Zmieniające kolor kubki w ofercie Starbucks Polska
Starbucks wita się z latem, wprowadzając długo wyczekiwane nowości! Poza limitowaną ofertą zmieniających kolor kubków, które już teraz podbijają Europę, do polskich kawiarni Starbucks powrócił także ulubiony amerykański, inspirowany latem S’mores Frappuccino o smaku pianek marshmallow, które dosłownie rozpływają się w ustach! Obie nowości dostępne są w sklepach do wyczerpania zapasów.
Najpierw zrobiły furorę za granicą, teraz dotarły do Polski. Mowa o limitowanej edycji wielorazowych kubków Starbucks z serii cold cups (przeznaczonych do zimnych napojów). Nowe kubki dostępne są w zestawie 5 kolorów, które choć z pozoru wyglądają zwyczajnie, po napełnieniu zimnym napojem budzą się do życia i dosłownie zmieniają kolor! Tym sposobem np. cytrynowy kubek zmienia się w zielony, a turkusowy w soczysto malinowy!
Poza ofertą wielorazowych kubków, latem szczególną popularnością cieszy się w Starbucks także kategoria zimnych kaw, czyli Frappuccino. W tym roku wśród nowości znajduje się m.in. kojarzące się z wieczorami spędzanymi przy ognisku, kremowe S'mores Frappuccino z dodatkiem kruszonych herbatników, pianek marshmallow i mlecznej czekolady. Napój dostępny jest w Polsce pierwszy raz od wielu lat i szybko zdobywa nowych miłośników.
- Lato w kawiarniach Starbucks to sezon, który obfituje w wiele pysznych i zaskakujących nowości. W tym roku szałem w Polsce okazała się limitowana edycja wielorazowych kubków cold cups. Po pierwszych dwóch tygodniach musieliśmy zamówić kolejną partię! Dlatego osoby, które chciałyby je zdobyć, zachęcam do odwiedzin w naszych kawiarniach – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager Starbucks Polska.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.