iiyama prezentuje serię 39 - nowe ekrany dotykowe PCAP ze wsparciem systemu iisi
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
iiyama, światowy lider rynku monitorów, prezentuje monitory wielkoformatowe z nowej serii 39. Te wielofunkcyjne interaktywne wyświetlacze PCAP, które zaprojektowano z myślą o kreatywnych przestrzeniach i udostępnianiu treści, dostarczają wysoką jakość obrazu i swobodę systemu operacyjnego Android.
Najwyższa jakość obrazu
Aby zaspokoić wymagania na profesjonalne wyświetlacze wykorzystywane w trudnych warunkach, wielkoformatowe monitory z serii 39 zapewniają najwyższą jakość obrazu. Zastosowane w nich panele IPS zapewniają żywe, naturalnie odwzorowane i przyjemne dla oka kolory, od których trudno oderwać wzrok - niezależnie od tego, pod jakim kątem je oglądamy. Wysoka rozdzielczość 4K (3840 × 2160 pikseli) gwarantuje z kolei wyraźny i szczegółowy obraz, nawet z bardzo bliskiej odległości.
Wszechstronność dla profesjonalnego zastosowania
Ciesz się wszechstronnym interaktywnym wyświetlaczem, który łączy w sobie najlepsze cechy ekranu dotykowego w technologii PCAP. Precyzyjna dotykowa obsługa, możliwość instalowania dowolnych androidowych aplikacji oraz dopracowane wzornictwo - seria 39 to funkcjonalne narzędzie stworzone dla każdej nowoczesnej przestrzeni biurowej, sklepu czy interaktywnego kiosku.
Najwyższej jakości interaktywne doświadczenia i swoboda użytkowania
Dzięki możliwości instalacji w poziomie lub pionie i pracy w trybie 24/7, nowe monitory iiyama z serii 39 idealnie sprawdzą się w handlu, ale również małych salach konferencyjnych typu huddle. Wbudowany system operacyjny Android oraz MediaPlayer zapewniają dużą elastyczność i zachęcają użytkowników do interaktywnej komunikacji.
Seria 39 dostępna jest w pięciu rozmiarach: 32" (ProLite TF3239AS-B1AG), 43" (ProLite TF4339AS-B1AG), 50" (ProLite TF5039AS-B1AG), 55" (ProLite TF5539AS-B1AG i) oraz 65" (ProLite TF6539AS-B1AG). Tak szeroki wybór pozwala na dopasowanie sprzętu do potrzeb różnych użytkowników, zwłaszcza że wyświetlacze dostępne są nie tylko w czarnej, ale i białej wersji kolorystycznej.
Najważniejsze cechy:
iiSignage² CMS to nasza platforma do zarządzania treściami digital signage, która umożliwia ich łatwą prezentację oraz bezpieczne zarządzanie wyświetlaczami. System do zarządzania treścią (CMS) daje całkowitą kontrolę nad reklamą i wyświetlanym przekazem, w sposób całkowicie zdalny i bezpieczny.
Preinstalowana aplikacja EShare pozwala udostępniać, przesyłać strumieniowo i edytować treści z dowolnego urządzenia bezpośrednio na ekranie i przekształcić spotkania zespołu w szybką i bezproblemową sesję interaktywną.
Technologia dotykowa pojemnościowa gwarantuje nie tylko precyzję i doskonałą jakość obrazu, ale też trwałość i odporność na zarysowania. Co więcej, ewentualne zarysowania ekranu nie mają wpływu na działanie funkcji dotykowej. Panel rozpoznaje dotyk wykonywany palcem (także w rękawiczce lateksowej) lub specjalnym rysikiem.
System operacyjny Android sprawia, że z łatwością można dostosować ekran do własnych potrzeb, instalując na nim dedykowane aplikacje, jak Whiteboard, Przeglądarka czy programy biurowe.
FailOver to funkcja, która automatycznie wykrywa źródła wejściowe. Gdy nie ma sygnału na domyślnym wejściu, automatycznie przełączy się na następne dostępne wejście. FailOver pozwala klientom nadać priorytet wielu wejściom (w tym przeglądarkom, odtwarzaczom multimediów i niestandardowym) i sprawia, że treści są zawsze aktywnie wyświetlane.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.