Komunikaty PR

Intermarché z usługą zakupów przez Internet w ETC Swarzędz

2020-08-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W ETC Swarzędz zakupy spożywcze można zrobić jeszcze wygodniej – uruchomiona została usługa Intermarché DRIVE. Na stronie internetowej supermarketu, już dziś można realizować zamówienia online, z odbiorem osobistym, w wyznaczonym miejscu na parkingu ETC Swarzędz. Teraz każdy może kupić produkty nie wychodząc z domu. Jest to rozwiązanie szczególnie wygodne. Zamówienie możemy odebrać osobiście lub za pośrednictwem bliskiej osoby - wystarczy podać przy odbiorze numer zamówienia a zakupy przyniesie nam obsługa.

 

Supermarket Intermarché to jeden z najpopularniejszych sklepów spożywczych w Swarzędzu. Klientów ucieszy więc informacja, że marka uruchomiła usługę Intermarché DRIVE. Jest to świetne rozwiązanie dla tych, którzy chcą zaoszczędzić czas lub nie mają możliwości odwiedzenia sklepu. W jaki sposób działa usługa? Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę „Drive Intermarché” i dopisać miejscowość. Następnie należy założyć konto na stronie internetowej i uzupełnić swoje dane. To wystarczy, by rozpocząć zakupy. Logując się na stronie https://drive.intermarche.pl/74-swarzedz  każdy może przejrzeć aktualne promocje, dzięki którym w sklepie online zakupy będą tańsze. Na górze strony, wyróżniona została zakładka menu z kategoriami produktów. Taki format strony ułatwia klientom wyszukiwanie konkretnego produktu. Poszczególne artykuły należy dodać do koszyka, a następnie ustalić sposób płatności oraz termin i godzinę odbioru zamówienia. W usłudze Intermarché Drive, można wybrać płatność przez Internet lub przy odbiorze – kartą.

 

Rozwiązanie proponowane przez Intermarché ma wiele zalet. Po pierwsze, to oszczędność czasu - zakupy można zrobić wygodnie z domu. Klienci mają pewność, że wybierane produkty będą najwyższej jakości a obsługa dostarczy je nam do samochodu,  z zachowaniem wszelkich norm i zasad higieny. Warto zaznaczyć, że po założeniu konta w sklepie internetowym istnieje możliwość stworzenia i zapamiętania własnej listy zakupów, dzięki której kolejne zamówienie złożymy w kilka chwil - bez szukania produktów, za pomocą paru kliknięć na stronie. Usługa kompletowania zamówień jest darmowa a na odbiór zakupów umawiamy się w dogodnym dla nas terminie. Odbiór zamówienia w ETC Swarzędz odbywa się w specjalnie oznaczonej strefie. Na parkingu wydzielone zostały dwa miejsca parkingowe. To właśnie tutaj klienci odbiorą swoje zamówienie. Punkty odbioru znajdują się w pierwszej linii parkingowej na froncie galerii, niedaleko wejścia głównego do Centrum oraz wejścia zewnętrznego do sklepu Maxi Zoo. Łatwo je zlokalizować – miejsca parkingowe, z których odbierzemy zakupy pomalowane zostały na czerwono a dodatkowo, prowadzą do nich tabliczki kierunkowe. Po wykonaniu telefonu pod numer zamieszczony na banerze zlokalizowanym w punkcie odbioru, obsługa przyniesie zakupy i włoży je do bagażnika samochodu klienta.

 

Osoby, które preferują tradycyjne zakupy, ETC Swarzędz oczywiście zaprasza do sklepu stacjonarnego. Intermarché spełnia wszelkie zalecenia Głównego Inspektoratu Sanitarnego, dzięki czemu klienci mogą mieć pewność, że wizyta w sklepie jest bezpieczna.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu Biuro prasowe
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Prawo

Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.

Handel

Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.