Hollywood Hair otworzyło swój dwunasty salon w Polsce
Hollywood Hair - renomowana firma włosowa specjalizująca się w profesjonalnym przedłużaniu włosów, która posiada własną markę kosmetyków do ich pielęgnacji i suplementów, otwiera kolejny salon - tym razem w Bydgoszczy. To trzynasty punkt działający pod szyldem firmy, w tym dwunasty w Polsce. To nie jedyna nowość. Hollywood Hair poszerzyło także swoją ofertę produktową i wprowadziło do niej tzw. włosy „instant”. W planach marki są: dalsze skalowanie biznesu zarówno w kraju, jak i za granicą oraz wypuszczenie na rynek innowacyjnej aplikacji, wykorzystującej sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości.
W odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi w zakresie przedłużania i pielęgnacji włosów, Hollywood Hair zdecydowało się na otwarcie swojego kolejnego punktu. Bydgoski salon jest dwunastym działającym pod szyldem marki w Polsce i trzynastym, jeśli chodzi o łączną liczbę salonów firmy (jeden z nich znajduje się w Hiszpanii).
- Otwarcie nowego salonu Hollywood Hair to nie tylko wyraz naszego zaangażowania w dostarczanie wyjątkowych usług, których oczekuje coraz więcej kobiet, ale też świadectwo zaufania, jakim obdarzają nas klientki, dzięki którym rośniemy w siłę. Wiem, że wiele pań czekało na nasz bydgoski salon. Chcąc wysłuchać ich głosu oraz widząc rosnące zapotrzebowanie na oferowane przez nas usługi, postanowiliśmy to zrobić. Jestem przekonana, że to nie jest nasze ostatnie słowo - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Hollywood Hair to nie tylko sieć salonów przedłużania włosów, ale również jedyna marka z własnymi produktami, kosmetykami i akcesoriami do nich oraz do skóry głowy. W jej portfolio znajduje się ponad sto produktów i stale prowadzoną są prace nad kolejnymi. Firma wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek, ruszyła ze sprzedażą tzw. włosów „instant”. To nowość, jakiej w Hollywood Hair jeszcze nie było. Jak dotąd z naturalnych włosów można było skorzystać wyłączenie w salonach marki i zakładane były one na stałe.
- Nowa kolekcja włosów to produkty, które można zamówić online, a klientki mogą założyć je sobie same, nie korzystając z usług salonów czy fryzjerów. Naszą misją jest to, aby każda kobieta dzięki naszym włosom, czuła się piękna i poprawiała tym samym swoją pewność siebie. Wiem, że nie każda osoba może pozwolić sobie na drogi zabieg przedłużania, dlatego alternatywą będą nasze włosy „instant”, dostępne dla każdego - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Nowa kolekcja włosów zawiera doczepiane kucyki i toppery (tupety) z włosów naturalnych w 20 odcieniach i różnych długościach (50, 60 i 70 cm). Będzie ona na bieżąco powiększana o kolejne rozwiązania i asortyment.
Hollywood Hair zamierza otwierać kolejne salony zarówno w Polsce, jak i za granicą. Celem marki jest to, aby stała się ona globalna i była niekwestionowanym liderem w branży przedłużania włosów nie tylko w kraju, ale i poza nim. W osiągnięciu planów ma pomóc ekspansja na rynku brytyjskim. Jeszcze w tym roku firma uruchomi swój pierwszy salon w Londynie. W ślad za tym - chce rozwinąć tam sieć salonów podobną do tej, funkcjonującej w Polsce.
Równolegle włosowa marka pracuje nad innowacyjną i jedyną tego typu aplikacją, która powstaje we współpracy z indyjską firmą DesignoWeb. Będzie to pierwsza aplikacja wykorzystująca sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości, w której m.in. każda osoba będzie mogła przedłużyć włosy i obejrzeć ten efekt w aplikacji z każdej strony. Już niebawem rozwiązanie zadebiutuje na rynku.
Jeszcze w tym roku Hollywood Hair otworzy dwa nowe salony w Polsce w dużych miastach wojewódzkich. Ich dokładna lokalizacja zostanie wkrótce ujawniona. Tylko w ubiegłym roku marka uruchomiła trzy nowe salony: w Szczecinie, Lublinie i Łodzi. Bydgoski salon jest pierwszym, otwartym w br.

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku
Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.
Finanse
Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.
Konsument
Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.