Herbapol odświeża swoją markę: rebranding i nowy logotyp
Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów Herbapol.
Zaufanie, Jakość, Wiarygodność
Herbapol od lat cieszy się niepodważalną reputacją w zakresie ziół i ekstraktów roślinnych. Kompetencje firmy w tej dziedzinie sprawiają, że konsumentki darzą kosmetyki Herbapol dużym kredytem zaufania, ceniąc je za ich jakość i wiarygodność. Decyzja o zmianie logotypu ma na celu jeszcze większe podkreślenie tych wartości, które są fundamentem marki.
Atrakcyjne opakowania, które działają na zmysły
Nowe opakowania kosmetyków Herbapol zostały zaprojektowane z myślą o estetyce i funkcjonalności. Atrakcyjny design wywołuje pozytywne skojarzenia i działa na zmysły – zarówno wzroku, jak i zapachu. Zgodnie z nową strategią, na opakowaniach kosmetyków nie będzie już nazwy Polana. Zamiast tego, wyeksponowane zostanie logo Herbapol z charakterystycznym zielonym liściem oraz powiększoną czcionką, co podkreśla jakość i autentyczność marki.
- Rynek kosmetyczny jest niezwykle konkurencyjny, ale siła i autentyczność marki Herbapol pozwoliły nam zyskać solidną pozycję. Przeprowadzone badania jasno wskazały, że Herbapol jest kluczowym czynnikiem sukcesu w segmencie kosmetyków. W związku z tym zmieniamy naszą komunikację – na produktach nie będzie już nazwy Polana, pozostaje sam zielony liść z logo Herbapol. Powiększyliśmy i wyeksponowaliśmy czcionkę, aby lepiej oddać nasze wartości. Część produktów już ma zmienione opakowania, a kolejne będą stopniowo wprowadzane na rynek – mówi Izabela Łuczak, Senior Brand Manager.
Wzmocnienie pozycji rynkowej
Herbapol jest przekonany, że te zmiany przyczynią się do dalszego wzrostu rozpoznawalności marki i umocnienia jej pozycji na rynku kosmetycznym. Nowe produkty z logotypem Herbapol stopniowo pojawiają się na półkach sklepów, oferując konsumentkom najwyższej jakości kosmetyki oparte na naturalnych składnikach.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prace nad unijnym budżetem po 2027 roku nabierają tempa. Projekt ma być gotowy w lipcu
W Parlamencie Europejskim głosowanie nad sprawozdaniem dotyczącym wieloletniego budżetu UE na lata 2028–2034. Uwzględnia ono stanowisko PE ws. priorytetów na kolejną perspektywę finansową, ale też struktury i zasobów budżetu. Priorytetem ma być m.in. kwestia obronności ze względu na globalne napięcia geopolityczne i wojnę w Ukrainie. Zdaniem europosła PiS w pracach nad wieloletnimi ramami finansowymi brakuje rzetelnej debaty o źródłach finansowania planowanych wydatków i konieczności szukania oszczędności. Obawia się przy tym niekorzystnych zmian w polityce spójności i polityce rolnej.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
PE pracuje nad zmianą rozliczania redukcji emisji CO2 dla nowych aut. Producenci mogą uniknąć wysokich kar

Na wtorkowym posiedzeniu Parlamentu Europejskiego posłowie zgodzili się w trybie pilnym procedować kwestię zmiany dotyczącej redukcji emisji CO2 dla nowych aut osobowych i dostawczych. Głosowanie w tej sprawie odbędzie się w czwartek 8 maja. Dzięki zmianie podejścia do obowiązku corocznej redukcji dwutlenku węgla producenci samochodów mogą uniknąć grożących im kar, które pewnie przełożyłyby się na wzrost cen dla klienta końcowego oraz na dalsze pogorszenie kondycji branży.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.