Komunikaty PR

Herbatki ziołowe Zioła Mnicha w ofercie Herbapol – zdrowie zawarte w naturze

2020-10-19  |  16:00
Biuro prasowe

Zioła – naturalne bogactwo. Kiedyś skrzętnie uprawiane przez nasze babcie, dzisiaj równie chętnie po nie sięgamy dzięki ich unikatowemu smakowi. Właśnie z uwagi na to zapotrzebowanie konsumentów, w portfolio Herbapolu można znaleźć wiele herbatek ziołowych. Warto zwrócić uwagę na linię Zioła Mnicha, która powstała w wyniku połączenia wiedzy i długoletniego doświadczenia.

Herbatki ziołowe to odpowiedź na potrzeby współczesnych osób, dbających o stan swojego organizmu. W ich składzie znajdziemy specjalne mieszanki ziół, owoców i herbat, stworzone w trosce o zdrowie klientów marki Herbapol. Linia Zioła Mnicha to specjalnie dobrane składniki, naturalne kompozycje i polska receptura. To także szeroki wybór produktów – każdy konsument znajdzie odpowiednią herbatkę w zależności od swoich potrzeb.

W skład linii wchodzą herbatki takie jak:

  • „NA ODCHUDZANIE - W trosce o sylwetkę” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga metabolizm i spalanie tłuszczów, ułatwiając tym samym utrzymanie prawidłowej masy ciała.
  • „NA TRAWIENIE - W trosce o pracę jelit” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspiera przewód pokarmowy, wspomaga prawidłowe trawienie i pracę jelit.
  • „NA CHOLESTEROL – W trosce o serce” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi i prawidłową pracę serca.
  •  „NA CUKIER - W trosce o poziom cukru” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu cukru we krwi.
  •  „NA OCZYSZCZANIE - W trosce o nerki” – która dzięki zawartym w niej składnikom korzystnie wpływa na funkcje eliminacyjne organizmu, szczególnie na usuwanie nadmiaru wody oraz zbędnych produktów przemiany materii z organizmu.
  • „NA CIŚNIENIE - W trosce o krążenie” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego ciśnienia krwi i pracę serca, a także przyczynia się do spokojnego snu oraz psychicznego i fizycznego dobrego samopoczucia.

Herbatki ziołowe z linii Zioła Mnicha zawierają cenne składniki, takie jak m.in.: liść karczocha, owoc głogu, liść morwy białej, korzeń mniszka lekarskiego, len, ziele krwawnika. Składniki te wykazują dobroczynnie działanie na organizm.

Produkty z serii Zioła Mnicha są dostępne w sklepach stacjonarnych i na https://e-herbapol.com.pl/herbaty/herbaty-ziolowe/ziola-mnicha.

We wrześniu prowadzona była kampania promująca markę Zioła Mnicha. Jej celem jest budowanie świadomości marki wśród konsumentów oraz utrwalanie wizerunku Ziół Mnicha jako marki eksperckiej, doświadczonej i godnej zaufania. Kampania obejmuje takie media jak: YouTube, IPLA, Player, TVP VOD, a także magazyny kolorowe (Poradnik 50+, Przepis na Zdrowie, Życie na Gorąco, Twoje Imperium).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.