Komunikaty PR

iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS

2024-07-01  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

iiyama zapowiada nową serię gamingowych monitorów z klanu Red Eagle wyposażonych w 180Hz matrycę Fast IPS o superszybkim czasie reakcji plamki wynoszącym zaledwie 0,2 ms (MPRT).

Nowa seria składa się trzech modeli: G-Master G(B)2470HSU-B6, G-Master G(B)2770HSU-B6 oraz G-Master GB2770QSU-B6. Wszystkie monitory posiadają matrycę Fast IPS, która zapewnia pełne pokrycie standardu sRGB, wierne odwzorowanie kolorów i szerokie kąty widzenia, a także niesamowity czas reakcji na ruchomy obraz (MPRT) wynoszący 0,2 ms.

Wraz z częstotliwością odświeżania 180Hz przekłada się to na wyraźny obraz nawet w trakcie najbardziej dynamicznych potyczek. Technologia synchronizacji adaptacyjnej (Adaptive Sync) eliminuje zacinanie i rozrywanie obrazu, gwarantując płynny obraz niezależnie od liczby klatek wyświetlanych na sekundę. To idealne połączenie, aby cieszyć się rozgrywką w ulubionych produkcjach!

Nowe monitory Red Eagle oferują także funkcję Black Tuner (pozwala na regulowanie jasności i dostosowanie poziomu czerni, by lepiej widzieć przeciwników w zacienionych obszarach) i możliwość wyboru predefiniowanych trybów obrazu, dedykowanych konkretnym gatunkom gier. Na pokładzie znajdują się też wbudowane głośniki o mocy 2x 2W, a warianty oznaczone jako GB pozwalają na swobodną regulację podstawy, umożliwiając dostosowanie pozycji ekranu do własnych preferencji. Niewątpliwym atutem nowych gamingowych monitorów marki iiyama jest także hub USB składający się z czterech portów USB 3.2 Gen 1.

Nowości iiyama dostępne są w dwóch rozmiarach: 24” oraz 27”. Większe modele dostępne są zarówno z panelem o rozdzielczości Full HD (1920×1080 pikseli), w postaci G(B)2770HSU-B6 Red Eagle, jak i QHD (2560×1440 pikseli) - G-Master GB2770QSU-B6 Red Eagle, oferując jeszcze ostrzejszy obraz o większej powierzchni roboczej.

Nowości iiyama trafią do sprzedaży w przyszłym miesiącu, a ich sugerowane ceny prezentują się następująco:

  • G-Master GB2770HSU-B6 Red Eagle - 899 zł
  • G-Master GB2770QSU-B6  Red Eagle - 1299 zł
  • G-Master G2470HSU-B6  Red Eagle - 669 zł
  • G-Master G2770HSU-B6  Red Eagle - 839 zł
  • G-Master GB2470HSU-B6  Red Eagle - 749 zł
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.