Idea office spod kreski Iliard

Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Iliard z kolejną realizacją biurową
Link do zdjęć: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jIszDoUlCS05E9m8fQ?e=9UOc4o
Biura serwisowane i co-workingi biją rekordy popularności. Elastycznie dobierana powierzchnia biurowa, świetnie zlokalizowana stanowi remedium na zmiany, jakie nastąpiły na rynku pracy po okresie pandemii. Swoim nowym projektem Iliard Architecture & Interior Design po raz kolejny udowadnia, że projektowanie biur to jego równie silna kompetencja jak projektowanie hoteli.
Pomimo, że większość firm preferuje pracę w jej tradycyjnym modelu, to wszystko wskazuje na to, że praca zdalna na dobre zadomowiła się w naszej zawodowej rzeczywistości. Otwiera to szerokie pole do elastyczności w dobieraniu miejsca pracy nie tylko przez samych pracowników, którzy obecnie mogą pracować z praktycznie dowolnego miejsca na ziemi, ale także przez firmy, dla których obowiązujące wcześniej wieloletnie umowy na najem powierzchni biurowych stanowiły spory problem w świetle wciąż zmieniających się realiów prowadzenia działalności gospodarczej.
Lista projektów biurowych, zrealizowanych przez Iliard Architecture & Interior Design nie jest aż tak długa, jak tych realizowanych na rynku hotelowym, jednak to właśnie za projekt budynku biurowego V.Offices biuro otrzymało liczne międzynarodowe nagrody. Krakowski obiekt w 2019 roku zyskał miano najbardziej ekologicznego budynku w Europie, zdobywając certyfikację BREEAM na poziomie 98,87, co dotychczas na polskim rynku nie zostało pobite. Kolejne przestrzenie biurowe, wychodzące spod kreski architektów z Iliard pokazują, że ich kompetencje w obszarze projektowania budynków i ich wnętrz potrafią sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Tym razem architekci zaprezentowali biura serwisowane Idea Office, przygotowane w budynku przy ul. Josepha Conrada w Krakowie.
Idea Office to miejsce, w którym design spotyka się z praktycznością, umożliwiając firmom koncentrację na swoim biznesie w komfortowym i inspirującym otoczeniu, równocześnie zapewniając miejsca do współpracy i pracy projektowej. Serce projektu stanowi strefa wspólna, która jest miejscem wymiany pomysłów i relaksu przy kawie. Projektowanie przyciągających części wspólnych to jeden z dominujących obecnie trendów tworzenia miejsc integrujących, budujących społeczność, który jest szczególnie pożądany w przestrzeniach co-workingowych. Miejsca do wspólnego spędzania czasu stanowią magnes m.in. dla przedstawicieli pokolenia Z, dla którego ważna jest swobodna atmosfera w miejscu pracy, warunki do współpracy i interakcji, zamiast miejsc pracy o charakterze open space’ów. W tej części atmosferę przytulności i spokoju tworzą ciepłe akcenty ciemnego i jasnego drewna, miedziane dodatki, brązowe odcienie ścian oraz zieleń. Wokół niej zaplanowano indywidualne pokoje biurowe zapewniające skupienie i ciszę podczas pracy. W nich dominują stonowane odcienie szarości, grafitu i antracytu z żółtymi i pomarańczowymi akcentami, miękkie tkaniny obiciowe, naturalne drewno i akcenty zieleni dzięki naturalnym roślinom wypełniającym przestrzeń.
W tworzeniu tego wyjątkowego miejsca skupiliśmy się na dostarczeniu małym i średnim firmom przestrzeni, która nie tylko odzwierciedla nowoczesność, ale także zapewnia elastyczność, komfort i możliwość dostosowania do ich indywidualnych potrzeb – mówi Dominika Stygar, starszy lider zespołu projektów biurowych w Iliard. Zależało nam na połączeniu elegancji i jakości w częściach wspólnych i energii, jasności i lekkości w pokojach do pracy indywidualnej. Spokój i komfortowe warunki pracy w pokojach uzyskaliśmy ponadto wprowadzając stalowe konstrukcje przeszklonych ścian, co pozwoliło nadać im akcent postindustrialny.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.