Immersion Games zadebiutuje na rynku NewConnect już 13 września
Giełda Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie wyznaczyła pierwszy dzień notowań akcji producenta gier VR – Immersion Games S.A. Debiut na rynku NewConnect nastąpi 13 września. Do obrotu trafi łącznie 520 000 akcji zwykłych na okaziciela serii A i D, o wartości nominalnej 1,00 zł za każdą akcję. W sierpniu spółka wydała swój największy tytuł Disc Ninja. Projekt dostępny jest w wersji na gogle VR Oculus Quest, należące do Facebooka. Immersion Games to także spółka zależna światowej klasy marki Immersion, autora kosmicznej aplikacji Mission to Mars AR.
- Dołączenie do grona spółek publicznych jest jednym z kluczowych założeń przyjętych w strategii rozwoju Immersion Games. Liczymy na to, że debiut na NewConnect umożliwi nam dotarcie do szerokiego grona partnerów biznesowych oraz inwestorów, także tych zagranicznych – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.
Rolę doradcy w procesie upublicznienia spółki Immersion Games S.A. pełni Navigator Capital S.A.
5 sierpnia odbyła się premiera największego projektu studia pt. Disc Ninja. Gra w wirtualnego disc golfa trafiła w ręce użytkowników gogli VR Oculus Quest i Oculus Quest 2. Tytuł VR osadzony jest w estetyce feudalnej Japonii i kładzie mocny nacisk na sferę wizualną produkcji, oferując zapierającą dech w piersiach grafikę. W grze użytkownicy pokonują kilkanaście rozbudowanych tras, jakich sympatycy tego popularnego sportu nie znajdą nigdzie indziej. Rozgrywka oferuje dużą grywalność, poprzez różne tryby zabawy, w tym możliwość wspólnego grania w cztery osoby na jednej mapie.
- Szukaliśmy oryginalnego pomysłu na grę VR, która byłaby prosta do nauczenia się, ale jednocześnie stanowiła dla graczy wyzwanie. Wydaje nam się, że Disc Ninja świetnie wpisuje się w te kryteria. To produkcja skierowana do szerokiej rzeszy graczy - fanów zarówno gier przygodowych, taktycznych, jak i sportowych – informuje Bartosz Rosłoński. – Od razu po premierze gry rozpoczęliśmy pracę nad jej pierwszymi uaktualnieniami i rozwinięciami. Ze względu na to, że koncentrujemy się m.in. na sportowych doświadczeniach, wprowadziliśmy nowe ustawienia ułatwiające organizację tzw. mini-turniejów. W aktualizacji dodaliśmy też nowy tryb gry, jakim jest wyścig – dodaje Rosłoński.
Immersion Games pracuje również nad kontynuacją przygodowej serii Extreme Escape. To interaktywne przygody inspirowane prawdziwymi historiami przetrwania w ekstremalnych sytuacjach. Tytuł będzie łączył w sobie elementy survivalu z łamigłówkami znanymi z popularnych escape roomów.
Środki na realizację bieżących projektów studia pochodzą z przeprowadzonych na przełomie roku prywatnych emisji akcji Immersion Games. Wówczas spółka pozyskała od inwestorów instytucjonalnych oraz indywidualnych łącznie 4,5 mln zł.
– Dążymy do tego, aby nasze autorskie tytuły docelowo dostępne były nie tylko w Oculus Store, ale i na innych popularnych platformach – podsumowuje CEO Immersion Games.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.