Huawei na MWC 2023 tworzy „technologiczną oazę” i przedstawia innowacje
– Huawei CBG na targach Mobile World Congress 2023 w Barcelonie przedstawia swoje innowacyjne technologie, flagowe produkty oraz możliwości autorskiego ekosystemu mobilnego. Tematem przewodnim stoiska Huawei, zaprojektowanego na wzór flagowego sklepu, jest hasło: „Przewodnik po inteligentnym świecie”. Goście mają okazję odwiedzić niepowtarzalną „technologiczną oazę” Huawei, zapewniającą wciągające doświadczenia, gdzie inteligentna technologia płynnie łączy się z nowoczesnym stylem życia.
Podczas targów prezentowana jest szeroka gama różnorodnych, innowacyjnych produktów Huawei: smartfon o potężnych możliwościach – HUAWEI Mate 50 Pro, pierwszy na rynku pełnoprawny smartwatch 2 w 1 – HUAWEI WATCH Buds oraz wyjątkowy smartwatch HUAWEI WATCH GT Cyber. Organizowane są również wymiany wiedzy w zakresie technologii, przeprowadzane są pogłębione rozmowy z globalnymi partnerami branżowymi oraz zajmującymi się ekologią, a także przedstawiane są najnowsze innowacje i strategie na przyszłość.
– Huawei Consumer BG silnie zaznacza swoją obecność na MWC 2023 oraz podkreśla zaangażowanie w dostarczanie wysokiej wartości innowacyjnych doświadczeń i usług dla konsumentów na całym świecie, dzięki silnej marce, innowacyjnym technologiom i wysokiej jakości produktom – stwierdził Kevin Ho, COO Huawei Consumer BG, i dodaje – Podczas dalszego rozwoju, Huawei będzie się dzielić rezultatami prac rozwojowo-badawczych, jak również przedstawiać kolejne przełomowe produkty i usługi, którymi będą mogli cieszyć się użytkownicy na całym świecie.
Innowacje dla smartfonów – nie tylko HUAWEI Mate 50 Pro
W 2022 roku Huawei za sprawą przełomowego HUAWEI Mate Xs 2, świetnie przyjętego HUAWEI Mate 50 Pro i stylowej serii HUAWEI nova 10 utrzymał prym w obszarze innowacji dla smartfonów. Podczas MWC 2023 produkty te demonstrują możliwości Huawei w dziedzinie fotografii, technologii urządzeń składanych oraz umiejętności odpowiadania na potrzeby młodych użytkowników.
W HUAWEI Mate 50 Pro po raz pierwszy połączono przełomową regulowaną fizycznie 10‑stopniowową przysłonę z innowacyjnymi technologicznymi doświadczeniami na najwyższym poziomie. Ultralekki, ultrasmukły i wytrzymały HUAWEI Mate Xs 2 przeniósł pojęcie „telefon komórkowy ze składanym ekranem” na nowy poziom. Z kolei seria smartfonów HUAWEI nova 10 podbiła stawkę w dziedzinie fotografii selfie w smartfonach, umożliwiając tworzenie portretów z wykorzystaniem zbliżenia, filmów z ujęciami z dwóch kamer czy też możliwości wyszczególnienia obiektów przed aparatem.
Tematyka nieustannego rozwój zaawansowanej fotografii mobilnej od Huawei została także ujęta podczas salonu HUAWEI XMAGE, który odbył się 26 lutego w ramach targów MWC 2023. W jego trakcie pokazany został raport „HUAWEI XMAGE Trend Report 2023”, a zaproszeni eksperci dyskutowali nad jego wnioskami oraz analizowali ciągle zmieniające się relacje między technologią i twórcami.
Smartwatche, które ukazują kierunki rozwoju technologii ubieralnej
W minionym roku Huawei usprawnił doświadczenia użytkowania swoich produktów poprzez wdrażanie innowacji w projektowaniu, procesie produkcji oraz funkcjach sprzętu i oprogramowaniu. Na tegorocznym MWC Huawei demonstruje dwa nowatorskie rozwiązania w tej dziedzinie. Pierwszy to HUAWEI WATCH Buds, innowacyjne urządzenie łączące dwa urządzenia w jedno – smartwatch kryjący w sobie dokanałowe słuchawki bezprzewodowe. Drugi produkt, HUAWEI WATCH GT Cyber, oferuje możliwość szybkiej wymiany koperty połączonej z paskiem dzięki rozwiązaniu Quick-to-Change. Ułatwia to personalizację zegarka, zaspokajając zróżnicowane potrzeby młodych użytkowników i dając im możliwość lepszego wyrażania siebie.
Poza innowacjami sprzętowymi Huawei dokonał przełomu w możliwościach oprogramowania, dopracowując rozwiązania takie, jak HUAWEI TruSeen™, HUAWEI TruSport™ czy HUAWEI TruSleep™, zapewniające użytkownikom na całym świecie profesjonalny monitoring zdrowia i aktywności fizycznej.
Kompleksowa platforma czerpiąca korzyści z ekosystemu HMS
Dużą część przestrzeni podczas MWC 2023 zajmuje ekosystem Huawei Mobile Services (HMS), pokazujący deweloperom z całego świata swój pełen zakres możliwości. Począwszy od tworzenia aplikacji, poprzez dystrybucję, rozwój biznesowy, aż po monetyzację, HMS wspiera rozwój dzięki zaawansowanym usługom obejmującym pełen cykl życia.
AppGallery obsługuje już ponad 170 krajów i regionów na całym świecie, a miesięczna liczba jej aktywnych użytkowników sięga 580 milionów i ciągle wzrasta. Sklep wspiera partnerów w skutecznej dystrybucji poprzez zapewnienie wysokiej jakości zasobów i przestrzeni do promowania się, a także zaspokaja potrzeby konsumentów na różnorodne aplikacje niezbędne w cyfrowym życiu.
Partnerzy i twórcy mogą dotrzeć do ogromnej widowni liczącej nawet 100 milionów osób w 11 różnych kanałach. Platforma reklamowa Petal Ads umożliwia dostęp do ponad 53 000 kanałów medialnych na całym świecie, obejmujących ponad 190 branż i obsługujących ponad 730 milionów użytkowników urządzeń i aplikacji Huawei na całym świecie.
Zaangażowanie w badania i rozwój technologiczny oraz przewidywania stałego postępu w 2023 roku
Huawei jest globalnym liderem w liczbie zgłoszeń patentowych i osiąga imponujące wyniki w obszarze strategii własności intelektualnej. Według danych opublikowanych przez IFI CLAIMS Patent Services, dostawcę globalnych danych patentowych, Huawei w ciągu ostatnich dwóch lat odnotowywał stały wzrost liczby zgłoszeń patentowych. Awansował z 9. miejsca w 2020 r. na 4. w 2022 r. i stał się jednym z największych posiadaczy patentów na świecie – uzyskał 2836 patentów, co stanowi wzrost o 2%. W ciągu ostatniej dekady Huawei zainwestował ponad 845 mld RMB w wydatki na badania i rozwój. Firma posiada ponad 45 000 autoryzowanych rodzin patentów (ponad 110 000 osobnych patentów), których wartość jest ceniona przez branżę, z czego ponad 90% z nich to patenty na wynalazki.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.