Zrób zakupy w Centrum Korona i odbierz prezent
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Z okazji ponownego otwarcia sklepów Centrum Korona przygotowało dla swoich klientów atrakcyjną promocję. Wszystkie osoby, które zrobią zakupy w galerii w dniach 5-6 lutego br. będą mogły odebrać bon podarunkowy na kolejne zakupy o wartości nawet 50 zł.
Z początkiem lutego wszystkie sklepy w Centrum Korona zostały ponownie otwarte. Wraz z nimi wróciły kuszące wyprzedaże, atrakcyjne promocje, a także wyjątkowa akcja „Prezent na powitanie”, w ramach której klienci mogą odebrać nagrodę za zakupy.
Akcja potrwa od 5 do 6 lutego br. w godzinach 11:00-19:00. W ramach promocji klient, który dokona zakupu za min. 80 zł, na maksymalnie dwóch paragonach w sklepach na terenie Centrum Korona, będzie mogła odebrać kartę podarunkową o wartości 20 zł. Z kolei osoby, które zrobią zakupy o wartości min. 150 zł, otrzymają bony o wartości aż 50 zł. Ilość kart jest ograniczona.
„Cieszymy się, że nasze sklepy mogą być ponownie otwarte. Z tej okazji postanowiliśmy sprawić odwiedzającym miłą niespodziankę w postaci kart podarunkowych, które z pewnością umilą zakupy w tym trudnym czasie. Wierzymy, że akcja spotka się z dużym zainteresowaniem i sprawi wiele radości naszym klientom”- mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.
Aby odebrać nagrodę za zakupy należy zachować paragon i zgłosić się z nim do Punktu Obsługi Akcji. W promocji nie biorą udziału paragony z hipermarketu, natomiast klient może połączyć paragony z obu dni akcji. Karty podarunkowe klienci będą mogli wykorzystać we wszystkich sklepach i salonach usługowych w Centrum Korona. Regulamin promocji dostępny jest w Punkcie Obsługi Akcji.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.