Impel z nowymi usługami do walki z koronawirusem
Rynek usług w obliczu epidemii stanął przed dużym wyzwaniem. Zmiana potrzeb i priorytetów wśród klientów zrodziła konieczność szybkiego przeorganizowania modelu pracy, dostosowania się do aktualnych wymogów i stworzenia nowych produktów. Impel – lider rynku usług outsourcingowych w Polsce – rozszerzył ofertę i wprowadził nowe rozwiązania wspierające instytucje oraz przedsiębiorstwa w walce z epidemią koronawirusa.
Dezynfekcja pomieszczeń i budynków
Elementem ochrony przed zakażeniem SARS-CoV-2 jest dezynfekowanie wszelkiego rodzaju powierzchni, pomieszczeń i całych budynków oraz miejsc w przestrzeni publicznej. Impel dzięki doświadczeniu w realizowanych na co dzień usługach, związanych z techniczną obsługą nieruchomości, oferuje przedsiębiorstwom i instytucjom m.in. mycie oraz dezynfekcję powierzchni metodami manualnymi, jak również dezynfekcję pomieszczeń poprzez zamgławianie lub ozonowanie. Firma wprowadziła także usługę mierzenia temperatur pracownikom przed wejściem do zakładów pracy czy biurowców. Impel to również dostawca usług rekrutacyjnych dla firm. Spółka Grupy specjalizująca się w tym obszarze oferuje dziś usługę rekrutacji ad-hoc. Firma w ciągu max. 2 dni zapewnia pracowników na stanowiska produkcyjne, logistyczne czy do prac pomocniczych na terenie całej Polski. Dodatkowo przy rekrutacji cudzoziemców zapewnione jest wsparcie merytoryczne oraz dokumentacja wymagana do bezpośredniego zatrudnienia.
Bezpieczeństwo pracy zdalnej
Zadbanie o bezpieczeństwo systemów teleinformatycznych, na których pracują zdalnie pracownicy, to teraz jedna z podstawowych potrzeb wielu organizacji. Z tego powodu w pakiecie Grupy Impel dostępna jest usługa monitorowania stacji roboczych, czyli stacji komputerów służbowych, jak i prywatnych mających zdalny dostęp do infrastruktury klienta. Monitoring może objąć kluczowe zasoby i procesy, takie jak płatności, dane kadrowe czy internetowe systemy obsługi klienta. W ten sposób wykrywane są różnego rodzaju nieprawidłowości, anomalie, próby ataków hakerskich i inne działania będące zagrożeniem dla przedsiębiorstw.
Nowy wymiar dotychczasowych usług
Wraz z wprowadzeniem nowych usług, Impel rozszerza i dostosowuje również te, świadczone na co dzień, które dziś stały się kluczowe dla sprawnego i efektywnego funkcjonowania wielu przedsiębiorstw, instytucji czy placówek medycznych.
- Impel jest obecny w ponad 100 szpitalach, także jednoimiennych, gdzie realizowana jest usługa opieki przy pacjencie. Dodatkowo personel Grupy utrzymuje czystość, zarządza techniką i bezpieczeństwem dostępu czy prowadzi kuchnię szpitalną, która dostarcza wyżywienie pacjentom chorującym na COVID-19. Oferujemy także szereg innych usług, które dziś nabrały nowego znaczenia. Dla jednego z naszych klientów – sieci detalicznej – realizujmy m.in. usługę dezynfekcji koszyków ręcznych oraz metalowych w ponad 1500 sklepach. Dzięki doświadczeniu i zasobom naszej firmy możemy zarówno wprowadzać nowe, jak i dostosowywać i rozszerzać dotychczasowe usługi do potrzeb naszych klientów i wymogów związanych z epidemią koronawirusa – podkreśla Jakub Dzik, wiceprezes zarządu Impel S.A.
Więcej informacji na www.impel.pl
Działania Grupy Impel w czasie epidemii koronawirusa
Impel to największa w Polsce grupa firm specjalizujących się w outsourcingu usług dla instytucji i przedsiębiorstw. Wraz z błyskawicznym dostosowaniem usług oraz produktów do nowych wytycznych i potrzeb klientów w czasie epidemii koronawirusa, Grupa Impel udziela także różnego rodzaju pomocy i wsparcia, aby przeciwdziałać skutkom epidemii.
- Grupa Impel przekazała 100 tys. zł na zakup środków ochrony osobistej na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.
- Spółka Impel Delivery przekazała maseczki chirurgiczne Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.
- Spółka Impel Catering przez miesiąc przygotowuje i przekazuje posiłki 60 ratownikom medycznym pracującym w szpitalu jednoimiennym przy ul. Koszarowej we Wrocławiu.
- Impel prowadzi kampanię informacyjną #UWAGAODWAGA, aby pokazać pracowników i współpracowników Grupy Impel, którzy na różnych stanowiskach walczą z epidemią koronawirusa, są to m.in. salowe, sanitariusze, opiekunowie medyczni, służby sprzątające, pracownicy ochrony oraz kuchni szpitalnych i dystrybucji posiłków.
- Spółka Brokers Union przekazała środki do dezynfekcji osobistej i dezynfekcji powierzchni Opolskiemu Centrum Onkologii im. prof. Tadeusza Koszarowskiego w Opolu oraz Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu im. św. Jadwigi w Opolu.
Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB
Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.