Zielone półki w Super-Pharm
Jednym z najsilniejszych trendów roku 2021 jest powrót do natury. Wśród Klientów coraz większą popularnością cieszą się dwie kategorie – naturalna pielęgnacja oraz ekologiczne środki gospodarstwa domowego. Doskonale wie o tym Super-Pharm, który właśnie wprowadza w swoich drogeriach specjalnie oznakowane „zielone strefy”. Na ich półkach znajdziemy ponad 580 starannie dobranych produktów od 26 marek.
W ostatnich miesiącach bardzo dużą popularnością cieszą się produkty pozbawione sztucznych składników i chemicznych dodatków. Dzięki zwiększającej się świadomości tego, co jest dobre dla ciała oraz dla planety, Klienci coraz większą uwagę przykładają do składu oraz pochodzenia kupowanych towarów. Aby zakupy stały się prostsze, a zarazem bardziej przyjemne, Super-Pharm w swoich drogeriach wprowadził specjalnie oznaczone zielone strefy. Znajdziemy je w 3 kategoriach – pielęgnacja twarzy, pielęgnacja ciała oraz sprzątanie. Na zielonych półkach umieszczone zostały produkty z podkategorii takich jak bio, natural, eco, vegan czy zyskująca na popularności pielęgnacja azjatycka. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów sieć stale rozwija ten segment i zapowiada wprowadzenie do sprzedaży kolejnych nowości.
Zielona strefa to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów. – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager sieci Super-Pharm. – Klienci są coraz bardziej świadomi, to widać w ich codziennych wyborach. Dużą wagę przykładają do składu produktów, rodzaju opakowań, a także ich wpływu na środowisko. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom jednym z naszych głównych celów na rok 2021 jest poszerzanie oferty produktowej ze strefy eko.
Niekwestionowanym bestsellerem* wśród naturalnych produktów do pielęgnacji dostępnych w Super-Pharm jest aloesowy żel do mycia twarzy Holika Holika. Do najpopularniejszych brandów zaliczają się również: Yope, Body Boom, Miya, Resibo, D’Alchemy, Orientana oraz NaturlaMe – marka dostępna na wyłączność w Super-Pharm. W przypadku pielęgnacji skóry dziecka najczęściej wybierane są kosmetyki Derma. W kategorii gospodarstwa domowego – Frosch, Only Eco oraz Yope.
Wszystkie produkty dostępne są zarówno w drogeriach stacjonarnych, jak i na www.superpharm.pl.
*wg danych sprzedażowych sieci Super-Pharm

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.