Inwestorzy też dostają pomoc
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Nie tylko osoby kupujące mieszkania mogą liczyć na pomoc i działania specjalnie. Duże wsparcie dostają także nabywcy lokali inwestycyjnych, którzy korzystają z możliwości odliczenia podatku, pomocy doradców i wielowymiarowej opieki profesjonalnego operatora.
Nieruchomości to od lat jedna z najpewniejszych lokat kapitału. Rynek nie zareagował na sytuację niepewności tak szybko jak giełda, rynek surowców czy lokat bankowych. Obecna sytuacja pokazuje, że w portfelu warto mieć inwestycje odporne na kryzys, takie jak lokale inwestycyjne, które od kilku lat cieszą się coraz większym zainteresowaniem, nie tylko z tego powodu.
Doradzą, jak odzyskać podatek
Po pierwsze osoby zainteresowane tego rodzaju inwestycją mogą być objęte kompleksową opieką profesjonalnych doradców: kredytowego, podatkowego i księgowego. Ich doradztwo okazuje się bardzo korzystne, ponieważ wielu inwestorów nieprowadzących działalności gospodarczej nie wie, że po zakupie lokalu użytkowego można odliczyć 23% podatku VAT. – Taka możliwość sama w sobie jest ogromnym wsparciem, niedostępnym w przypadku zakupu mieszkania – zauważa Michał Płoucha, dyrektor zarządzający w grupie BY MADE, realizującej we Wrocławiu aparthotel Legnicka 60C. Inni nie wiedzą, jak to zrobić lub po prostu wolą nie zajmować się tym sami.
W obecnej sytuacji kontakt z doradcami odbywa się zdalnie. Porady są udzielane telefonicznie. Po podpisaniu umowy przedwstępnej doradca udziela rad w kwestii możliwość i procedury uzyskania zwrotu podatku. Inwestorzy mogą liczyć także na pomoc w skompletowaniu dokumentów i w zarejestrowaniu się w urzędzie. W dodatku co miesiąc przypomina im się o wystawieniu faktury oraz o złożeniu deklaracji.
Wirtualny spacer po apartamencie
Po drugie zdalnie można nie tylko zasięgnąć porady ekspertów, lecz również obejrzeć apartament pokazowy podczas wideorozmowy z pracownikiem biura sprzedaży. Apartament jest w pełni wyposażony i wykończony w wysokim standardzie, który będzie modelem przy aranżacji pozostałych lokali. W aparthotelu Legnicka 60C zaplanowano łącznie 129 mikroapartamentów. Ich powierzchnie zaczynają się od 12,5 mkw. i kończą na 30,3 mkw.
Wykończenie i wyposażenie lokalu pod klucz to jedna z form pomocy oferowanych inwestorom przez dewelopera. – Inwestorzy to doceniają, ponieważ zwykle nie mają czasu się tym zajmować. Cieszą się, gdy kupują lokal gotowy do wynajęcia – dostrzega Michał Płoucha. Wbrew pozorom w mikroapartamencie znajduje się wszystko, czego potrzeba do wygodnego korzystania z niego. Dzięki mobilnym meblom przestrzeń jest wykorzystana optymalnie. Dodatkowo optycznie powiększa ją duże lustro. W strefie dziennej są m.in. miejsca do pracy i dwuosobowe łóżko, które zmienia się w kanapę, a w kuchni niezbędny sprzęt do przygotowywania posiłków. Na wyposażeniu jest także pralko-suszarka i klimatyzacja.
Zarządzanie wynajmem
Po trzecie formą wsparcia jest zarządzanie wynajmem, które po podpisaniu stosownej umowy leży w gestii operatora. W takim przypadku inwestorzy nie muszą szukać najemców samodzielnie i zapewniają sobie roczną stopę zwrotu na stałym, wysokim poziomie. To daje inwestorom szereg korzyści: przede wszystkim pewność stałego dochodu oraz oszczędność czasu.
Z kolei w kwestii samodzielnego zarządzania wynajmem pomocny jest duży potencjał miejsca, w którym powstanie aparthotel, oraz elastyczność czasu wynajmu mikroapartamentów – na długi, średni lub krótki termin. Duże możliwości wynajmu daje położenie niedaleko centrum z dobrym dojazdem do innych części miasta, a także sąsiedztwo biurowców, uczelni wyższych, sklepów, galerii handlowej czy restauracji. – Nasza lokalizacja poszerza grupy potencjalnych najemców. Mikroapartament w takim miejscu można wynająć praktycznie na dowolny termin, co jest dużym plusem, który daje przewagę także w czasie, gdy na rynku panuje niepewność.
Dedykowana księgowa
Po czwarte jest jeszcze alternatywa dla doradców – możliwość skorzystania z usług osobistej księgowej, która zajmie się całą procedurą ewentualnego zwrotu podatku VAT oraz rozliczeniami podatkowymi przychodów z tytułu wynajmu lokalu. – W ramach niewielkiego abonamentu miesięcznego dedykowany księgowy zajmuje się wszelkimi formalnościami, związanymi z rozliczeniem przychodów i kosztów wynajmu – wyjaśnia Michał Płoucha.
Budowa kameralnego aparthotelu Legnicka 60C powinna zakończyć się w czwartym kwartale 2021 roku. Oprócz mikroapartamentów w budynku zaplanowano miejsce na kawiarnię lub restaurację, recepcję ze strefą co-workingu oraz taras na dachu. Przed obiektem znajdą się miejsca postojowe dla samochodów i rowerów. Projekt architektoniczny wykonała renomowana wrocławska pracownia AP Szczepaniak.
https://bymade.pl/

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.