IBA Group i Data Monsters zawierają partnerstwo
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
IBA Group, dostawca usług programistycznych oraz Data Monsters, partner firmy Nvidia specjalizujący się w dziedzinie sztucznej inteligencji, ogłosiły nawiązanie strategicznego partnerstwa. Współpraca pozwoli IBA Group poszerzyć swoje technologiczne możliwości poprzez wykorzystanie doświadczenia Data Monsters w rozwiązaniach opartych na Nvidia AI. Umowa obejmuje wszystkie kraje, w których oddziały ma IBA, w tym Polskę.
W ramach tego partnerstwa Grupa IBA będzie wspierać użytkowników w definiowaniu i wdrażaniu potencjalnych rozwiązań AI, integrować nowo opracowane aplikacje w infrastrukturze klienta oraz zapewniać wsparcie na wszystkich etapach testowania i wdrożenia, natomiast Data Monsters wniesie swoją wiedzę z dziedziny technologii AI opartych na systemach Nvidia. Połączenie 31-letniego doświadczenia technologicznego IBA Group oraz 15-letniego doświadczenia Data Monsters w zakresie sztucznej inteligencji oraz platform Nvidia, pozwoli dostarczać złożone rozwiązania AI dostosowane do potrzeb firm niezależnie od branży.
Każde większe zastosowanie sztucznej inteligencji wymaga znajomości zarówno technologii generatywnej AI, jak i złożonego środowiska IT klienta. IBA Group zajmuje się tą częścią projektów, które są związane z integracją AI w tym środowisku, a Data Monsters dostarcza wiedzę z zakresu GenAI. W rezultacie jesteśmy w stanie opracować rozwiązania GenAI dostosowane do konkretnych przedsiębiorstw. Dzięki Data Monsters, który ma status Elite Partner Nvidia, IBA Group oferuje klientom wdrażanie generatywnej AI na szeroką skalę w całej organizacji. – komentuje Tomasz Gołębiewski, Sales Director IBA Poland.
IBA Group specjalizuje się w implementacji rozwiązań IT dla klientów działających w sektorach o wysokim stopniu specjalizacji, takich jak branża naftowo-gazowa, telekomunikacja, energetyka, bankowość oraz wiele innych. Dla tych wymagających sektorów firma oferuje rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników, oparte na przemyślanych podejściach i rozwiązaniach dedykowanych. Firma od dłuższego czasu aktywnie działa na rynku rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji (AI), Automatyzacji Procesów Roboczych (RPA), integracji SAP oraz automatyzacji różnorodnych procesów biznesowych. Data Monsters, firma założona w Palo Alto w Kalifornii w 2009 r., koncentruje się na projektowaniu i wdrażaniu produktów AI.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.