Innowacje na rynku reklamy: Transformacja i nowoczesne rozwiązania
Rynek reklamy przeżywa okres dynamicznych zmian, które pozwalają markom na szersze dotarcie do swojej publiczności. Oto przegląd 3 ciekawych innowacji, które obecnie kształtują branżę.
AI influencerzy - Przypadek Aitany López
Aitana López, wykreowana przez sztuczną inteligencję influencerka, to przykład innowacji, która zmienia oblicze marketingu w mediach społecznościowych. Stworzona przez hiszpańską agencję Aitana zyskała dużą popularność na Instagramie, generując przychody przekraczające 10 000 euro miesięcznie. Dzięki kontroli nad każdym aspektem jej wizerunku, agencja unika typowych problemów związanych z ludzkimi influencerami, takich jak nieprzewidywalność czy osobiste kryzysy. Aitana, z charakterystycznymi różowymi włosami i nieskazitelną cerą, prezentuje się jako niezależna i dynamiczna kobieta, dzięki temu jest atrakcyjna dla marek poszukujących efektywnego przekazu.
Banner tekstylny- Rewolucja w reklamie zewnętrznej
Banner tekstylny to w dużym skrócie plakat wydrukowany na tkaninie. Innowacyjne rozwiązanie, które jest ekologiczne, mobilne i zapewnia najwyższą jakość druku. Ta technologia, wykorzystująca tusze wodne i materiały z recyklingu, pozwala na minimalizację wpływu na środowisko. Nie wpływa to jednak na trwałość i odporność na warunki atmosferyczne. System montażu z wykorzystaniem silikonowych taśm i kedrów ułatwia instalację i demontaż, co przekłada się na większą elastyczność w zakresie wykorzystania przestrzeni reklamowej. Jak tłumaczy Robert Dąbrowski, CEO Recevent – firmy, która dostarcza bannery tekstylne na rynek: Od lat dbamy o ekologiczne rozwiązania- „zielona produkcja” dla nas to nie tylko puste słowa. Nadruk tuszami wodnymi to najbardziej ekologiczny sposób nadruku w przeciwieństwie do innych dostępnych opcji na rynku jest przyjazny dla środowiska. Tym samym produkt nie zawiera szkodliwych substancji chemicznych i jest bezpieczny dla otoczenia. Technologia cyfrowego nadruku umożliwia uzyskanie wysokiej jakości produktu. Dzięki temu kolory i detale odwzorowane są precyzyjnie, tworząc komunikat atrakcyjnym dla odbiorcy.
Streetboard - Lokalna reklama o dużym zasięgu
Streetboard to nowatorskie rozwiązanie w reklamie outdoorowej, które umożliwia szybkie i skuteczne dotarcie do lokalnych konsumentów. Tablice składają się z modułów o wymiarach 1,2 metra na 1,8 metra. Co ważne, Streetboard dostępny jest w kilku wariantach składających się od jednego do trzech modułów, które mogą być zagospodarowane w dowolny sposób. Dzięki mniejszemu formatowi nośniki są montowane na ścianach, ogrodzeniach czy jako elementy wolnostojące. Reklama przy pomocy Streetboard jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą bezpośrednio komunikować się z klientami w trudnodostępnych lokalizacjach.
Te trzy innowacje demonstrują, jak technologia i kreatywne podejście mogą wspierać firmy w efektywniejszym dotarciu do odbiorców i budowaniu trwałej relacji z klientami. W erze cyfryzacji i zrównoważonego rozwoju, te nowe metody pozwalają na bardziej strategiczne i świadome wykorzystanie możliwości, jakie oferuje rynek reklamy.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.