IDZIE LATO. SYMPATYCZNE ZWIERZAKI STWORZONE PRZEZ AI W KAMPANII NOCOWANIE.PL
Niezdecydowane rysie, żabka szukająca basenu czy lis sprytnie wypatrujący co lepsze oferty – ruszyła kampania „Idzie lato z Nocowanie.pl". Przy wsparciu animowanych bohaterów – sympatycznych zwierzątek wygenerowanych przez AI, akcja ma zmieniać podejście Polaków do planowania letniego wypoczynku.
Celem kampanii „Idzie lato z Nocowanie.pl”, która potrwa do końca czerwca, jest zachęcenie turystów do wcześniejszej rezerwacji noclegów na wakacje i pokazanie, w jaki sposób można skorzystać z szerszej oferty dostępnych możliwości. Głównie w Polsce, ale również w Chorwacji, tak popularnej wśród polskich urlopowiczów.
– Od kilku sezonów obserwujemy, że Polacy zostawiają decyzję o wakacyjnym wyjeździe na ostatnią chwilę, szczególnie, gdy rozważają wypoczynek w kraju. W ten sposób często sami pozbawiają się możliwości korzystania z najatrakcyjniejszych ofert – podkreśla Marta Lemberska, Brand Manager Nocowanie.pl. – Naszą kampanią chcemy zmienić podejście do planowania letniego wypoczynku. Pomagają nam w tym sympatyczni bohaterowie, czyli zwierzaki zaprojektowane przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. To one przekonywać będą podróżników do wcześniejszej rezerwacji i podpowiedzą, jak wyszukiwać propozycje najlepiej dostosowane do indywidualnych potrzeb – wyjaśnia.
Wykorzystująca storytelling kampania „Idzie lato z Nocowanie.pl” nie tylko promuje nowe podejście do rezerwacji, ale też pomaga wyszukać atrakcyjne oferty noclegowe w malowniczych zakątkach Polski, odczarowując utrwalane przez ostatnie lata negatywne stereotypy, dotyczące wypoczynku w kraju.
Opowieść o perypetiach sympatycznych zwierzaków – niedźwiedzi, jeży, borsuków czy ośmiornicy nie tylko uatrakcyjnia sam proces rezerwacji, ale także ułatwia wyobrażenie sobie i zaplanowanie idealnego urlopu. Animowani bohaterowie nie tylko rezerwują noclegi, ale również biorą udział w całym procesie planowania wyjazdu – od wyboru kierunku po potwierdzenie pobytu.
– W ten sposób nie tylko sam wyjazd, ale także jego planowanie może stać się rodzinną przygodą – podkreśla Marta Lemberska. – Nocowanie.pl jest największym polskim serwisem rezerwacyjnym i jednocześnie jedną z najczęściej odwiedzanych witryn turystycznych, nic więc dziwnego, że w kreowanie letniej kampanii zaprzęgliśmy najnowocześniejsze narzędzia, takie jak sztuczna inteligencja – wyjaśnia.
Dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania w serwisie Nocowanie.pl i przy wsparciu bohaterów kampanii, użytkownicy mogą filtrować oferty noclegów pod kątem swoich potrzeb, bez względu na to czy wakacje planuje duża rodzina, para ceniąca wygodę czy singiel, poszukujący aktywnych form wypoczynku.
– Obecny w kreacjach symbol literki „N” to nie tylko nawiązanie do identyfikacji wizualnej naszego serwisu, ale też gwarancja jakości i autentyczności. Wybierający miejsce na wakacje przez Nocowanie.pl, mają pewność, że korzystają z oferty sprawdzonej i polecanej przez innych podróżników – dopowiada Marta Lamberska i dodaje, że Nocowanie.pl umożliwia wyszukiwanie spośród 22,5 tysiąca obiektów w Polsce, w tym blisko 10 tysięcy do rezerwacji online. Akcja wspierać będzie też użytkowników planujących wyjazd do Chorwacji, w której serwis oferuje ponad 26 tysięcy obiektów z możliwością rezerwacji online.
Kampania ukierunkowana na budowanie świadomości marki w tym najważniejszym dla branży okresie, jakim jest czas przed wysokim sezonem, została stworzona wewnętrznie, przez dział marketingu Nocowanie.pl, bez wsparcia agencji zewnętrznych. Realizowana będzie w Internecie – w kanałach własnych Nocowanie.pl oraz w największych portalach horyzontalnych i informacyjnych, takich jak wp.pl, onet.pl, interia.pl, dziennik.pl, gazeta.pl, radiozet.pl, rmf24.pl, se.pl czy tvn.pl.

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.