Idea office spod kreski Iliard

Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Iliard z kolejną realizacją biurową
Link do zdjęć: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jIszDoUlCS05E9m8fQ?e=9UOc4o
Biura serwisowane i co-workingi biją rekordy popularności. Elastycznie dobierana powierzchnia biurowa, świetnie zlokalizowana stanowi remedium na zmiany, jakie nastąpiły na rynku pracy po okresie pandemii. Swoim nowym projektem Iliard Architecture & Interior Design po raz kolejny udowadnia, że projektowanie biur to jego równie silna kompetencja jak projektowanie hoteli.
Pomimo, że większość firm preferuje pracę w jej tradycyjnym modelu, to wszystko wskazuje na to, że praca zdalna na dobre zadomowiła się w naszej zawodowej rzeczywistości. Otwiera to szerokie pole do elastyczności w dobieraniu miejsca pracy nie tylko przez samych pracowników, którzy obecnie mogą pracować z praktycznie dowolnego miejsca na ziemi, ale także przez firmy, dla których obowiązujące wcześniej wieloletnie umowy na najem powierzchni biurowych stanowiły spory problem w świetle wciąż zmieniających się realiów prowadzenia działalności gospodarczej.
Lista projektów biurowych, zrealizowanych przez Iliard Architecture & Interior Design nie jest aż tak długa, jak tych realizowanych na rynku hotelowym, jednak to właśnie za projekt budynku biurowego V.Offices biuro otrzymało liczne międzynarodowe nagrody. Krakowski obiekt w 2019 roku zyskał miano najbardziej ekologicznego budynku w Europie, zdobywając certyfikację BREEAM na poziomie 98,87, co dotychczas na polskim rynku nie zostało pobite. Kolejne przestrzenie biurowe, wychodzące spod kreski architektów z Iliard pokazują, że ich kompetencje w obszarze projektowania budynków i ich wnętrz potrafią sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Tym razem architekci zaprezentowali biura serwisowane Idea Office, przygotowane w budynku przy ul. Josepha Conrada w Krakowie.
Idea Office to miejsce, w którym design spotyka się z praktycznością, umożliwiając firmom koncentrację na swoim biznesie w komfortowym i inspirującym otoczeniu, równocześnie zapewniając miejsca do współpracy i pracy projektowej. Serce projektu stanowi strefa wspólna, która jest miejscem wymiany pomysłów i relaksu przy kawie. Projektowanie przyciągających części wspólnych to jeden z dominujących obecnie trendów tworzenia miejsc integrujących, budujących społeczność, który jest szczególnie pożądany w przestrzeniach co-workingowych. Miejsca do wspólnego spędzania czasu stanowią magnes m.in. dla przedstawicieli pokolenia Z, dla którego ważna jest swobodna atmosfera w miejscu pracy, warunki do współpracy i interakcji, zamiast miejsc pracy o charakterze open space’ów. W tej części atmosferę przytulności i spokoju tworzą ciepłe akcenty ciemnego i jasnego drewna, miedziane dodatki, brązowe odcienie ścian oraz zieleń. Wokół niej zaplanowano indywidualne pokoje biurowe zapewniające skupienie i ciszę podczas pracy. W nich dominują stonowane odcienie szarości, grafitu i antracytu z żółtymi i pomarańczowymi akcentami, miękkie tkaniny obiciowe, naturalne drewno i akcenty zieleni dzięki naturalnym roślinom wypełniającym przestrzeń.
W tworzeniu tego wyjątkowego miejsca skupiliśmy się na dostarczeniu małym i średnim firmom przestrzeni, która nie tylko odzwierciedla nowoczesność, ale także zapewnia elastyczność, komfort i możliwość dostosowania do ich indywidualnych potrzeb – mówi Dominika Stygar, starszy lider zespołu projektów biurowych w Iliard. Zależało nam na połączeniu elegancji i jakości w częściach wspólnych i energii, jasności i lekkości w pokojach do pracy indywidualnej. Spokój i komfortowe warunki pracy w pokojach uzyskaliśmy ponadto wprowadzając stalowe konstrukcje przeszklonych ścian, co pozwoliło nadać im akcent postindustrialny.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.