Komunikaty PR

INNOSHIP rozpoczyna współpracę z DEICHMANN, by optymalizować proces wysyłki

2023-09-13  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Jasińska
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/
Do pobrania 09 ( 0.12 MB )

Innoship, firma należąca do Grupy Alsendo, będąca liderem w dziedzinie rozwiązań do zarządzania dostawami w modelu SaaS, nawiązała współpracę z międzynarodowym gigantem sprzedaży detalicznej obuwia, firmą DEICHMANN na kilku rynkach europejskich. To strategiczne partnerstwo stanowi ważny krok w rozwoju handlu regionalnego oraz technologii do zarządzania procesami wysyłkowymi. 

Współpraca między firmami to wynik prowadzonego na szeroką skalę procesu przetargowego, w którym firma Innoship zademonstrowała swoje kompetencje, doświadczenie i najnowocześniejszą technologię. Podjęte działania ze strony DEICHMANN w zakresie transformacji biznesu online oraz omnichannel wynikały z potrzeby usprawnienia procesów wysyłkowych, poprawy doświadczeń użytkowników oraz wdrożenia funkcji szybszej integracji nowych przewoźników.

Rozległe kompetencje techniczne i doskonałe zrozumienie naszych potrzeb, zadecydowały o rozpoczęciu współpracy z firmą Innoship” - stwierdza Sven Senkbeil Product Owner Fulfillment Solution w firmie DEICHMANN. “Szukaliśmy strategicznego partnera zdolnego do dostarczania najnowocześniejszych technologii do zarządzania dostawami, płynnej integracji oraz podejścia zorientowanego na użytkowniku. Duch współpracy, zaangażowanie i innowacyjność firmy Innoship idealnie pasowały do naszej wizji.”

Współpraca obejmuje kilka kluczowych obszarów, w tym:

Szybsze wejście na rynek - wraz z rozwojem branży logistycznej i rosnącą potrzebą elastyczności DEICHMANN dąży do szybkiego wdrażania nowych rozwiązań kurierskich. 

Innoship zapewnia szybki i stabilny proces integracji, umożliwiając firmie DEICHMANN sprawne i elastyczne działania we współczesnym konkurencyjnym środowisku.

Lepsze doświadczenie użytkownika - nowa platforma umożliwia klientom wybór preferowanych opcji dostawy, spośród szerokiej gamy przewoźników, punktów odbioru i automatów paczkowych. Precyzyjne śledzenie paczek zapewnia klientom możliwość weryfikacji w czasie rzeczywistym drogi doręczenia przesyłki, co przekłada się na pozytywne doświadczenie zakupowe oraz pozakupowe.

Wydajność i stabilność - jedno rozwiązanie integrujące API wielu przewoźników, które dodatkowo usprawnia drukowanie etykiet i generowanie dokumentów wysyłkowych. Skutkuje to bardziej wydajnym procesem wysyłki oraz stabilnym trybem działania.

Redukcja kosztów - platforma Innoship umożliwia obniżenie kosztów wysyłki.

Z radością dzielę się wiadomością, że firma DEICHMANN dołączyła do naszej rodziny klientów. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią ich transformacyjnej podróży" - mówi Dan Ungureanu, współzałożyciel i kierownik ds. rozwoju biznesu w Innoship. "Wraz z firmą DEICHMANN kształtujemy cyfrową przyszłość, aby usprawnić procesy wysyłkowe na wielu rynkach".

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.