Komunikaty PR

Zrób kanapki z Żabką! Przy zakupie bułek ser i wędlinę kupisz 30% taniej

2022-11-25  |  11:55
Biuro prasowe

Wielu z nas nie wyobraża sobie dnia bez kanapki – aż 88 proc. konsumentów jada je na śniadanie[1]. Pomysłów na ich przygotowanie jest tak wiele, jak wielu jest wielbicieli kanapek. Jednak zdecydowana większość z nas (72 proc.) najczęściej sięga po kanapki z wędliną, nieco rzadziej (56 proc.) wybierane są te z serem – żółtym lub topionym. Dzięki Żabce ulubione kanapki można skomponować szybko, prosto i w atrakcyjnej cenie. W ramach specjalnej oferty, przy zakupie czterech dowolnych bułek, można otrzymać aż 30% rabatu na zakup dowolnego sera żółtego lub wędliny w plastrach. Oferta dostępna jest w wybranych sklepach Żabka do 6 grudnia br.

Klienci Żabki chętnie odwiedzają sklepy sieci, by nabyć chrupiące pieczywo na śniadanie lub kolację. Wśród najczęściej sprzedawanych produktów w tej kategorii są wypiekane w sklepie bułki: kajzerka, pszenna i grahamka.

Smaczne i pożywne śniadania lub kolacje można skomponować samemu, tak jak się lubi. Klient sam decyduje o wyborze czterech dowolnych bułek spośród codziennie wypiekanego na miejscu w sklepie pieczywa. Są to m.in. bułki pszenne, grahamka, bułki na zakwasie oraz wypiekane na kamiennych płytach ciabatty. Do nich konsument może dobrać dowolnie wybrany żółty ser lub wędlinę w plastrach, a na ten produkt otrzyma aż 30% rabatu. Najtańszy zestaw 4 kajzerek i sera można kupić już w cenie 5,45 PLN, a bułki z salami za 4,48 PLN. Produkty objęte ofertą można dowolnie miksować. Szczegóły akcji znaleźć można w regulaminie, który znajduje się na stronie https://www.zabka.pl/akcje-promocyjne

Żabka stale rozbudowuje i urozmaica ofertę śniadaniową o ciekawe, smaczne i pożywne produkty. W jej ofercie znaleźć można m.in. gotowe kanapki Tomcio Paluch, które cieszą się bardzo dużą popularnością wśród klientów czy schłodzone smoothie Foodini w kilku wersjach smakowych, odpowiadających różnym mieszankom owocowym i warzywnym. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów.


[1] SW Research na zlecenie Nestle, CAWI, N=535, 2021

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.