Komunikaty PR

iiyama przedstawia nowe wielkoformatowe monitory z serii ProLite 65

2024-06-03  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

iiyama, światowy lider rynku monitorów, rozszerza swoją ofertę o nowe wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii ProLite 65 z jasnymi ekranami zapewniającymi świetną komunikację oraz żywy obraz nawet w trudnych warunkach.

 

iiyama rozszerza swoją linię profesjonalnych wyświetlaczy Digital Signage o serię 65, która obejmuje modele w rozmiarze od 43 do 86 cali (ProLite LH4365UHSB-B1, ProLite LH5065UHSB-B1AG, ProLite LH5565UHSB-B1, ProLite LH6565UHSB-B1, ProLite LH7565UHSB-B1 i ProLite LH8665UHSB-B1). Wszystkie monitory z tej serii mogą się pochwalić bardzo smukłą konstrukcją, niezwykle wysokimi poziomami jasności do 800 cd/m² i rozdzielczością 4K (Ultra HD), która z pewnością przykuje uwagę widowni. 

 

Wyświetlacze mogą pracować w orientacji poziomej lub pionowej, nawet 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, co ma niebagatelne znaczenie w środowisku reklamowym. Ich wszechstronność pozwala na dostosowanie do potrzeb dowolnej branży, a wbudowany system operacyjny Android 11 łatwe dopasowanie wyświetlacza do własnych preferencji i płynne uruchamianie aplikacji zewnętrznych firm, w tym wielu platform CMS.

 

Wbudowany system iiSignage2 (Content Management System) zapewnia kontrolę nad komunikatami i reklamami w sposób całkowicie zdalny i bezpieczny. Na szczególną uwagę zasługuje też funkcja FailOver, która automatycznie wykrywa źródła wejściowe i gdy nie ma sygnału na domyślnym wejściu, automatycznie przełącza się na następne dostępne wejście. Pozwala ona także nadać priorytet wielu wejściom, jak przeglądarki czy odtwarzacze multimediów i gwarantuje, że treści są zawsze aktywnie wyświetlane. Wbudowany (i demontowalny) moduł WiFi sprawia zaś, że seria jest gotowa również do zdalnego dostarczania treści za pośrednictwem sieci.

 

Monitory posiadają wbudowane głośniki o dużej mocy (2x 10W) oraz złącza USB umożliwiające uruchamianie i odtwarzanie treści z zewnętrznych nośników. Aplikacja EShare pozwala na łatwe tworzenie pomysłów i efektywną współpracę w przedsiębiorstwie lub szkole, obsługując bezprzewodowe udostępnianie łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej.

Seria ProLite 65 to łatwe w obsłudze i skuteczne narzędzie profesjonalne, pozwalające przyciągnąć uwagę odbiorców.

 

Dostępność

Nowe wielkoformatowe monitory iiyama są już dostępne u partnerów firmy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.