INNO3D GeForce RTX 4080 SUPER X3 OC — wysoka wydajność dla wymagających graczy
Chcesz przenieść swoje wrażenia z gier na zupełnie nowy poziom? Rozwiązaniem może okazać się karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4080 SUPER X3 OC, która oferuje wyjątkową wydajność i obsługę wielu nowoczesnych technologii.
Karta INNO3D GeForce RTX 4080 SUPER X3 oparta jest na architekturze Ada Lovelace firmy NVIDIA. Układ graficzny został wyposażony w 10240 jednostek CUDA i pracuje z taktowaniem do 2580 MHz w trybie Boost. Na pokładzie znajduje się 16 GB szybkiej pamięci GDDR6X (magistrala 256-bitowa), która zapewnia przepustowość na poziomie 736 GB/s. Można zatem liczyć na ogromną moc obliczeniową nawet w najbardziej wymagających grach. Zapomnij o obniżaniu poziomu detali!
GeForce RTX 4080 SUPER to nie tylko wydajny układ Ada Lovelace i nowoczesna pamięć o dużej pojemności. Karta graficzna posiada również rdzenie RT 3. generacji, które oferuje nawet dwukrotnie większą wydajność w Ray tracingu w porównaniu z poprzednimi generacjami. Co więcej, nie zabrakło także rdzeni Tensor 4. generacji oferujących sprawne działanie technologii DLSS 3 zwiększającej liczbę klatek na sekundę bez uszczerbku dla finalnej jakości obrazu. Można liczyć nawet na czterokrotny wzrost FPS-ów w porównaniu z tradycyjnym renderowaniem.
Omawiany model X3 OC cechuje się sprawdzonym chłodzeniem z trzema wentylatorami o średnicy 98 mm, miedzianą podstawą i masywnym radiatorem. Użytkownik może więc liczyć na cichą pracę i niskie temperatury.
Całość posiada również efektowny backplate usztywniający konstrukcję i gustowne podświetlenie LED RGB, a w zestawie dodatkowo znajduje się podstawka dla GPU pomagająca zachować bezpieczną pozycję komponentu w obudowie. Karta graficzna zasilana jest pojedynczym złączem 16-pin i ma standardowy zestaw portów wideo (1x HDMI 2.1a + 3x DisplayPort 1.4a).
Karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4080 SUPER X3 OC jest dostępna w sklepach z elektroniką w cenie już od ok. 4600 zł.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.