Komunikaty PR

Hollywood Hair otworzyło swój dwunasty salon w Polsce

2024-05-07  |  09:00
Biuro prasowe

Hollywood Hair - renomowana firma włosowa specjalizująca się w profesjonalnym przedłużaniu włosów, która posiada własną markę kosmetyków do ich pielęgnacji i suplementów, otwiera kolejny salon - tym razem w Bydgoszczy. To trzynasty punkt działający pod szyldem firmy, w tym dwunasty w Polsce. To nie jedyna nowość. Hollywood Hair poszerzyło także swoją ofertę produktową i wprowadziło do niej tzw. włosy „instant”. W planach marki są: dalsze skalowanie biznesu zarówno w kraju, jak i za granicą oraz wypuszczenie na rynek innowacyjnej aplikacji, wykorzystującej sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości.

W odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi w zakresie przedłużania i pielęgnacji włosów, Hollywood Hair zdecydowało się na otwarcie swojego kolejnego punktu. Bydgoski salon jest dwunastym działającym pod szyldem marki w Polsce i trzynastym, jeśli chodzi o łączną liczbę salonów firmy (jeden z nich znajduje się w Hiszpanii).

- Otwarcie nowego salonu Hollywood Hair to nie tylko wyraz naszego zaangażowania w dostarczanie wyjątkowych usług, których oczekuje coraz więcej kobiet, ale też świadectwo zaufania, jakim obdarzają nas klientki, dzięki którym rośniemy w siłę. Wiem, że wiele pań czekało na nasz bydgoski salon. Chcąc wysłuchać ich głosu oraz widząc rosnące zapotrzebowanie na oferowane przez nas usługi, postanowiliśmy to zrobić. Jestem przekonana, że to nie jest nasze ostatnie słowo - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Hollywood Hair to nie tylko sieć salonów przedłużania włosów, ale również jedyna marka z własnymi produktami, kosmetykami i akcesoriami do nich oraz do skóry głowy. W jej portfolio znajduje się ponad sto produktów i stale prowadzoną są prace nad kolejnymi. Firma wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek, ruszyła ze sprzedażą tzw. włosów „instant”. To nowość, jakiej w Hollywood Hair jeszcze nie było. Jak dotąd z naturalnych włosów można było skorzystać wyłączenie w salonach marki i zakładane były one na stałe.

- Nowa kolekcja włosów to produkty, które można zamówić online, a klientki mogą założyć je sobie same, nie korzystając z usług salonów czy fryzjerów. Naszą misją jest to, aby każda kobieta dzięki naszym włosom, czuła się piękna i poprawiała tym samym swoją pewność siebie. Wiem, że nie każda osoba może pozwolić sobie na drogi zabieg przedłużania, dlatego alternatywą będą nasze włosy „instant”, dostępne dla każdego - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Nowa kolekcja włosów zawiera doczepiane kucyki i toppery (tupety) z włosów naturalnych w 20 odcieniach i różnych długościach (50, 60 i 70 cm). Będzie ona na bieżąco powiększana o kolejne rozwiązania i asortyment.

Hollywood Hair zamierza otwierać kolejne salony zarówno w Polsce, jak i za granicą. Celem marki jest to, aby stała się ona globalna i była niekwestionowanym liderem w branży przedłużania włosów nie tylko w kraju, ale i poza nim. W osiągnięciu planów ma pomóc ekspansja na rynku brytyjskim. Jeszcze w tym roku firma uruchomi swój pierwszy salon w Londynie. W ślad za tym - chce rozwinąć tam sieć salonów podobną do tej, funkcjonującej w Polsce.

Równolegle włosowa marka pracuje nad innowacyjną i jedyną tego typu aplikacją, która powstaje we współpracy z indyjską firmą DesignoWeb. Będzie to pierwsza aplikacja wykorzystująca sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości, w której m.in. każda osoba będzie mogła przedłużyć włosy i obejrzeć ten efekt w aplikacji z każdej strony. Już niebawem rozwiązanie zadebiutuje na rynku.

Jeszcze w tym roku Hollywood Hair otworzy dwa nowe salony w Polsce w dużych miastach wojewódzkich. Ich dokładna lokalizacja zostanie wkrótce ujawniona. Tylko w ubiegłym roku marka uruchomiła trzy nowe salony: w Szczecinie, Lublinie i Łodzi. Bydgoski salon jest pierwszym, otwartym w br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.