Herbatki ziołowe Zioła Mnicha w ofercie Herbapol – zdrowie zawarte w naturze
Zioła – naturalne bogactwo. Kiedyś skrzętnie uprawiane przez nasze babcie, dzisiaj równie chętnie po nie sięgamy dzięki ich unikatowemu smakowi. Właśnie z uwagi na to zapotrzebowanie konsumentów, w portfolio Herbapolu można znaleźć wiele herbatek ziołowych. Warto zwrócić uwagę na linię Zioła Mnicha, która powstała w wyniku połączenia wiedzy i długoletniego doświadczenia.
Herbatki ziołowe to odpowiedź na potrzeby współczesnych osób, dbających o stan swojego organizmu. W ich składzie znajdziemy specjalne mieszanki ziół, owoców i herbat, stworzone w trosce o zdrowie klientów marki Herbapol. Linia Zioła Mnicha to specjalnie dobrane składniki, naturalne kompozycje i polska receptura. To także szeroki wybór produktów – każdy konsument znajdzie odpowiednią herbatkę w zależności od swoich potrzeb.
W skład linii wchodzą herbatki takie jak:
- „NA ODCHUDZANIE - W trosce o sylwetkę” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga metabolizm i spalanie tłuszczów, ułatwiając tym samym utrzymanie prawidłowej masy ciała.
- „NA TRAWIENIE - W trosce o pracę jelit” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspiera przewód pokarmowy, wspomaga prawidłowe trawienie i pracę jelit.
- „NA CHOLESTEROL – W trosce o serce” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi i prawidłową pracę serca.
- „NA CUKIER - W trosce o poziom cukru” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu cukru we krwi.
- „NA OCZYSZCZANIE - W trosce o nerki” – która dzięki zawartym w niej składnikom korzystnie wpływa na funkcje eliminacyjne organizmu, szczególnie na usuwanie nadmiaru wody oraz zbędnych produktów przemiany materii z organizmu.
- „NA CIŚNIENIE - W trosce o krążenie” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego ciśnienia krwi i pracę serca, a także przyczynia się do spokojnego snu oraz psychicznego i fizycznego dobrego samopoczucia.
Herbatki ziołowe z linii Zioła Mnicha zawierają cenne składniki, takie jak m.in.: liść karczocha, owoc głogu, liść morwy białej, korzeń mniszka lekarskiego, len, ziele krwawnika. Składniki te wykazują dobroczynnie działanie na organizm.
Produkty z serii Zioła Mnicha są dostępne w sklepach stacjonarnych i na https://e-herbapol.com.pl/herbaty/herbaty-ziolowe/ziola-mnicha.
We wrześniu prowadzona była kampania promująca markę Zioła Mnicha. Jej celem jest budowanie świadomości marki wśród konsumentów oraz utrwalanie wizerunku Ziół Mnicha jako marki eksperckiej, doświadczonej i godnej zaufania. Kampania obejmuje takie media jak: YouTube, IPLA, Player, TVP VOD, a także magazyny kolorowe (Poradnik 50+, Przepis na Zdrowie, Życie na Gorąco, Twoje Imperium).
![Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_12717834,w_256,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców
Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?
![in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1150246300,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/anna-jimenez-calaf-ploq7ouq0fm-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii
30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.
Infrastruktura
Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/nexera-dofinansowanie-foto,w_133,r_png,_small.png)
W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.