Komunikaty PR

Inchcape rozwija nową sieć przyjęć serwisowych poza swoimi lokalizacjami

2023-09-20  |  13:07
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

BMW Inchcape rozwija w Polsce innowacyjny koncept punktów przyjęć serwisowych, poszerzając dostępność swoich usług. Pierwszy punkt już działa w Varso Place, przy ul. Chmielnej w Warszawie. Od teraz wystarczy, że klienci BMW Inchcape pozostawią samochód na wskazanym miejscu parkingowym, umieszczając kluczyk w skrytce - kluczykomacie, a auto zostanie odebrane i przekazane do punktu serwisowego BMW Inchcape. Co więcej, klienci każdorazowo otrzymają film z naprawy samochodu. To rozwiązanie wpisujące się w trendy elastyczności i niezależności, które coraz mocniej cenią sobie konsumenci.  

Zdalny serwis samochodowy? To możliwe!

Klienci coraz bardziej przyzwyczajeni są do nowoczesnych rozwiązań usprawniających ich życie, które znaleźć można w innych branżach. Takie trendy jak "click and collect", zamawianie zakupów, czy też jedzenia bez wychodzenia z domu za pomocą prostych aplikacji, stały się już standardem. Teraz oczekują oni podobnej wygody i komfortu także w przypadku usług serwisowych. Dlatego z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie niezależność, elastyczność i poszukują rozwiązań oszczędzających ich czas, BMW Inchcape rozwija nową sieć przyjęć serwisowych poza swoimi salonami.

Pierwszą lokalizacją jest Varso Place w Warszawie przy ul. Chmielnej 69/73 – jeden z trzech budynków Varso Tower to najwyższy budynek w Unii Europejskiej. Aby skorzystać z usługi punktu serwisowego wystarczy wykonać kilka prostych kroków:

1.  Zostawić auto na wyznaczonym  bezpłatnym miejscu parkingowym na terenie Varso Place.

2. Pozostawić kluczyk do auta w skrytce, tzw. kluczykomacie, dostępnym nie tylko dla pracowników Varso, ale wszystkich osób, które będą chciały skorzystać z usługi.

3. Czekać na wiadomość z serwisu Inchcape na temat planowanego przebiegu prac serwisowych i z wyznaczonym terminem odbioru auta po wykonaniu usługi serwisowej.

Dla konsumentów nadrzędną wartość stanowią dziś niezależność i elastyczność. Podobnie sytuacja wygląda w branży motoryzacyjnej. Klienci, niezależnie od swojego wieku, coraz częściej oczekują usług serwisowych dostępnych w bardziej wygodny sposób, dlatego ważne jest, aby dostosowywać się do tych oczekiwań. Istotne znaczenie ma więc wdrażanie innowacji przygotowanych w myśl idei convenience, które są z powodzeniem realizowane w innych branżach. Przykładem takiego rozwiązania jest właśnie kluczykomat, który podobnie jak online check in przed wylotem, pozwala na pełną wygodę i niezależność. Dane wskazują, że coraz większa liczba klientów serwisu Inchcape korzysta z rozwiązania oddawania i odbioru samochodu za pośrednictwem kluczykomatu – obecnie jest to już ponad 40%. Dane świadczą o tym, że to unikatowe rozwiązanie wpisuje się w potrzeby konsumentów z różnych segmentów rynkowych, dla których wspólnym mianownikiem jest potrzeba elastycznego zarządzania czasem. Dlatego pozostawianie lub odbiór samochodu w Varso będą możliwe przez całą dobę i dzięki temu klienci nie będą musieli dostosowywać się do godzin pracy serwisu.

Kluczykomat to również niezwykle wygodna alternatywa dla pracowników budynku Varso Place – aż 10 tys. osób może w dowolnym momencie wygodnie przekazać auto do serwisu.

- To działanie w pełni zgodne z naszą strategią rozwoju obszaru aftersales. Stawiamy klienta i jego potrzeby w centrum uwagi i naszych działań. Oferujemy mu komfort i to, co dziś dla niego najważniejsze: oszczędność czasu. Jednak nie tylko reagujemy, ale też kreujemy. Rozwijamy usługi odpowiadające oczekiwaniom coraz młodszych klientów, którzy kierując się przyzwyczajeniami z innych branż i segmentów runku, coraz rzadziej chcą osobiście przyjeżdżać do serwisów. Dlatego w Inchcape niemal każda usługa odbywa się całkowicie zdalnie i wygodnie, a cały proces jest przejrzysty, co pozwala budować i utrzymać zaufanie do nas. Chcemy rozwijać nasz nowy projekt, dlatego weryfikujemy i analizujemy kolejne możliwe lokalizacje. Pracujemy też nad innymi rozwiązaniami mającymi na celu podniesienie poziomu wygody naszych klientów – komentuje Wojciech Dopierala, Country Marketing Manager Inchcape Polska.

Zdalna naprawa, zdalny kontakt

Inchcape dostosowuje się do rynkowych trendów stawiając na jakość i komfort klientów, dlatego niemal wszystkie procesy, takie jak umawianie wizyty, konsultacje, sam serwis i płatności, mogą odbywać się zdalnie.

Zanim serwis rozpocznie prace, klient otrzyma materiał video prezentujący rzeczywisty stan techniczny samochodu oraz usługi konieczne do wykonania, aby pojazd był bezpieczny a komfort jazdy wysoki. Kolejnym krokiem jest akceptacja kosztorysu proponowanych usług serwisowych. Po wykonaniu niezbędnych napraw auto wróci na parking w Varso Place, skąd będzie mógł odebrać je klient.


Kontakt dla mediów:

Aleksandra Pragnący

Marketing and PR Projects Manager

mobile: +48 502 123 112

aleksandra.pragnacy@bmw-imp.pl


Inchcape Polska należy do Inchcape, największej światowej grupy zajmującej się sprzedażą i obsługą samochodów oraz motocykli różnych marek. W Europie i poza nią spółka współpracuje z największymi producentami i dystrybutorami branży motoryzacyjnej, prowadząc sprzedaż samochodów w ponad 30 krajach na 5. kontynentach.

W Polsce firma jest obecna od 2004 roku, gdzie zajmuje się sprzedażą oraz obsługą samochodów i motocykli marki BMW oraz samochodów MINI. Oprócz oferty sprzedażowej Inchcape Motor Polska oferuje również cały wachlarz usług związanych z diagnostyką i serwisowaniem samochodów BMW i MINI. Firma posiada trzy lokalizacje: w Warszawie, w Poznaniu oraz we Wrocławiu.

W trakcie kilkunastu lat obecności na polskim rynku Inchcape Motor Polska osiągnął znaczące sukcesy w sieci BMW, zdobywając tytuł najbardziej innowacyjnego autoryzowanego serwisu BMW w 2022 roku czy wyróżnienia dealer BMW roku afetrsales.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.