Immersyjny pokaz sztuk wizualnych na suficie warszawskiej Promenady
Warszawskie centrum handlowe Promenada po raz kolejny wyznacza standardy w branży retail, tworząc specjalną przestrzeń dla pokazów sztuki cyfrowej Promenada Digital Art Space. Na głównej alei wewnątrz budynku zainstalowany został ekran LED o powierzchni 117 m², największy w Polsce do tego rodzaju pokazów. Ekran zlokalizowany na suficie i ścianie, tworzy jednolitą przestrzeń multimedialną, która zmienia funkcję tradycyjnej powierzchni handlowej w interaktywną platformę rozrywkową.
Kluczem do tworzenia nowoczesnego centrum handlowego jest nie tylko podążanie za trendami, ale wręcz ich kreowanie. To niewątpliwie charakteryzuje warszawską Promenadę, która sięga po innowacyjne pomysły i wychodzi poza sztampowe podejście do rozrywki w obiektach handlowych. Jednym z najbardziej imponujących przejawów tej strategii jest stworzenie Promenada Digital Art Space z jedyną w Polsce instalacją immersyjną wewnątrz centrum handlowego z ekranem LED, będącym nośnikiem dla wyjątkowych pokazów multimedialnych 3D.
Nowoczesny ekran znajduje się na parterze, na głównym pasażu Promenady i obejmuje zarówno sufit, jak i ścianę, tworząc jedną, dynamiczną powierzchnię przeznaczoną do wyświetlania treści multimedialnych. Ta niebagatelna platforma multimedialna ma wymiar ponad 16 metrów długości i ponad 7 szerokości o powierzchni 117m2 składa się z 2288 matryc P2,5, 306 zasilaczy i 240 kart odbiorczych! Dzięki tej instalacji centrum handlowe oferuje odwiedzającym zupełnie nowy sposób interakcji z przestrzenią handlową.
– Naszym celem jest tworzenie emocjonujących doświadczeń zakupowych, które pozytywnie wpływają na odwiedzających Promenadę. Wykorzystanie zaawansowanych technologii audiowizualnych otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie interakcji z klientami. Promenada Digital Art Space to innowacyjna przestrzeń, która pozwala na realizację angażujących wydarzeń – od wyjątkowych prezentacji sztuki cyfrowej po niestandardowe kampanie marketingowe, co bezpośrednio przekłada się na wartość dodaną dla naszych partnerów biznesowych. Już teraz zapraszamy na premierowy pokaz w pełni stworzony w technologii 3D, przygotowany przez polskich twórców specjalnie pod przestrzeń Promenady. „Podróż przez naturę” to spektakularne dzieło cyfrowe, które przeniesie widzów w wirtualną podróż po kosmosie oraz tętniących życiem oceanach i lądach, oferując immersyjne wrażenia na poziomie światowej klasy produkcji. To pierwsze z wielu planowanych wydarzeń w naszej nowoczesnej przestrzeni – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Promenada, G City.
Rozwiązania takie, jak instalacja ekranu LED w Promenadzie to wyraźny sygnał, że przyszłość retailu opiera się na integracji technologii z codziennym doświadczeniem konsumentów. Nowoczesne ekrany multimedialne, oparte na technologii LED, pozwalają centrom handlowym na tworzenie spersonalizowanych kampanii, które przyciągają klientów i zwiększają lojalność.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.