Komunikaty PR

Hebe nowym najemcą Atrium Molo

2021-09-10  |  10:41
Biuro prasowe

We wrześniu do grona najemców Atrium Molo dołączyła drogeria Hebe. Nowy najemca z segmentu zdrowie i  uroda otworzył swój lokal obok sklepu TK Maxx, przy wejściu do galerii. Drogeria oferuje różnorodny asortyment –  kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne czy perfumy.

Hebe to nowoczesna drogeria, która proponuje klientom starannie wyselekcjonowany i zróżnicowany asortyment w atrakcyjnych cenach. Jej stałym wyróżnikiem jest szeroka oferta dermo oraz profesjonalnych kosmetyków, a także wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów. Ponadto sieć oferuje linie własne, a  także wiele marek na wyłączność, w tym m.in. Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld.

Bogaty asortyment, atrakcyjność cenowa oferty, a także dobra lokalizacja to główne atuty drogerii Hebe, zajmującej w Atrium Molo powierzchnię 249 m kw.

- Sukcesywnie rozwijamy naszą sieć w całej Polsce, a nowo otwarta drogeria w Atrium Molo jest już szóstą w  Szczecinie. Upatrujemy w tym mieście duży potencjał do rozwoju. Szczecinianie cenią sobie wygodę i łatwość robienia zakupów, zwłaszcza w sprawdzonych, ulubionych punktach handlowo-usługowych, a także lubią wypatrywać niedrogich, atrakcyjnych okazji cenowych. Wszystko to chcemy zapewnić klientom w jednym miejscu, dlatego zachęcamy do odwiedzenia naszego nowego sklepu w Atrium Molo. Z okazji otwarcia przygotowaliśmy atrakcyjne rabaty informuje Tomasz Sudoł, Dyrektor ds. Ekspansji Hebe.

Hebe z powodzeniem rozwija także asortyment kosmetyków naturalnych, dbając o ich szerokie portfolio. W  ofercie znajdują się także produkty przeznaczone dla wegan. Jako jedna z pierwszych polskich drogerii Hebe wprowadziła do sprzedaży kosmetyki koreańskie, a z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na rynku, stale poszerza ofertę o kolejne azjatyckie marki. Należące do Grupy Jeronimo Martins drogerie Hebe funkcjonują w Polsce od 2011 r.

Bezustannie pracujemy nad rozwojem naszego portfolio, dostosowując ofertę do aktualnych preferencji mieszkańców regionu. Wciąż najbardziej popularnym wśród Polaków miejscem zakupów kosmetyków są drogerie. Dlatego cieszymy się, że to właśnie Hebe dołącza do grona najemców Atrium Molo. Naszym atutem jest bliskie sąsiedztwo innych punktów usługowo-handlowych, świetna lokalizacja oraz dobra komunikacja z  pozostałymi częściami miasta, dlatego mamy nadzieję, że stali bywalcy zyskają kolejny powód do tego, by nas odwiedzić dodaje Agnieszka Wasyłenko, Dyrektor Atrium Molo.

Drogeria Hebe otwarta w Atrium Molo jest siódmą lokalizacją tej marki w centrach handlowych zarządzanych przez Grupę Atrium. Swoje salony Hebe posiada także w Atrium Copernicus w Toruniu, CH Focus w Bydgoszczy, Atrium Plejada w Bytomiu oraz warszawskich galeriach: Atrium Reduta, Atrium Targówek i King Cross Praga.

Więcej informacji na temat oferty Atrium Molo znajduje się na stronie: https://atrium-molo.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny! Biuro prasowe
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.