Komunikaty PR

Pasaż biurowca Green Horizon zazielenił się dzięki zaangażowaniu pracowników

2021-10-07  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Nitychoruk
Globalworth

Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/

Wewnętrzny pasaż w łódzkim biurowcu Green Horizon zmienił się nie do poznania. Jego właściciel i zarządca, Globalworth, wraz z warszawską firmą MalinowskiDesign i najemcami, otworzyli w poniedziałek pierwszą w Polsce instalację nowego systemu ogrodnictwa modułowego. W proces metamorfozy zaangażowani zostali pracownicy, którzy samodzielnie zasadzili kilkadziesiąt gatunków roślin.

Zlokalizowany w centrum Łodzi budynek biurowy Green Horzion stał się jeszcze bardziej zielony. Jego wewnętrzny pasaż wypełnił się eleganckimi donicami z rabatami, w których pracownicy mieszczących się tu firm razem z zespołem Globalworth posadzli rośliny, krzewy i drzewa. Jest to doskonały przykład ogrodnictwa w miejscu pracy, odpowiadający światowym trendom.

"Naszymi głównymi priorytetami były i nadal są zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie osób pracujących i odwiedzających nasze nieruchomości. Dlatego postanowiliśmy zainwestować w rozbudowę infrastruktury zielonej na patio budynku Green Horizon. Efekt jest znakomity, a nasi najemcy bardzo zadowoleni."

Magdalena Karniewska, Asset Manager w Globalworth Poland

"Zaproponowaliśmy naszym najemcom możliwość uprawy kwiatów i ziół w miejscu pracy, ponieważ wierzymy, że dzięki temu pracownicy będą jeszcze z większą ochotą korzystać z naszego budynku. Miło było patrzeć na uśmiechniętych i zaangażowanych ludzi, z którymi dzisiaj wspólnie sadziliśmy rośliny. Ta akcja idealnie wpisuje się w strategię Globalworth, w której dbamy o budowanie społeczności najemców."

Maciej Gołębiewski, Asset Management & Leasing Directorw w Globalworth Poland

Uprawa roślin daje poczucie sprawczości, znacząco obniża poziom stresu i zwiększa kreatywność. Jest to świetne narzędzie do interakcji i pracy zespołowej. W poniedziałkowe popołudnie przekonali się o tym pracownicy Green Horizon, którzy z zapałem urządzali nowy ogród na patio – według własnego pomysłu, bez niczyjej ingerencji.

"Widzimy ogromne zainteresowanie ogrodnictwem miejskim wśród naszych klientów. To doskonały pomysł na miękki powrót do biur. Wspólna rabata, warzywniak czy farma w biurze są idealnym pretekstem do współdziałania, dzielenia się wiedzą, podejmowania aktywności fizycznej, zmiany złych nawyków jakim jest uzależnienie od technologii. Nauka uprawy własnej żywności jest  bezcenna i wciągająca, gdy spróbujesz wpadniesz w nią po uszy. Dla mnie praca w ogrodzie to idealny moment do uwolnienia myśli, to miejsce, w którym przychodzą przełomowe pomysły. W ogrodzie łatwiej zarządzać emocjami, starać się nie być tak zorientowanym na cel."

Dariusz Malinowski, właściciel MalinowskiDesign

Nowy ogród w Green Horizon powstał w innowacyjnej technologii CityPot, która jest łatwa w budowie i utrzymaniu. Nie ingeruje w płytę posadzki ani w strop i nie wymaga zgód czy decyzji administracyjnych. Jest łatwa w demontażu i w przenoszeniu. CityPot daje szansę i możliwości tworzenia kreatywnych przestrzeni miejskich: od kieszonkowych parków, po ogrody na dachu czy farmy miejskie pełne kwiatów, warzyw i ziół.

Green Horizon to nowoczesny budynek biurowy zlokalizowany przy ważnym węźle komunikacyjnym przy rondzie Solidarności, zaledwie 1,5 km od dworca Łódź Fabryczna i ścisłego centrum miasta. Atutem nieruchomości jest również bezpośrednie sąsiedztwo największego kampusu Uniwersytetu Łódzkiego. Budynek oferuje 35,5 tys. mkw. powierzchni biurowej, ponad 400 miejsc parkingowych oraz liczne udogodnienia dla najemców, m.in. restauracje, centrum medyczne oraz przedszkole. Wyposażono go również w ekologiczne rozwiązania, m.in. energooszczędne oświetlenie i wydajny system klimatyzacji, wykorzystujący chłodne powietrze z zewnątrz. Obiekt posiada certyfikat LEED na poziomie Gold.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Globalworth
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Modernizacje w branży wod-kan Biuro prasowe
2024-11-28 | 01:00

Modernizacje w branży wod-kan

Koszty utrzymania i rozwoju infrastruktury, coraz bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące ekologii i bezpieczeństwa, a nawet problemy z dostępnością personelu – to najbardziej
Infrastruktura Fontanny w miastach: inwestycje w modernizację dawnych symboli
2024-10-31 | 01:00

Fontanny w miastach: inwestycje w modernizację dawnych symboli

Fontanny od wieków są ważnym elementem architektury miejskiej, pełniąc zarówno funkcje praktyczne, jak i dekoracyjne. Ich historia sięga czasów starożytnych. Powstawały
Infrastruktura ZABERD w gotowości, przygotowany do drogowej akcji “Zima” 2024/25
2024-10-21 | 09:15

ZABERD w gotowości, przygotowany do drogowej akcji “Zima” 2024/25

Niekiedy zima lubi zaskakiwać drogowców, ale aby tego uniknąć, większość z nich powinna być już w pewnej części przygotowana na zmianę warunków pogodowych na drogach w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IMM Szkolenie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ochrona środowiska

Powodzie, susze i zanieczyszczenie rzek to największe zagrożenia wodne dla Polski. Brakuje specjalistów w tej dziedzinie

Zagrożenia związane z wodą pojawiają się w Polsce coraz częściej wraz ze wzrastającą częstotliwością występowania hydrologicznych zjawisk ekstremalnych, jak susze i powodzie. Problemem jest również niska jakość wody w rzekach – tylko 1,8 proc. naszych rzek ma wodę pierwszej klasy czystości, zdatnej do picia. Polska Akademia Nauk powołała Komitet Nauk o Wodzie i Gospodarki Wodnej. Jego celem jest przede wszystkim wypracowanie programu badawczego ukierunkowanego na bezpieczeństwo wodne Polski, diagnoza zagrożeń i propozycje skutecznych rozwiązań.

Transport

15 proc. Polaków na co dzień korzysta z miejskich rowerów publicznych. To rosnący potencjał dla reklamodawców

Wypożyczalnie rowerów miejskich to już pełnoprawny element transportu publicznego w miastach. 15 proc. Polaków deklaruje, że korzysta z nich codziennie. Do dyspozycji mieszkańców jest prawie 30 tys. rowerów w 130 miastach – wskazuje Nextbike. Przedstawiciele firmy podkreślają, że rowery publiczne to także duży potencjał dla reklamodawców. Obrandowanie miejskich jednośladów czy stacji zdaniem użytkowników jest znacznie mniej inwazyjne niż bilbordy czy ulotki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.