Komunikaty PR

Herbalife Nutrition jednym z najlepszych amerykańskich pracodawców

2022-05-20  |  15:00
Biuro prasowe

Firma Herbalife Nutrition, światowy lider z branży odżywiania, została uznana za jednego z najlepszych amerykańskich pracodawców pod względem różnorodności według rankingu Forbes 2022 – znalazła się ponadto w pierwszej dziesiątce w kategorii branżowej obejmującej m.in. żywność oraz napoje. W lutym 2022 roku firma została również uznana przez Forbesa za jednego z najlepszych amerykańskich pracodawców średniej wielkości. Listę wyróżnionych firm można znaleźć na Forbes.com.

Nasze zaangażowanie w różnorodność wynika z przekonania, że tworzenie naprawdę zróżnicowanego, sprawiedliwego i integracyjnego miejsca pracy wzmacnia nas jako organizację – wyjaśnia Everton Harris, Dyrektor ds. zasobów ludzkich Herbalife Nutrition. – Traktujemy swoje starania w tej kwestii jako element procesu stałego doskonalenia. Nagroda podkreśla nasze dążenie do bycia najlepszymi w swojej klasie pod względem tworzenia miejsca pracy sprzyjającego integracji.

Firma cały czas rozwija różne inicjatywy, między innymi przeprowadzając ankiety wśród pracowników i powołując Radę ds. Różnorodności, Równości i Integracji, której współprzewodniczą: dyrektor generalny John Agwunobi i dyrektor ds. zasobów ludzkich Everton Harris. Ponadto w 2018 roku firma uruchomiła swój pierwszy program wśród pracowników, Women in Leadership; obecnie prowadzi ich osiem: Black Life, Millennial Network, Multicultural Life, Proud Life, Vet Life, Women in Technology i Working Parents Life.

Choć firma została doceniona na rynku amerykańskim, przyjęta filozofia organizacji funkcjonuje w każdym kraju, również w Polsce. Jak wyjaśnia Konrad Szałkiewicz, Dyrektor Generalny Herbalife Nutrition na Polskę, Czechy i Słowację, integracja w różnorodności sprzyja tworzeniu wspierającego środowiska pracy – Naszych pracowników i Niezależnych Dystrybutorów łączy patrzenie w jednym kierunku, opartym na wartościach, takich jak wysoka jakość produktów oraz chęć pomagania ludziom w tworzeniu i utrzymywaniu zdrowych nawyków żywieniowych. Stworzyliśmy na rynku polskim silną organizację, w ramach której wspieramy się i pomagamy sobie dzięki różnorodnym inicjatywom. Spotykamy się regularnie online i offline, zaś wszystkie osoby zaangażowane we współpracę z Herbalife Nutrition mogą liczyć na pomoc w każdym obszarze, niezależnie od miejsca zamieszkania, wyznania czy sytuacji rodzinnej. Uważam, że na tym opiera się nasza siła, na spójnym rozumieniu celów i wzajemnym szacunku dla zdrowia, pracy i życia prywatnego.

Herbalife Nutrition zatrudnia około 11 000 pracowników na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę IAmHerbalifeNutrition.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji Biuro prasowe
2025-06-23 | 09:40

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Rynek pracy w Polsce nieustannie ewoluuje, dostosowując się do zmieniających się potrzeb gospodarki, społeczeństwa oraz kierunków rozwoju technologicznego. Choć
Praca Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
2025-06-20 | 11:00

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Szanowni Państwo, jako Związek Przedsiębiorców i Pracodawców razem z Panią Posłanką Izabelą Bodnar zapraszamy na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na
Praca Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja

Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.

Polityka

Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.