Immersyjny pokaz sztuk wizualnych na suficie warszawskiej Promenady
Warszawskie centrum handlowe Promenada po raz kolejny wyznacza standardy w branży retail, tworząc specjalną przestrzeń dla pokazów sztuki cyfrowej Promenada Digital Art Space. Na głównej alei wewnątrz budynku zainstalowany został ekran LED o powierzchni 117 m², największy w Polsce do tego rodzaju pokazów. Ekran zlokalizowany na suficie i ścianie, tworzy jednolitą przestrzeń multimedialną, która zmienia funkcję tradycyjnej powierzchni handlowej w interaktywną platformę rozrywkową.
Kluczem do tworzenia nowoczesnego centrum handlowego jest nie tylko podążanie za trendami, ale wręcz ich kreowanie. To niewątpliwie charakteryzuje warszawską Promenadę, która sięga po innowacyjne pomysły i wychodzi poza sztampowe podejście do rozrywki w obiektach handlowych. Jednym z najbardziej imponujących przejawów tej strategii jest stworzenie Promenada Digital Art Space z jedyną w Polsce instalacją immersyjną wewnątrz centrum handlowego z ekranem LED, będącym nośnikiem dla wyjątkowych pokazów multimedialnych 3D.
Nowoczesny ekran znajduje się na parterze, na głównym pasażu Promenady i obejmuje zarówno sufit, jak i ścianę, tworząc jedną, dynamiczną powierzchnię przeznaczoną do wyświetlania treści multimedialnych. Ta niebagatelna platforma multimedialna ma wymiar ponad 16 metrów długości i ponad 7 szerokości o powierzchni 117m2 składa się z 2288 matryc P2,5, 306 zasilaczy i 240 kart odbiorczych! Dzięki tej instalacji centrum handlowe oferuje odwiedzającym zupełnie nowy sposób interakcji z przestrzenią handlową.
– Naszym celem jest tworzenie emocjonujących doświadczeń zakupowych, które pozytywnie wpływają na odwiedzających Promenadę. Wykorzystanie zaawansowanych technologii audiowizualnych otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie interakcji z klientami. Promenada Digital Art Space to innowacyjna przestrzeń, która pozwala na realizację angażujących wydarzeń – od wyjątkowych prezentacji sztuki cyfrowej po niestandardowe kampanie marketingowe, co bezpośrednio przekłada się na wartość dodaną dla naszych partnerów biznesowych. Już teraz zapraszamy na premierowy pokaz w pełni stworzony w technologii 3D, przygotowany przez polskich twórców specjalnie pod przestrzeń Promenady. „Podróż przez naturę” to spektakularne dzieło cyfrowe, które przeniesie widzów w wirtualną podróż po kosmosie oraz tętniących życiem oceanach i lądach, oferując immersyjne wrażenia na poziomie światowej klasy produkcji. To pierwsze z wielu planowanych wydarzeń w naszej nowoczesnej przestrzeni – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Promenada, G City.
Rozwiązania takie, jak instalacja ekranu LED w Promenadzie to wyraźny sygnał, że przyszłość retailu opiera się na integracji technologii z codziennym doświadczeniem konsumentów. Nowoczesne ekrany multimedialne, oparte na technologii LED, pozwalają centrom handlowym na tworzenie spersonalizowanych kampanii, które przyciągają klientów i zwiększają lojalność.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.