Zielone Arkady z największą siecią burgerowni w Polsce
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Bobby Burger – największa polska sieć burgerowni otworzyła swój lokal w Zielonych Arkadach, który jest jednocześnie pierwszą restauracją w regionie, zlokalizowaną w centrum handlowym. Od połowy grudnia klienci mogą składać zamówienia na wynos, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy. Po podboju serc gastronomicznych 19 polskich miast, przyszedł czas na Zielone Arkady – największe centrum handlowe w regionie.
Przestrzeń burgerowni Bobby Burger w Zielonych Arkadach wyróżnia streetowa grafika na ścianie bocznej, nawiązująca do charakteru marki. Restauracja, której powierzchnia wynosi 30 mkw. jest utrzymana w spójnym klimacie firmy w taki sposób, aby wizyta w niej była nowym doświadczeniem dla klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu spójności i standaryzacji produktów.
W menu burgerowni w Zielonych Arkadach – obok klasycznych burgerów ze 100% wołowiną – klienci znajdą propozycje drobiowe, burgery wegetariańskie oraz pozycję, która jest w pełni wegańska. Dodatkowo każdego burgera można dowolnie modyfikować i zmieniać go według własnych preferencji i zwyczajów żywieniowych. Asortyment obejmuje również szeroką ofertę autorskich sosów oraz dodatki w postaci frytek, onion ringsów, mozzarella sticksów czy wegańskich nuggetsów.
Bobby Burger w Zielonych Arkadach jest drugim lokalem sieci w Bydgoszczy, ale pierwszym zlokalizowanym w centrum handlowym. Nowy punkt zlokalizowany jest na pierwszym piętrze w strefie gastronomicznej.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.