IDnow uzyskuje nową linię kredytową w wysokości 60 mln euro
IDnow uzyskuje nową linię kredytową w wysokości 60 mln euro
Europejski dostawca usług potwierdzania tożsamości i tożsamości cyfrowej, IDnow, ogłasza podpisanie nowej linii kredytowej z funduszy i rachunków zarządzanych przez BlackRock, tym samym otrzymując dostęp do 60 milionów euro na rozwój.
Firma IDnow, która niedawno połączyła się z ARIADNEXT, wiodący europejski dostawca usług weryfikacji tożsamości i tożsamości cyfrowej, z powodzeniem uzyskała nową linię kredytową z funduszy i rachunków zarządzanych przez BlackRock, która zapewnia finansowanie w wysokości do 60 milionów euro. To umożliwi IDnow wzmocnienie istniejącej, wiodącej na rynku, platformy tożsamości. Firma zamierza wykorzystać kapitał do zwiększenia inwestycji w ramach szeregu inicjatyw strategicznych, w tym wprowadzenia nowych rozwiązań w zakresie potwierdzania tożsamości, dalszej ekspansji geograficznej i potencjalnych przejęć.
Firma IDnow, założona w 2014 roku w Monachium, oferuje kompleksowy pakiet rozwiązań
w zakresie weryfikacji tożsamości, adresując szeroki zakres krytycznych przypadków użycia, od niskiego do wysokiego poziomu pewności. IDnow obsługuje ponad 900 wiodących w branży klientów korporacyjnych w wielu sektorach, obejmując zasięgiem 195 krajów. Firma jest liderem technologicznym z zaawansowanymi możliwościami opartymi na sztucznej inteligencji oraz pionową platformą orkiestracji maksymalizującą konwersję i dokładność.
Andreas Bodczek, CEO IDnow stwierdził: "Jesteśmy dumni, że udało nam się pozyskać finansowanie na wsparcie celów biznesowych IDnow, polegających na dalszym rozwoju firmy. Pozyskanie linii kredytowej od BlackRock, odzwierciedla ich wysokie zaufanie do siły naszego biznesu. Finansowanie pojawia się w idealnym momencie dla IDnow, aby kontynuować napędzanie naszej ambitnej strategii wzrostu i cieszymy się na współpracę z BlackRock".
Joe Lichtenberger, dyrektor finansowy IDnow, dodał: "Ten instrument finansowania jest zwieńczeniem pasma sukcesów handlowych, które napędzają silny wzrost IDnow. Instrument ten pozwoli nam na kontynuację inwestycji w nasze obszary wzrostu. BlackRock jest świetnym partnerem dla IDnow na przyszłość".

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.