaną w centrum handlowym. Od połowy grudnia klienci mogą składać zamówienia na wynos, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy. Po podboju serc gastronomicznych 19 polskich miast, przyszedł czas na Zielone Arkady – największe centrum handlowe w regionie.
Przestrzeń burgerowni Bobby Burger w Zielonych Arkadach wyróżnia streetowa grafika na ścianie bocznej, nawiązująca do charakteru marki. Restauracja, której powierzchnia wynosi 30 mkw. jest utrzymana w spójnym klimacie firmy w taki sposób, aby wizyta w niej była nowym doświadczeniem dla klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu spójności i standaryzacji produktów.
W menu burgerowni w Zielonych Arkadach – obok klasycznych burgerów ze 100% wołowiną – klienci znajdą propozycje drobiowe, burgery wegetariańskie oraz pozycję, która jest w pełni wegańska. Dodatkowo każdego burgera można dowolnie modyfikować i zmieniać go według własnych preferencji i zwyczajów żywieniowych. Asortyment obejmuje również szeroką ofertę autorskich sosów oraz dodatki w postaci frytek, onion ringsów, mozzarella sticksów czy wegańskich nuggetsów.
Bobby Burger w Zielonych Arkadach jest drugim lokalem sieci w Bydgoszczy, ale pierwszym zlokalizowanym w centrum handlowym. Nowy punkt zlokalizowany jest na pierwszym piętrze w strefie gastronomicznej.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.