Komunikaty PR

„Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” - akcja Wawel i Fundacji Wawel z Rodziną

2020-12-18  |  15:05
Biuro prasowe

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Producent słodyczy marka Wawel i Fundacja “Wawel z Rodziną” po raz kolejny zainspirowali w swoich akcjach świątecznych do czynienia dobra. W ramach organizowanej od 12 lat akcji “Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” aż 430 domów dziecka w całej Polsce otrzymało jak dotąd 127 ton słodyczy. W tym roku, dzieci i młodzież z placówek opiekuńczo-wychowawczych po raz pierwszy w ramach akcji same wcieliły się w rolę Świętego Mikołaja.

Firma Wawel i Fundacja “Wawel z Rodziną” corocznie w okresie świąt aktywnie działają na rzecz placówek opiekuńczo-wychowawczych w całej Polsce wspierając je słodyczami. W tym roku w ramach akcji “Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” Fundacja „Wawel z Rodziną” zaprosiła podopiecznych domów dziecka i świetlic środowiskowych do niezwykłego konkursu. Zadaniem konkursowym było przygotowanie ozdób świątecznych i przekazanie ich innym - seniorom. Każda placówka biorąca udział w konkursie wskazywała adres, pod który trafiły świąteczne prezenty.  Do konkursu zgłosiło się ponad 50 placówek, które przygotowały piękne ozdoby, a w ramach podziękowań zwycięzcy Pomocnicy świętego Mikołaja otrzymali zestawy słodyczy marki Wawel. Dla wszystkich zaś szczególną nagrodą była radość i wdzięczność seniorów za pamięć, poświęcony czas i otrzymane prezenty. Marka Wawel oraz Fundacja „Wawel z Rodziną” nagrodziła pięć placówek mieszczących się w Żydowie, Drawsku Pomorskim, Kołdrąbiu, Płońsku oraz Nienadowej. Dzieci i młodzież przekazały swoje dary seniorom z domów opieki ze swoich najbliższych okolic. Do seniorów trafiły m.in. własnoręcznie przygotowane choineczki, świeczniki, stroiki, bombki, aniołki, mikołajki, skrzaty czy świąteczne kartki.

W ramach przedświątecznych działań już po raz drugi odbyła się wspólnie z internetowym sklepem frisco.pl charytatywna akcja. Klienci sklepu frisco.pl podczas zakupów online wybierając produkty marki Wawel sprawili, że drugi taki sam produkt zakupiony w okresie trwania akcji “Zostań Pomocnikiem św. Mikołaja” trafi do Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Nr 2 przy ul. Jaktorowskiej w Warszawie. Dodatkowo w ramach prezentu dzieci spotkały się online z twórcami kanału WiP Bros. W trakcie spotkania mogły porozmawiać i zadać pytania swoim idolom.

Wiceprezes Fundacji „Wawel z Rodziną” - Sylwia Warnecka, podsumowała tegoroczną edycję dobroczynnej akcji: - „Jesteśmy dumni, że w tak magicznym czasie, jakim są Święta Bożego Narodzenia możemy pomagać i inspirować najmłodszych do pomocy Świętemu Mikołajowi. Dzięki tej akcji pokazaliśmy dzieciom i młodzieży, że mogą coś zrobić dla innych osób, często samotnych, zapomnianych. Dzielenie się dobrem jest dla nas bardzo ważne, dlatego zachęcamy też do dzielenia się dobrem z innymi”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.