Pasaż biurowca Green Horizon zazielenił się dzięki zaangażowaniu pracowników
Globalworth
Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/
Wewnętrzny pasaż w łódzkim biurowcu Green Horizon zmienił się nie do poznania. Jego właściciel i zarządca, Globalworth, wraz z warszawską firmą MalinowskiDesign i najemcami, otworzyli w poniedziałek pierwszą w Polsce instalację nowego systemu ogrodnictwa modułowego. W proces metamorfozy zaangażowani zostali pracownicy, którzy samodzielnie zasadzili kilkadziesiąt gatunków roślin.
Zlokalizowany w centrum Łodzi budynek biurowy Green Horzion stał się jeszcze bardziej zielony. Jego wewnętrzny pasaż wypełnił się eleganckimi donicami z rabatami, w których pracownicy mieszczących się tu firm razem z zespołem Globalworth posadzli rośliny, krzewy i drzewa. Jest to doskonały przykład ogrodnictwa w miejscu pracy, odpowiadający światowym trendom.
"Naszymi głównymi priorytetami były i nadal są zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie osób pracujących i odwiedzających nasze nieruchomości. Dlatego postanowiliśmy zainwestować w rozbudowę infrastruktury zielonej na patio budynku Green Horizon. Efekt jest znakomity, a nasi najemcy bardzo zadowoleni."
Magdalena Karniewska, Asset Manager w Globalworth Poland
"Zaproponowaliśmy naszym najemcom możliwość uprawy kwiatów i ziół w miejscu pracy, ponieważ wierzymy, że dzięki temu pracownicy będą jeszcze z większą ochotą korzystać z naszego budynku. Miło było patrzeć na uśmiechniętych i zaangażowanych ludzi, z którymi dzisiaj wspólnie sadziliśmy rośliny. Ta akcja idealnie wpisuje się w strategię Globalworth, w której dbamy o budowanie społeczności najemców."
Maciej Gołębiewski, Asset Management & Leasing Directorw w Globalworth Poland
Uprawa roślin daje poczucie sprawczości, znacząco obniża poziom stresu i zwiększa kreatywność. Jest to świetne narzędzie do interakcji i pracy zespołowej. W poniedziałkowe popołudnie przekonali się o tym pracownicy Green Horizon, którzy z zapałem urządzali nowy ogród na patio – według własnego pomysłu, bez niczyjej ingerencji.
"Widzimy ogromne zainteresowanie ogrodnictwem miejskim wśród naszych klientów. To doskonały pomysł na miękki powrót do biur. Wspólna rabata, warzywniak czy farma w biurze są idealnym pretekstem do współdziałania, dzielenia się wiedzą, podejmowania aktywności fizycznej, zmiany złych nawyków jakim jest uzależnienie od technologii. Nauka uprawy własnej żywności jest bezcenna i wciągająca, gdy spróbujesz wpadniesz w nią po uszy. Dla mnie praca w ogrodzie to idealny moment do uwolnienia myśli, to miejsce, w którym przychodzą przełomowe pomysły. W ogrodzie łatwiej zarządzać emocjami, starać się nie być tak zorientowanym na cel."
Dariusz Malinowski, właściciel MalinowskiDesign
Nowy ogród w Green Horizon powstał w innowacyjnej technologii CityPot, która jest łatwa w budowie i utrzymaniu. Nie ingeruje w płytę posadzki ani w strop i nie wymaga zgód czy decyzji administracyjnych. Jest łatwa w demontażu i w przenoszeniu. CityPot daje szansę i możliwości tworzenia kreatywnych przestrzeni miejskich: od kieszonkowych parków, po ogrody na dachu czy farmy miejskie pełne kwiatów, warzyw i ziół.
Green Horizon to nowoczesny budynek biurowy zlokalizowany przy ważnym węźle komunikacyjnym przy rondzie Solidarności, zaledwie 1,5 km od dworca Łódź Fabryczna i ścisłego centrum miasta. Atutem nieruchomości jest również bezpośrednie sąsiedztwo największego kampusu Uniwersytetu Łódzkiego. Budynek oferuje 35,5 tys. mkw. powierzchni biurowej, ponad 400 miejsc parkingowych oraz liczne udogodnienia dla najemców, m.in. restauracje, centrum medyczne oraz przedszkole. Wyposażono go również w ekologiczne rozwiązania, m.in. energooszczędne oświetlenie i wydajny system klimatyzacji, wykorzystujący chłodne powietrze z zewnątrz. Obiekt posiada certyfikat LEED na poziomie Gold.

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Modernizacje w branży wod-kan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.