Hebe nowym najemcą Atrium Molo
We wrześniu do grona najemców Atrium Molo dołączyła drogeria Hebe. Nowy najemca z segmentu zdrowie i uroda otworzył swój lokal obok sklepu TK Maxx, przy wejściu do galerii. Drogeria oferuje różnorodny asortyment – kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne czy perfumy.
Hebe to nowoczesna drogeria, która proponuje klientom starannie wyselekcjonowany i zróżnicowany asortyment w atrakcyjnych cenach. Jej stałym wyróżnikiem jest szeroka oferta dermo oraz profesjonalnych kosmetyków, a także wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów. Ponadto sieć oferuje linie własne, a także wiele marek na wyłączność, w tym m.in. Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld.
Bogaty asortyment, atrakcyjność cenowa oferty, a także dobra lokalizacja to główne atuty drogerii Hebe, zajmującej w Atrium Molo powierzchnię 249 m kw.
- Sukcesywnie rozwijamy naszą sieć w całej Polsce, a nowo otwarta drogeria w Atrium Molo jest już szóstą w Szczecinie. Upatrujemy w tym mieście duży potencjał do rozwoju. Szczecinianie cenią sobie wygodę i łatwość robienia zakupów, zwłaszcza w sprawdzonych, ulubionych punktach handlowo-usługowych, a także lubią wypatrywać niedrogich, atrakcyjnych okazji cenowych. Wszystko to chcemy zapewnić klientom w jednym miejscu, dlatego zachęcamy do odwiedzenia naszego nowego sklepu w Atrium Molo. Z okazji otwarcia przygotowaliśmy atrakcyjne rabaty – informuje Tomasz Sudoł, Dyrektor ds. Ekspansji Hebe.
Hebe z powodzeniem rozwija także asortyment kosmetyków naturalnych, dbając o ich szerokie portfolio. W ofercie znajdują się także produkty przeznaczone dla wegan. Jako jedna z pierwszych polskich drogerii Hebe wprowadziła do sprzedaży kosmetyki koreańskie, a z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na rynku, stale poszerza ofertę o kolejne azjatyckie marki. Należące do Grupy Jeronimo Martins drogerie Hebe funkcjonują w Polsce od 2011 r.
– Bezustannie pracujemy nad rozwojem naszego portfolio, dostosowując ofertę do aktualnych preferencji mieszkańców regionu. Wciąż najbardziej popularnym wśród Polaków miejscem zakupów kosmetyków są drogerie. Dlatego cieszymy się, że to właśnie Hebe dołącza do grona najemców Atrium Molo. Naszym atutem jest bliskie sąsiedztwo innych punktów usługowo-handlowych, świetna lokalizacja oraz dobra komunikacja z pozostałymi częściami miasta, dlatego mamy nadzieję, że stali bywalcy zyskają kolejny powód do tego, by nas odwiedzić – dodaje Agnieszka Wasyłenko, Dyrektor Atrium Molo.
Drogeria Hebe otwarta w Atrium Molo jest siódmą lokalizacją tej marki w centrach handlowych zarządzanych przez Grupę Atrium. Swoje salony Hebe posiada także w Atrium Copernicus w Toruniu, CH Focus w Bydgoszczy, Atrium Plejada w Bytomiu oraz warszawskich galeriach: Atrium Reduta, Atrium Targówek i King Cross Praga.
Więcej informacji na temat oferty Atrium Molo znajduje się na stronie: https://atrium-molo.pl.

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.