„Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” - akcja Wawel i Fundacji Wawel z Rodziną
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Producent słodyczy marka Wawel i Fundacja “Wawel z Rodziną” po raz kolejny zainspirowali w swoich akcjach świątecznych do czynienia dobra. W ramach organizowanej od 12 lat akcji “Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” aż 430 domów dziecka w całej Polsce otrzymało jak dotąd 127 ton słodyczy. W tym roku, dzieci i młodzież z placówek opiekuńczo-wychowawczych po raz pierwszy w ramach akcji same wcieliły się w rolę Świętego Mikołaja.
Firma Wawel i Fundacja “Wawel z Rodziną” corocznie w okresie świąt aktywnie działają na rzecz placówek opiekuńczo-wychowawczych w całej Polsce wspierając je słodyczami. W tym roku w ramach akcji “Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” Fundacja „Wawel z Rodziną” zaprosiła podopiecznych domów dziecka i świetlic środowiskowych do niezwykłego konkursu. Zadaniem konkursowym było przygotowanie ozdób świątecznych i przekazanie ich innym - seniorom. Każda placówka biorąca udział w konkursie wskazywała adres, pod który trafiły świąteczne prezenty. Do konkursu zgłosiło się ponad 50 placówek, które przygotowały piękne ozdoby, a w ramach podziękowań zwycięzcy Pomocnicy świętego Mikołaja otrzymali zestawy słodyczy marki Wawel. Dla wszystkich zaś szczególną nagrodą była radość i wdzięczność seniorów za pamięć, poświęcony czas i otrzymane prezenty. Marka Wawel oraz Fundacja „Wawel z Rodziną” nagrodziła pięć placówek mieszczących się w Żydowie, Drawsku Pomorskim, Kołdrąbiu, Płońsku oraz Nienadowej. Dzieci i młodzież przekazały swoje dary seniorom z domów opieki ze swoich najbliższych okolic. Do seniorów trafiły m.in. własnoręcznie przygotowane choineczki, świeczniki, stroiki, bombki, aniołki, mikołajki, skrzaty czy świąteczne kartki.
W ramach przedświątecznych działań już po raz drugi odbyła się wspólnie z internetowym sklepem frisco.pl charytatywna akcja. Klienci sklepu frisco.pl podczas zakupów online wybierając produkty marki Wawel sprawili, że drugi taki sam produkt zakupiony w okresie trwania akcji “Zostań Pomocnikiem św. Mikołaja” trafi do Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Nr 2 przy ul. Jaktorowskiej w Warszawie. Dodatkowo w ramach prezentu dzieci spotkały się online z twórcami kanału WiP Bros. W trakcie spotkania mogły porozmawiać i zadać pytania swoim idolom.
Wiceprezes Fundacji „Wawel z Rodziną” - Sylwia Warnecka, podsumowała tegoroczną edycję dobroczynnej akcji: - „Jesteśmy dumni, że w tak magicznym czasie, jakim są Święta Bożego Narodzenia możemy pomagać i inspirować najmłodszych do pomocy Świętemu Mikołajowi. Dzięki tej akcji pokazaliśmy dzieciom i młodzieży, że mogą coś zrobić dla innych osób, często samotnych, zapomnianych. Dzielenie się dobrem jest dla nas bardzo ważne, dlatego zachęcamy też do dzielenia się dobrem z innymi”.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.