Herbalife Nutrition jednym z najlepszych amerykańskich pracodawców
Firma Herbalife Nutrition, światowy lider z branży odżywiania, została uznana za jednego z najlepszych amerykańskich pracodawców pod względem różnorodności według rankingu Forbes 2022 – znalazła się ponadto w pierwszej dziesiątce w kategorii branżowej obejmującej m.in. żywność oraz napoje. W lutym 2022 roku firma została również uznana przez Forbesa za jednego z najlepszych amerykańskich pracodawców średniej wielkości. Listę wyróżnionych firm można znaleźć na Forbes.com.
– Nasze zaangażowanie w różnorodność wynika z przekonania, że tworzenie naprawdę zróżnicowanego, sprawiedliwego i integracyjnego miejsca pracy wzmacnia nas jako organizację – wyjaśnia Everton Harris, Dyrektor ds. zasobów ludzkich Herbalife Nutrition. – Traktujemy swoje starania w tej kwestii jako element procesu stałego doskonalenia. Nagroda podkreśla nasze dążenie do bycia najlepszymi w swojej klasie pod względem tworzenia miejsca pracy sprzyjającego integracji.
Firma cały czas rozwija różne inicjatywy, między innymi przeprowadzając ankiety wśród pracowników i powołując Radę ds. Różnorodności, Równości i Integracji, której współprzewodniczą: dyrektor generalny John Agwunobi i dyrektor ds. zasobów ludzkich Everton Harris. Ponadto w 2018 roku firma uruchomiła swój pierwszy program wśród pracowników, Women in Leadership; obecnie prowadzi ich osiem: Black Life, Millennial Network, Multicultural Life, Proud Life, Vet Life, Women in Technology i Working Parents Life.
Choć firma została doceniona na rynku amerykańskim, przyjęta filozofia organizacji funkcjonuje w każdym kraju, również w Polsce. Jak wyjaśnia Konrad Szałkiewicz, Dyrektor Generalny Herbalife Nutrition na Polskę, Czechy i Słowację, integracja w różnorodności sprzyja tworzeniu wspierającego środowiska pracy – Naszych pracowników i Niezależnych Dystrybutorów łączy patrzenie w jednym kierunku, opartym na wartościach, takich jak wysoka jakość produktów oraz chęć pomagania ludziom w tworzeniu i utrzymywaniu zdrowych nawyków żywieniowych. Stworzyliśmy na rynku polskim silną organizację, w ramach której wspieramy się i pomagamy sobie dzięki różnorodnym inicjatywom. Spotykamy się regularnie online i offline, zaś wszystkie osoby zaangażowane we współpracę z Herbalife Nutrition mogą liczyć na pomoc w każdym obszarze, niezależnie od miejsca zamieszkania, wyznania czy sytuacji rodzinnej. Uważam, że na tym opiera się nasza siła, na spójnym rozumieniu celów i wzajemnym szacunku dla zdrowia, pracy i życia prywatnego. –
Herbalife Nutrition zatrudnia około 11 000 pracowników na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę IAmHerbalifeNutrition.com.

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.