Komunikaty PR

Intermarché i Bricomarché z nowymi formami współpracy dla przedsiębiorców

2021-01-12  |  10:28
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję w całej Polsce, w związku z czym proponuje przedsiębiorcom nowe formuły współpracy z sieciami Intermarché i Bricomarché. Trzy, nowe elastyczne modele partnerstw gwarantują właścicielom sklepów zachowanie niezależności oraz samodzielnego podejmowania decyzji związanych z przyszłością prowadzonego biznesu. Przedsiębiorca może zyskać m.in. usprawnienie procesów logistycznych, dostęp do szerokiej gamy produktów, a także wsparcie doświadczonych ekspertów z branży handlowej. Przykładem takiego działania jest pierwszy Sklep Partnerski Bricomarché w Łasku, którego właścicielka nawiązała współpracę z siecią w 2020 roku.

Grupa Muszkieterów oferuje przedsiębiorcom dodatkowe możliwości współpracy z sieciami Intermarché czy Bricomarché. Warunkiem jej nawiązania jest prowadzenie sklepu spożywczego lub budowlanego w dowolnym mieście w Polsce. W zależności od potrzeb przedsiębiorcy, Grupa Muszkieterów proponuje rozmaite, elastyczne formy współpracy, które zapewniają właścicielom sklepów zachowanie niezależności biznesowej oraz dostosowany do ich indywidualnych potrzeb pakiet wsparcia. Muszkieterowie oferują prostą formę skoncentrowaną na usprawnieniu logistyki – wówczas właściciel sklepu zyskuje dostęp do towarów z magazynu centralnego Grupy bez konieczności oznaczenia sklepu logotypem Intermarché czy Bricomarché. Bliższa forma współpracy wiąże się m.in. z regularnymi akcjami handlowymi i marketingowymi, w tym otrzymywaniem gazetek reklamowych Muszkieterów, a także oznaczeniem jako Sklep Partnerski wybranej sieci. Kolejny możliwy etap zakłada dostęp do know how Grupy, badań potencjału rynku czy wprowadzenie wizualizacji charakterystycznej dla standardowych sklepów Intermarché lub Bricomarché.

Grupa Muszkieterów przygotowała ambitny plan rozwoju swoich marek. Wdrożyliśmy projekt przyłączeń sklepów w 3 nowych formułach: Wspólne zakupy, Partnerstwo i Przyłączenie pod wspólny znak. Projekt ten jest propozycją dla placówek handlowych, które działają na rynku pod innymi szyldami lub są całkowicie niezależnie. Proponujemy przedsiębiorcom przyłączenia zarówno pojedynczych punktów handlowych, jak i całych siecimówi Mariusz Dudek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej Grupy Muszkieterów i dodaje Doskonałym przykładem są 4 supermarkety zlokalizowane w Tarnowie i okolicach, które działały pod szyldem innej sieci franczyzowej. Ich właściciel dołączył do Grupy Muszkieterów i obecnie te supermarkety pod szyldem Intermarché z sukcesami konkurują na lokalnym rynku z innymi placówkami handlowymi. Nasze know how oraz świetna logistyka pozwoliły ich właścicielowi zwiększyć obroty, a także znacznie zredukować koszty.

Pierwszym przedsiębiorcą, który dołączył do Grupy Muszkieterów na nowych zasadach współpracy Sklepu Partnerskiego sieci Bricomarché, jest właścicielka sklepu typu „dom i ogród” w Łasku w województwie łódzkim, wcześniej działającego na lokalnym rynku przez 21 lat jako Metalbud. W ramach partnerstwa handlowego sklep został dodatkowo oznaczony szyldem Partnera Bricomarché, a jego właścicielka może korzystać z efektu skali, dzięki działalności w ramach Grupy.

W ofercie Bricomarché jest wiele produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania domów, takich jak: opał, środki czystości i chemiczne, artykuły gospodarcze czy karmy dla zwierząt. W sklepie w Łasku są także dostępne produkty dostarczane przez lokalnych dostawców, głównie wyroby metalowe oraz artykuły hydrauliczne. Sieć gwarantuje klientom towar wysokiej jakości oraz w dobrej cenie, a także fachowe doradztwo pracowników. Ponadto klienci mogą skorzystać z szeregu dodatkowych usług, np. transportu zakupionych towarów czy montażu okien, rolet i paneli. W supermarkecie jest także dział obsługi inwestycji oraz wykonawców, a także eksperci prowadzący tematy związane z Odnawialnymi Źródłami Energii (OZE).

Podczas procesu przyłączenia mojego sklepu do sieci Bricomarché wybudowałam nową salę sprzedaży o powierzchni 800 m2, przy której jest zlokalizowany ogród zewnętrzny liczący 500 m2. Wspólnie z Grupą Muszkieterów przygotowaliśmy cały koncept oraz dobraliśmy dostawców – komentuje Ewa Krakowska, właścicielka Sklepu Partnerskiego Bricomarché w Łasku i dodajeDokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Między innymi zapewniamy kompleksowe wsparcie podczas budowy domu. Gwarantujemy pomoc od etapu zdobywania wszelkich niezbędnych pozwoleń, aż do wybudowania budynku w stanie deweloperskim. Podczas realizacji projektu przejmujemy całkowity kontakt z podwykonawcami. Każdorazowo oferta jest przygotowana indywidualnie dla konkretnego klienta. Wspieramy także klientów w zakresie montażu pomp ciepła czy fotowoltaiki.

Praktyczne informacje na temat Sklepu Partnerskiego Bricomarché w Łasku:

  • Adres sklepu: ul. Warszawska 131, Łask
  • Godziny otwarcia: pon-pt.: 7.00-19.00, sob.: 8.00-16.00, niedz. handlowa: 9.00-16.00
  • Liczba pracowników: 19
  • Parking: na około 50 samochodów
  • Liczba kas: 2
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze
  • Lokalnie odprowadzane podatki zasilają budżet miasta

 

Więcej informacji dotyczących współpracy z sieciami Intermarché i Bricomarché jest dostępnych na stronie internetowej Grupy Muszkieterów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.