Herbapol Partnerem Komercyjnym filmu „Uwierz w Mikołaja”
„Uwierz w Mikołaja” to ekranizacja książkowego bestsellera Magdaleny Witkiewicz, na podstawie scenariusza Ilony Łepkowskiej, w reżyserii Anny Wieczur. W produkcji pojawia się cała plejada popularnych i lubianych aktorów zarówno młodego, jak i starszego pokolenia. To między innymi: Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Aleksandra Grabowska, Grzegorz Daukszewicz, Dorota Kolak, Cezary Żak, Mateusz Janicki czy Teresa Lipowska. W tym filmie świąteczne niespodzianki przeplatają się z pozytywnymi emocjami, ciepłymi uczuciami i humorem.
Partnerem Komercyjnym filmu jest Herbapol, który lokuje w nim także swoje produkty. – Marka Herbapol od lat towarzyszy polskim rodzinom w zimowym czasie – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager. – Nasze pełne smaku i aromatu owocowe i ziołowe herbatki to doskonały sposób, by cieszyć się wspólnymi chwilami i poczuć wyjątkową atmosferę świątecznych dni. A teraz, jako Partner Komercyjny filmu „Uwierz w Mikołaja”, możemy w dodatkowy sposób uprzyjemnić konsumentom oczekiwanie na święta. Zapraszamy zatem do kin i zachęcamy, by już teraz, wspólnie z Herbapolem, zasmakować w świątecznym klimacie!
Film „Uwierz w Mikołaja” można oglądać od 10 listopada w kinach w całym kraju, a w przyszłości we wszystkich kanałach streamingowych.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.