Komunikaty PR

Herbapol odświeża swoją markę: rebranding i nowy logotyp

2024-07-30  |  13:20
Biuro prasowe

Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów Herbapol.

Zaufanie, Jakość, Wiarygodność

Herbapol od lat cieszy się niepodważalną reputacją w zakresie ziół i ekstraktów roślinnych. Kompetencje firmy w tej dziedzinie sprawiają, że konsumentki darzą kosmetyki Herbapol dużym kredytem zaufania, ceniąc je za ich jakość i wiarygodność. Decyzja o zmianie logotypu ma na celu jeszcze większe podkreślenie tych wartości, które są fundamentem marki.

Atrakcyjne opakowania, które działają na zmysły

Nowe opakowania kosmetyków Herbapol zostały zaprojektowane z myślą o estetyce i funkcjonalności. Atrakcyjny design wywołuje pozytywne skojarzenia i działa na zmysły – zarówno wzroku, jak i zapachu. Zgodnie z nową strategią, na opakowaniach kosmetyków nie będzie już nazwy Polana. Zamiast tego, wyeksponowane zostanie logo Herbapol z charakterystycznym zielonym liściem oraz powiększoną czcionką, co podkreśla jakość i autentyczność marki.

- Rynek kosmetyczny jest niezwykle konkurencyjny, ale siła i autentyczność marki Herbapol pozwoliły nam zyskać solidną pozycję. Przeprowadzone badania jasno wskazały, że Herbapol jest kluczowym czynnikiem sukcesu w segmencie kosmetyków. W związku z tym zmieniamy naszą komunikację – na produktach nie będzie już nazwy Polana, pozostaje sam zielony liść z logo Herbapol. Powiększyliśmy i wyeksponowaliśmy czcionkę, aby lepiej oddać nasze wartości. Część produktów już ma zmienione opakowania, a kolejne będą stopniowo wprowadzane na rynek – mówi Izabela Łuczak, Senior Brand Manager.

Wzmocnienie pozycji rynkowej

Herbapol jest przekonany, że te zmiany przyczynią się do dalszego wzrostu rozpoznawalności marki i umocnienia jej pozycji na rynku kosmetycznym. Nowe produkty z logotypem Herbapol stopniowo pojawiają się na półkach sklepów, oferując konsumentkom najwyższej jakości kosmetyki oparte na naturalnych składnikach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.