Zmieniające kolor kubki w ofercie Starbucks Polska
Starbucks wita się z latem, wprowadzając długo wyczekiwane nowości! Poza limitowaną ofertą zmieniających kolor kubków, które już teraz podbijają Europę, do polskich kawiarni Starbucks powrócił także ulubiony amerykański, inspirowany latem S’mores Frappuccino o smaku pianek marshmallow, które dosłownie rozpływają się w ustach! Obie nowości dostępne są w sklepach do wyczerpania zapasów.
Najpierw zrobiły furorę za granicą, teraz dotarły do Polski. Mowa o limitowanej edycji wielorazowych kubków Starbucks z serii cold cups (przeznaczonych do zimnych napojów). Nowe kubki dostępne są w zestawie 5 kolorów, które choć z pozoru wyglądają zwyczajnie, po napełnieniu zimnym napojem budzą się do życia i dosłownie zmieniają kolor! Tym sposobem np. cytrynowy kubek zmienia się w zielony, a turkusowy w soczysto malinowy!
Poza ofertą wielorazowych kubków, latem szczególną popularnością cieszy się w Starbucks także kategoria zimnych kaw, czyli Frappuccino. W tym roku wśród nowości znajduje się m.in. kojarzące się z wieczorami spędzanymi przy ognisku, kremowe S'mores Frappuccino z dodatkiem kruszonych herbatników, pianek marshmallow i mlecznej czekolady. Napój dostępny jest w Polsce pierwszy raz od wielu lat i szybko zdobywa nowych miłośników.
- Lato w kawiarniach Starbucks to sezon, który obfituje w wiele pysznych i zaskakujących nowości. W tym roku szałem w Polsce okazała się limitowana edycja wielorazowych kubków cold cups. Po pierwszych dwóch tygodniach musieliśmy zamówić kolejną partię! Dlatego osoby, które chciałyby je zdobyć, zachęcam do odwiedzin w naszych kawiarniach – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager Starbucks Polska.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.